Akkor az tényleg sokat kap de szerintem nem a fúvóka miatt Nézd meg az oldalán lévő gyórsíttó membránt nincs-e kilyukadva mert az szokott ilyent produkálni,én arra gyanakszom
hát akkor ez érdekes akkor már csak max a szivatóra tudnék gondolni.
Nekem azt csinálja, hogy alig kell húzzam a szivatót és hidegen el is indul szépen aztán miután jár egy kicsit elkezd bemelegedni kb mintha belefulladna a benzinbe és leáll. a gyergya meg tiszta fekete.
Nekem gyárilag 48-as alapjárati és 155-ös főfúvóka volt benne a gyári kipufogó rendszerhez,azzal úgy tökéletesen üzemelt.Milyen légszűrő van benne neked?Gyári papír vagy sport légszűrő?Mi a reakciója a motorodnak ezzel a fúvókázással?
de a gyárba amit ráraktak az XR re valőszinűleg az jó rá ,nem ?:D csak tudják a japók,mi kell rá
szerintem nem számottevő különbség van egy ilyen csere hatására,én ilyennel biztos nem tuningolnék :D lehet nyersz vele fél lóerőt de azzal nemsokra megy az ember hobbi szinten,max verseny körülmények között
Sziasztok!
Volna egy kérdésem elsősorban domi tulajokhoz. Mégpedig, hogy gyári kipuval ők milyen fuvókákat használnak mert az enyém 148 as fő és 48-as alapjáratival belefullad a benzinbe ha pedig leveszem a légszürőház oldalát már meg is szűnik a durrogás és jár rendesen. Szóval szegénykén nagyon kéne valamit állítani.
Gyári dobnál nem tudom a belső méretezést pontosan de olyan 25-30mm körül lehet a kimeneti cső átmérője és abban azért vannak terelő lemezek is.Nekem sport dob van fent 45 mm-es perforált csővel és hozzá fúvókázva a karburátor.Amitől közepes fordulattól egy minimálissal élénkebbnek érzem a motort de nagy csodát nem csinál önmagába a sport dob
Jó reggelt!
És véleményed szerint mekkora az ideális, illetve a gyári dob belső cső átmérője XR-nél? Valaki boncolt már szét gyári dobot? Milyen a kialakítása belülről?
hát legközelebb szólj bátran :) van még 1 motorra valo cuccom lehet hogy tavaszig össze kinlodok belöle valamit inkább csak váz kéne ami lehet xr is ...
Azért ez nem egészen így van.Mert ha két külön cső megy hosszan az nagyobb nyomatékot eredményez pl:dominator viszont az xl 600 2 az 1-ben leömlője inkább közepes fordulattól ad egy minimális plusszt.Amúgy a méreteiket tekintve a dominátor leömlő belső cső átmérő 25mm Xl 600 leömlő belső átmérő 27mm és azok egy 40 mm es csőbe csatlakoznak ezáltal kissebb a fojtás is.
Annyi, hogy a motort most gyűrűztem meg és raktam össze.
mert nem kevés ember tűvel meg ilyesmi dolgokkal pucolgatja
Nekem azt csinálja, hogy alig kell húzzam a szivatót és hidegen el is indul szépen aztán miután jár egy kicsit elkezd bemelegedni kb mintha belefulladna a benzinbe és leáll. a gyergya meg tiszta fekete.
szerintem nem számottevő különbség van egy ilyen csere hatására,én ilyennel biztos nem tuningolnék :D lehet nyersz vele fél lóerőt
Volna egy kérdésem elsősorban domi tulajokhoz. Mégpedig, hogy gyári kipuval ők milyen fuvókákat használnak mert az enyém 148 as fő és 48-as alapjáratival belefullad a benzinbe ha pedig leveszem a légszürőház oldalát már meg is szűnik a durrogás és jár rendesen. Szóval szegénykén nagyon kéne valamit állítani.
És véleményed szerint mekkora az ideális, illetve a gyári dob belső cső átmérője XR-nél? Valaki boncolt már szét gyári dobot? Milyen a kialakítása belülről?