Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hjaaaaj igy mar ertem
Van leengedö csavar a tartályon
600as xl-nél hogy kell kivarázsolni az olajat a tartályból?
önindítgattuk vagy fél órát mire kijött minden olaj belőle
tuti van valami trükk ,mert ravaszak ezek a japók
XR 400 -nak 18-as a hátsó kereke.
Hello Tulpa!
120/100X18 van fent,de 120/90X18 kéne rá. 120/100X18 -al nagyobb átmérőjű lesz a kerék,ezáltal megváltozik a végáttétel. Én legközelebb a gyári méretet teszem fel,ami 110/100X18.
Olyan 16 ezer pénz volt régebben,most viszont a gyári méretben kijön 14 ezer pénzből
Hmm.. 12000 km van benne ... 3600 km el vettem, sosem volt cross pályán.. csak én hajtom kicsit.. mondjuk én egykeréken elég sokat megyek.. egy küllőm el is tört.. láncot is cserélem lassan.. a nyomaték megöli.. de elképzelhető h a vezérlő lánc megnyúlt volna? semmi motorhangja.. szerelő is csak ámul és bámul h ilyen állapotút még nem látott.. de köszönöm az ötletet.. meg fogom nézetni azt is... mindent megadok neki a hosszú élet fejében..
hello.ha kopott a vezérmülánc akkor áttud ugrani a keréken elmászik a vezérlés 1fog ésmég nemveri szét a szelepet igy jártam énis
szerintem jól gondolod, nézd meg a gyertyát, ha az rendben, akkor kapd le a karbit ott lesz akkor a gond..
Hello sziasztok srácok! Lenne egy kérdésem, remélem tudtok nekem segíteni...
A következő a problémám: Van egy 2002-es XR650 em, és kb 2 hete furcsának tűnik a viselkedése...
gázadásra mind ha megtorpanna, mind ha nem kapna elég benzint, vagy levegőt meg a hangja is más egy kicsit, nem az az éles csattogós, hanem mind ha kicsit eltompult volna, mint mondjuk télen a hideg levegő miatt.. olyat is csinált hogy 80km/h nál teljesen elvettem 5. be a gázt és durrogott.. pedig kb csak 50-60 nál szokott.. a szelephézag állítástól kb 1500 km et mentem vele... Én a gyertyára gyanakszom, vagy a karburátorba esetleg víz kerülhetett ? a vezérlő levegő jól van beállítva, a légszűrő tiszta.. Előre is köszönöm a segítőkészségeteket ! Sziasztok!
ez neked R18 vagy R17-es? ....csak 18 t talaltam a neten
Köszi colt72! Ez 120/100asban van neked ? vagy 120/90ben? Emléxel rá mennyibe fájt?
QQCCS!
joo a video ....joo neked volt ki segitsen kihuzni.....nem mind nekem es akkor meg cross gumim se volt
Ha van, 1 kis gumi kupak a gyújtás felől a blokk félen a henger mellet, vedd le találsz 1 csavart alatta. ha kifelé tekered feszül, ha be lazul a lánc, vigyáz csak óvatosan !A feszítő a blokba rugó elleniébe működik.
Hali! rugós, Ill-automata, Actevo /castrol/ 4T 20W-50, valami csuszás gátlós valami! de jó! Vigyu mert 2500 rupia 1 lityi
Sziasztok Gabi vagyok.Van egy 82-es xl125-ös gépem.Azt kérdezném hogy milyen olaj kellene bele és hogy a vezérműlánc feszítő mechanikus vagy rugós?esetleg hogy lehet feszíteni?
Előre is köszi
Köszi! De az én múmiám XL 125 s Nem tudom miért van olyan érzésem, hogy a világon csak 1 ilyen van az is az enyém! Vezér mü lánc feszítőt és vezetőt,ill: hengerfej tömítést keresek!
nekem van egy xl 250 sl250se tipusú blokk hengerfej és lendkerék nélkül
hahó!
Nekem egy első lánckerék dekli kellene!Most vettem,de az nem volt rajta!Szólj,ha tudsz ilyet!70/7757690.
Kösz!
Nekem olyan van hátul,tuti rámegy
Dunlop D752 a típusa.........nekem vegyes használatra bejött
Sziasztok!

Tud valaki bontott Honda xlr 125-ről. Nekem van egy ilyen motorom és alkatrész kéne hozzá.
aza alapjárati fuvoka 45 ős kell bele
ÉS még egy kérdés, mik a tapasztaltok a gumikkal? milyet célszerű venni? Mitas vagy heideau vagy más? Kinek milyen minta vált be?
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy XR4-re rámegy-e a 120as gumi hátra?