jobb idom, bal idom (sérült), sárvédő (125-ösé ami hibátlan, a gyári az ketté tört, de az általad elmondott módszerrel szerintem javítható, ) km/h mérő, hőfokmérő(a lemez megsérült egy centis szakaszon) lámpa, lámpafogató, óracsoporthoz a szivacs, km/spirál, Fordulatszámmérő spirál, visszapillantók, az óracsoport tartó bak ( kicsit deformálódott, de igazítható)... Így hirtelen ennyi:)
Hat a bokam az csúnya, mert ráesett a motor, de hála istennek nem tört el!:) Oldalamon tenyérnyi horzsolás, térdeim roncs, meg ilyenek...
vicc az, hogy holnap fogunk motoros ruákat venni, rendes felszerelést... erre ma...
telefonszám: 06308771451
Ma sajnos történt egy kis balesetem, ezért nem eladó a gép...:( viszont ép alkatrészek eladók!:) Írd, hogy mi kellene, és ha van írok!:)
és még olyan kérdésem lenne, hogy magsított stunt-os kormányt hogyan tudnék rá eszkábálni?:)))
Jólvan, nem sok motort találsz az ilyen kicsik között, aminek odaírják a rendes erejét... Én tudom, hogy a széria NS-1, NSR teljesítménye mennyi (7,2 LE, nemde?:D) a 120km/ó is jó lesz 90-100 közöttre jó esetben... Ezekkel számolok, azért tudjuk mi a reális adat ezekre, viszont 12.000 km elég jó(ha esetleg igaz), főleg, hogy a németeknél is inkább 20.000 fölött van mindegyik vas... Nameg állapotot veszünk, nem kilométert: nagy igazság, de nem mondhatod, hogy rosszul néz ki.:)
17 fok az úgy 1,3 környéke.
(a hajtókarhossz is kellene és nemtom fejből:)
D a HOnda alapjárati előgyulája (1500 környékén) nem sokkal nagyobb? Nekem valami 30 fok környéke rémlik, és onnan jön vissza ahogy kell 17 alá több töréssel.
Ez lehet?
41,4mm lökettel számolva honda alapjárati előgyújtása (17 fok) az 3,9mm?
41,4(löket)/180(fok)=0,23*17(előgyuszi,fok)=3,91mm
Nem sok? Jól számoltam?
Köszi :) Lassan itt az ősz, a fél nyarat szereléssel töltöttem. Jó ha vannak ilyen egyszerű szerszámok, sose lehessen tudni.
Most amúgy azon gondolkodom, hogy vagy felújítom az utolsó csavarig, vagy inkább veszek egy fiatalabbat (TZR) . Mondjuk a blokk az már kész... a vázon vannak kopások, meg apróbb dolgok, azok bökik a szemem.
Elmegyünk együtt egy fékpadra, ha megvan a mondott loerő érték, kifizetem a vételárat, ha nincs, viszem a motort ingyen.
Gondolom sejted eddig hány jelentkező próbált meg bizonítani D:)
Mikor te még csak a csattogós lepkét tologattad,ő akkor már ilyen szarokkal foglalkozott. Persze te tudod mi a stájsz.. És szintén az a véleményem mint Zsolinak,nincs 19 Le.. Ha fel lenne rakva egy padra,és lenyögne egy 10LE-t akkor már összetehetnéd a két kezed..
vicc az, hogy holnap fogunk motoros ruákat venni, rendes felszerelést... erre ma...
telefonszám: 06308771451
Összetörted magad nagyon?
és még olyan kérdésem lenne, hogy magsított stunt-os kormányt hogyan tudnék rá eszkábálni?:)))
nsr 80
http://www.dreamgate.ne.jp/NSR...
nsr 50
http://www.dreamgate.ne.jp/NSR...
41,4(löket)/360(fok)=0,115*30(előgyuszi,fok)=3,45mm
Ha most jó, akkor csak azt nem értem miért kell 360 fokkal számolni?
Hiszen a löket az a AHP tól FHP ig, de ez csupán 180fok...
Oszt innen húzza vissza fordulaton.
(a hajtókarhossz is kellene és nemtom fejből:)
D a HOnda alapjárati előgyulája (1500 környékén) nem sokkal nagyobb? Nekem valami 30 fok környéke rémlik, és onnan jön vissza ahogy kell 17 alá több töréssel.
41,4mm lökettel számolva honda alapjárati előgyújtása (17 fok) az 3,9mm?
41,4(löket)/180(fok)=0,23*17(előgyuszi,fok)=3,91mm
Nem sok? Jól számoltam?
Most amúgy azon gondolkodom, hogy vagy felújítom az utolsó csavarig, vagy inkább veszek egy fiatalabbat (TZR) . Mondjuk a blokk az már kész... a vázon vannak kopások, meg apróbb dolgok, azok bökik a szemem.
Elmegyünk együtt egy fékpadra, ha megvan a mondott loerő érték, kifizetem a vételárat, ha nincs, viszem a motort ingyen.
Gondolom sejted eddig hány jelentkező próbált meg bizonítani D:)
Ha emzoli féléknek hiszel, gyere el és te is megnézheted mit tud!;))