Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyébként a méretre gyártatott dugóról mi a véleményed? Tudnék gyártatni kb 12-15 ezer közt méretre dugót, csak lehet hogy sokkal gyengébb
Csak úgy előjött. Az utóbbi időben, aztán utána elmúlik. Lehetséges ilyenkor a gyűrű?
Valami, valamikor, valamit, csinál D:)
Csörömpölés, túl tág fogalom. Csak úgy jött hirtelen? Így vetted? Lassan jött elő?
Köszönöm ! Egyébként még nem tuti hogy kell fúrni stb, erre egy jelenségből gondoltam mégpedig : A motor 4-5 ezres fordulaton néha elkezd csörömpölni, majd 2 sebességet felrakva el is múlik aztán nem jön elő egy ideig.. Gondoltam rá hogy gyűrű tört és stb. Nem szedtem még szét és ezért kérdeztem hogy ha véletlen fúrni kellene.. Nem tudod esetleg hogy ez a csörömpölés ami előjön 4-5 ezernél mi lehet?
Khm, honda alkatrészeket forgalmazó boltban. Itt fehérváron pl. Motor center kft. Valami hivatalos márka kereskedésben.
Azon ne lepődj meg, ha ns1 montesa a motorod és alvázszám alapján nem tudják beazonosítani, keressenek tipus szerint. De mielőtt beleveted magad a kalandban mérd meg a hengert hogy még belemegy-e a honda dugó, tehát Létezik-e akkora túlméret?
Egyébként a gyári honda dugót honnan lehetne egyáltalán szerezni? írtad hogy 23 ezer.. de az hol van vajon? :D mert egyszerűen nem találok.
Köszönöm ! :)
Szóval:
Vagy blokk széthúz, hajtókar mtx karra kicserél aminek 17-es a felsőszeme, és ehhez van dugó választék bőven, és a felső görgővel sincs dráma, lehet kapni, sőt a készletben van is. Én ez utóbbit csináltam nemrég, olvass visszább. Sok sikert a szereléshez!
Ha eredeti hajtókarod van akkor eléggé színes lesz a dolog. A honda 13-as csapszeggel készíti a dugót ehhez méretezte a felsőszemet is. Viszont dugót ne
m kapsz csak 12-es csappal, ezt kell bejátszanod a honda 18-as felsőszemébe. Tehát kellene egy 12x15x18-as felső görgő, ami nem létezik. Ami opció van az: létezik 12x13x18-as görgő tehát keskenyebb. Ez simán sufni tuning, így vettem a gépet, 60forint volt amikor szétrepült a görgő...
vagy megveszed a hondát, 23K egy kompletten dugó, és még furatni is kell.

Vagy blokk széthúz, hajtókar mtx karra kicserélted aminek 17-es a felsőszeme
Sziasztok ! A kérdésem lenne, mivel lehet hogy kellene majd ns1-hez dugó , bár lehet felraktátok már a kérdést de hogy az ns1 80 és az mbx 80 megegyezik e , mivel elég nehezen találok ns1-hez dugót, és az mbxhez talán könnyebb. Köszönöm a segítséget, esetleg ha valaki tud weboldalt ahol ns1 80hoz dugó van megköszönném a linket !
Falsolgat vélhetően.
De mieltt kiontod a belét, nagyon hasonló, ha csak simán kcisit keveset kap alul-küzépen.

Vegyél el az alapjárati keverécsvarral a levegőből, illetve akasszad lentebb egyel a tűt.
Nem baj, ha most majd máshol szaródik el.
Az volna a játék lényege, hogy ha msot már nem ingadozik, akor szüret, ha most is, akkor falsol.
(persze, ehhez igen hasonlóan viselkedik, ha kissé leragad a tűszelep, és random változik az ufószinmt)
Sziasztok 1995 ös NS-1 75 bontódik ha valakinek valami kell irjon nyugodtan Sziasztok 1995 ös NS-1 75 bontódik ha valakinek valami kell irjon nyugodtan https://www.facebook.com/Gabes... vagy gabofreemail.hu9@freemail.hu
06702206884
Ingadozó alapjárat mitől lehet? 1000-3000-ig változik. Gázbowden nem akad fel, súber középen van. 17,5-ös Mikuni karbis. (NSR 50)
Hidegen általában 1000 az alapjárat, de néha kicsit feljebb megy. (A világítás nem befolyásolja.) Melegen szokott 3000 lenni, amikor pl pirosnál megállok, de ha picit kiengedem a kuplungot, hogy terhelje a motort, akkor visszamegy 1000-re. Ha megpörgetem ilyenkor akkor is 1000-re visszaesik. De néha meg nem... Semmi logika nincs szinte benne.
Ilyen állapotban van, ird le mennyit gondolnál érte. zozozolo@freemail.hu Ez az e-mail cimem beszéljünk ezen keresztül.
Miért nem indítasz egy keresést a típusra /50 vs papirosan, aztán eltudod dönteni a kérdést.
A képen látható állapotban van? Mennyit gondoltál érte?
Sziasztok! Lenne 1 kérdésem...
Van egy 125ös NSF-em, és kérdésem lenne, hogy érdemes-e lepapírozni (regisztrációs adó, forgalmi minden) hogy legális legyen az egész? Jobban el lehet így adni?
Viszont ha csak 50es papírjai lesznek, a rendőr nem fogja kiszúrni hogy nem 50es?
Köszi előre is !
Igen meg van még a váz.
meg van még a váz?
Nah akkor a gyújtás kihagy c. eposz jelenleg:
A héten felraktam egy tartalék alaplapot, semmi változás.
Kikerültem a kábel köteget, építettem egy mini áramkört csak a gyújtásnak hátha a korbács a zárlatos, nem hozott eredményt.
Koldultam egy trafót, érdekes módon javulást hozott, de nem szűnt meg a hiba.
A CDI maradt. Jövő héten érkezik a cseredarab.
Elképzelésem szerint az a rész dögölhetet meg benne, ami szedi magába a kraftot a gyújtótekercsből, innentől kaka a hullám amit a trafóra löket aztán vagy áthúz a szikraközön vagy nem.
Csak legyen jó végre, szeretnék már motorozni is a nyáron...
Sziasztok 1995 ös NS-1 75 bontódik ha valakinek valami kell irjon nyugodtan Sziasztok 1995 ös NS-1 75 bontódik ha valakinek valami kell irjon nyugodtan https://www.facebook.com/Gabes... vagy gabofreemail.hu9@freemail.hu
Szia! Nekem van nyereg pofákkal, ha érdekel:
mcs.gh0st@gmail.com
https://www.facebook.com/Gabes...
Írj rá, neki tuti van!:)