helló! Én vettem meg tőled a henger még egyszer köszi azt szeretném még tudni h a karburátorába milyen nagyságú a főfúvóka meg tudnád nekem nézni mert most sok anyagot kap és fúvókát kell cserélnem
Sziasztok,
Készítettem egy szerszámot blokk szereléshez. A főtengely befűzését a blokk összehúzatását könnyíti meg. Ha valakinek van kedve készítse el!
A lényeg, hogy a főtengelyt nem kell ütni, hanem szépen a helyére lehet vontatni.
Tényleg a méretek rajta vannak a csapágyon? Speckó méretűek? Mert itt pl van egy csapágynagyker, ahonnan én pl tudok kihozni csapágyat, onnan be tudom szerezni? Vagy ez kizárólag a Hondásokon keresztül intézhető?
Srácok,senki nem tud olyan illetőt aki bontott mostanában NS-1 et? Két kerékre,illetve fékrendszerre lenne szükségem. De akár komplett,törött-hiányos ns-1 is érdekel!
Azt mondja a srác akivel dolgozzatok, hogy ezzel a hajtókarral jó vigyázni. Három órát működött, és nem ez az első eset hogy ratyi.Bár ez 125ös mociba való darab, azért mégis csak szólok...
Azt ígérték a hondánál szombaton itt a csapágy, na most a csapágy biztos megjött, de azt elflelejtették mondani, hogy most szombaton szabadság miatt zárva :(
A főtengely viszont elkészült, de hát most akkor stop van. Francba.
Hajtókar, főtengő kotyog? (jobbra-balra, előre-hátra) Bár ha már csúnyán zörgött, és annyi km volt benne valószínűleg nem a legszebb napjait járja az a blokk.
hali én nemrégiben vettem egy jókis ns 1 et 70 000km van már benne és most nagyon elkezdett benne zörögni lekaptam a hengert a dugó elég égett meg érdes volt most fogom megfuratni + új dugó szerintetek a főtengely is cserés már mert ahogy igy átforgatom jónak látom?Vagy ha nagyobbra furatnám és úgy használnám menyivel hamarabb nyírná ki a főtengelyt?
Ami volt hengerem az már 52mm-nél tartott, kellett vegyek egy normálisat, amibe még van dugó választék. Szal az volt egy 20as. Dugó az járt hozzá. Hajtókart mindenképpen cserélnem kellett, de akkor már főtengely csapágyakat is illik, kar 15, csapágyak 9...
Mindez azért mert a farok, akitől vettem fordítva rakta be a termosztátot. Erre rásegített egy indiai dugattyú amit szarul is építettek be.
Nsr 50-re nem lehet felrakni a 80as hengert. Ezt gondoltam eddig. Ha felmaratod a blokkot akkor felmegy, de ezt holnap megnézem mégegyszer.
Köszi a képeket! És amiért erre a komidra írok: Ez a "pakk" volt 38? Lehet leírtad csak nem fogtam: Az a henger fel lett fúrva? És a dugó honnan van?:D (Csak én majd bele kell vágjak hasonló projektbe, mivel nem az igazi a motor... )
Egyébként 50-es NSR-re rá lehet tenni NS-1 (75ccm) hengert?
Ma megnézem neked, de én 100-105re emlékszem.
tel:06307316232
NSR/MBX/MTX50 henger kivételével van minden, makulátlan főtengely, komplett váltó, gyújtás, blokk felek... kuplung stb.
Készítettem egy szerszámot blokk szereléshez. A főtengely befűzését a blokk összehúzatását könnyíti meg. Ha valakinek van kedve készítse el!
A lényeg, hogy a főtengelyt nem kell ütni, hanem szépen a helyére lehet vontatni.
A főtengely viszont elkészült, de hát most akkor stop van. Francba.
Mindez azért mert a farok, akitől vettem fordítva rakta be a termosztátot. Erre rásegített egy indiai dugattyú amit szarul is építettek be.
Nsr 50-re nem lehet felrakni a 80as hengert. Ezt gondoltam eddig. Ha felmaratod a blokkot akkor felmegy, de ezt holnap megnézem mégegyszer.
Egyébként 50-es NSR-re rá lehet tenni NS-1 (75ccm) hengert?
Én NSR 80hoz fogom használni, remélem jó lesz.