4t trakeszek cdi je esetleg azért nem a legszerencsésebb választás, mert a legjobb esetben is egynes gyújtás"görbét" fogsz kapni belőle a 2t motorhoz szükséges visszahajló karakterisztika helyett.
De egyébként ha jól gondolom ezek a cdik egyen csatlakozásúak (jellemzően) AC-DC nem keveredhet ez logikus, de szerintem a 4Ts dolgokkal lehet még keverés. Tehát ha veszel egy 2Ts ACs vezérlőt az biztosan működni fog. Még szerintem a simson vezérlő is menne, de az más kérdés, hogy milyen minőségben pöfögne a moci.
Tehát egy hasonló löketű illetve hasonló lökettérfogatú motor vezérlője karakterben is passzolhat. De világos, a gyárinál nem lehet jobb. De ez az utolsó mondat nem mindig igaz....
Szóval bolond lettem volna dio elektronikát feltenni tapasztalat hiányában. Itt meg az ember elmondta, hogy pl. ez a gyújtás 6000-től állít előgyújtást (ducati energia) bereckíroztam és jó lett. A "generic" általános vezérlő az sajnos megbukott, sokadikban 7K-nál haldoklott a motor. De abban is biztos vagyok, hogy ha a ducatival gondok lettek volna végső esetben visszakaptam volna a pénzem. A motor remekül működik ezzel a gyújtással, ma 10K-ig forgattam simán vitte. Majd egyszer szerzek valahonnan egy eredeti cdit aztán összehasonlítom mit tud?
Bár, elküldtem Szabolcsnak a kapcsolási rajzot amit valaki itt visszafejtett csak 3 alkatrész ami titkos ugye, na most ő azt mondta megépíthető. Gondolom sejti, mik lehetnek azok. Ha így van, és igény is lenne, gondolom elkészítene egy protót, nem tudom. Én nem értek hozzá.
Tehát ez lett a gyújtás kihagyogat történet vége :)
Én is sokat vajúdtam ezen, aztán rátaláltam erre az oldalra: http://mullerelectro.atw.hu/
nagyon korrekt a srác, nekem pl. direkt kétféle gyújtást küldött, hogy kipróbálhassam melyik a jó a motorhoz. Bekötési segédlet, 1év gari, meg két év javítás amire csak az alkatrészt számolja. Folyt. Köv.
24es dellorto, át
alakitott kipufogó, 40mm-es dugattyú, meg 16os lánckerék. 120kmh volt a vége még szét nem szált a dugó, mivel leolvadt a gyertya, kijavittuk a dugót, de aztán nem tetszett a motrnak és benyelte :D
Én fél órás folyamatos 9500-10.000 közötti fordulaton a 38 fokban letoltam 9-essel, nem tudom hogy jutottál 10-esre.:) De 9 alá mondjuk necces menni, én is csak azért megyek ezzel, mert szépen kiég.
Sziasztok 1995 ös NS-1 75 bontódik ha valakinek valami kell irjon nyugodtan Sziasztok 1995 ös NS-1 75 bontódik ha valakinek valami kell irjon nyugodtan https://www.facebook.com/Gabes... vagy gabofreemail.hu9@freemail.hu
06702206884
Erre nem lehet jó választ adni. Vagy kopásból vagy karbantartás elmaradásából adódhat. Karbi, gyertya tiszta? Dugóban mennyi lehet? A motorban mennyi van? Generál volt? N négyzet variáció...
Van egy kiselejtezett hengerem, mintának megtette...
vélemény?