Hello. Valaki tudna segiteni ,ha kilométer meghajtonak a keréknél hiányzik a belső kis fogas kerék honnan lehet szerezni vagy milyennel lehet helyetesitenni ? Elöre is köszönöm !
jaa, nem, biztos nem.. egyébként most néztem a pilliben direkt, alig nyomott valami füstöt, szerintem csak a tavaszi hidegebb idő miatti emlékképek éltek a fejemben..
nem jött be a szivatós trükk, nem csinált semmit, ugyanaz a szindróma.. jah, hát mókás, én is jól szórakozom..:D nem így keresném a hibát én se hidd el, de már nem tudok nagyon mit csinálni. mindent nem cserélhetek ki úgy, hogy minden jónak tűnik.. lezártam, de szintén semmi nem történt..
Főtengely szimering tömítetségére gondoltam. Ott is szívhat farsot, illetve olaj kerülhet a forgattyús házba és attól füstöl keményen.
De ha 2T füstje van akkor oké.
A légszűrőház alján ami van túlfolyó szerű lyuk arra húzza egy csövet és zárd le, akkor mit csinál?
Elég mókás így hibát keresni ;) már mint fórumon...
hm? nem értem.. szimeringes? hol? mije? csak arra akartam utalni hogy magas fordulaton azért látszata is van a több olajnak, hiába füstmentes meg kutyafüle.. jóféle 2t csíkot húz ha pörög:) egyébk. castrol p. 1 racinget kap mindig..
valami olyasmi.. egyszerűen terhelés alatt 7ezernél megtörik a lendülete és csak pár másodperc után jut túl rajta. lejtőn értelemszerűen nem érzékelhető, nagyobb emelkedőn van hogy túl se jut csak 2esben. 3diktól fölfele torpan minden sebességben hol jobban hol kevésbé. gyújtás tudtommal rendben, karbi tiszta, falsot sem szív csatlakozások tömítések okésak, gyertya új, hézag rendben, légszűrő nincs ledugózva.. a kipu lehet,hogy kicsit kokszos, a torkon át nézve láttam némi lerakódást gondolom van benne is.. ha tekerem a fülét a végére folyik a dobból az olajde az szerintem csak annyit jelent hogy kap olajat is eleget.. lehet egyébként hogy tényleg azon a fordulaton szegényedik el a keverék, mert hasonlít ahhoz az érzéshez.. melegen 7ezerig semmi füstje, 8ezertől viszont köpi rendesen.. ezt a szivatós trükköt kipróbálom 7végén. köszönöm az instrukciókat! meglátjuk mi lesz..
Olyasmi mintha szemből tolná valaki vissza a motort? Mert az keverék képzési probléma. Pontosabban annál az adott fordulatnál elszegényedik a keverék. Ha így van azt kell mondjam, hogy még több benyára van szükség.
Az viszont, hogy melegen minden ok nincsenek indítási nehézségek már jó jel, hiszen meleg üzemre kell optimalizálni a keverék képzést.
Elég vadul hangzik, de próbáld meg, hogy bemelegíted a mocit aztán húzd neki abban a gangban ahol biztosan megtorpan(na). Gondolom ez negyedikben lehet, aztán amikor érzed, hogy jön elő a hiba húzd rá a szivatót, játsz vele kicsit, ha akkor megindul biztosan szegény a keveréked.
Persze feltételezem, hogy jó a gyújtásod, tiszta a karbid, és falsot sem szív, a kipufogód is tiszta nem kokszos.
Dugó ügyben nem tudok mit mondani, nem szeretném költeni a pénzed. Logikusan kb. 10K mehet el egy ilyen dugó szerintem, plussz amennyit túlhasználták, lehet hogy csere érett. De ha nem csörög nem zörög, jól indul, akkor nem hiszem hogy baja lehet. Mondanám, hogy mérd ki mikrométerrel XD.
Karbinál minden csatlakozás tömítés oké?
Gyertyahézag? Gyertya színe?
Légszűrő alján van egy valami túlfolyó féleség az nyitva van vagy le van dugózva?
Huh na egyenlőre ennyi
hali! bocsi, hogy csak most, el voltam havazva kissé.. háát.. végülis mondhatjuk, hogy igen, sikerült, de ott motoszkál a fejemben a kérdés, hogy meddig.. kapott hideget meleget és végülis jól muzsikált, csak nehéz elhinni hogy ennyi lett volna minden gondja.. azért fura mert csak 3. sebességtől jött ki a probléma, 1-2 ben egyszer sem..
most hidegen picit nehezebben indul mint szokott, melegen már minden oké, teker is szépen csak 7ezernél ne torpanna.. egy új dugó segíthet rajta szerinted? fogalmam sincs mikor volt cserélve én max 5ezret tettem bele eddig, most 28500nál van, szóval vmikor volt az biztos, de mikor szétkaptam jónak nézett ki.. idegesítő ez a torpanás...
Az idom eljuttatás postai úton történne?
nem jött be a szivatós trükk, nem csinált semmit, ugyanaz a szindróma.. jah, hát mókás, én is jól szórakozom..:D nem így keresném a hibát én se hidd el, de már nem tudok nagyon mit csinálni. mindent nem cserélhetek ki úgy, hogy minden jónak tűnik.. lezártam, de szintén semmi nem történt..
De ha 2T füstje van akkor oké.
A légszűrőház alján ami van túlfolyó szerű lyuk arra húzza egy csövet és zárd le, akkor mit csinál?
Elég mókás így hibát keresni ;) már mint fórumon...
Szval az érdekelne.
De ugye még véletlenül sem lehet szimeringes?
Engem érdekelne a képel látható előlre való idom.
Várom válaszod! :)
Az viszont, hogy melegen minden ok nincsenek indítási nehézségek már jó jel, hiszen meleg üzemre kell optimalizálni a keverék képzést.
Elég vadul hangzik, de próbáld meg, hogy bemelegíted a mocit aztán húzd neki abban a gangban ahol biztosan megtorpan(na). Gondolom ez negyedikben lehet, aztán amikor érzed, hogy jön elő a hiba húzd rá a szivatót, játsz vele kicsit, ha akkor megindul biztosan szegény a keveréked.
Persze feltételezem, hogy jó a gyújtásod, tiszta a karbid, és falsot sem szív, a kipufogód is tiszta nem kokszos.
Dugó ügyben nem tudok mit mondani, nem szeretném költeni a pénzed. Logikusan kb. 10K mehet el egy ilyen dugó szerintem, plussz amennyit túlhasználták, lehet hogy csere érett. De ha nem csörög nem zörög, jól indul, akkor nem hiszem hogy baja lehet. Mondanám, hogy mérd ki mikrométerrel XD.
Karbinál minden csatlakozás tömítés oké?
Gyertyahézag? Gyertya színe?
Légszűrő alján van egy valami túlfolyó féleség az nyitva van vagy le van dugózva?
Huh na egyenlőre ennyi
most hidegen picit nehezebben indul mint szokott, melegen már minden oké, teker is szépen csak 7ezernél ne torpanna.. egy új dugó segíthet rajta szerinted? fogalmam sincs mikor volt cserélve én max 5ezret tettem bele eddig, most 28500nál van, szóval vmikor volt az biztos, de mikor szétkaptam jónak nézett ki.. idegesítő ez a torpanás...