Szia épp hívtak hogy a membrán valmint a 2. képen a felül lévő karbira igényt tartanak! így még maradt 1 ami teljesen új darab, ebayes rendelésből maradt itt!
Kérlek írj privátban! és tudok képet küldeni többet stb!
v.adam1992@citromail.hu
Nem 4t endúróról beszélek, hanem robogóról. Tehát a kross v. endúró 2t, kontra robogó 4t versenyt, főleg teljesítményben magasan a 2t nyeri. Most egy 150-es rotax motoros aprilia leonardom van. Városban 1 személlyel verhetetlen, a személy autókat kivétel nélkül alázhatom vele 80-90km/h-ig. A vége 115-120, (100 kg vagyok)Fogyasztás:ha "normálisan" közlekedek 3l, ha bántom, 3.6-4 l. Persze meg van még az elefantom (cagiva elefant 750) is, hát, az más világ, az nem városba való. Mindegy hanyadik fokozatban van, ha húzod a gázt, emeli az elejét, ha 2500 fölött van a fordulat.(9000-et forog V2-es négy ütemű létére)
Ezekben V2-es kényszer vezérléses ducati blokk van. Ő az 5 -és 9 liter között válogat, attól függően, hogy hogy motorozod. A száraz súja 217 kg, plusz 3 doboz, egy kis cucc bennük, meg a tele tank, az egyből 250 kg. Szóval ő inkább túrázni, v. terep túrára való, mint városba.
Egyébként a leóba most akarok 200-as scara f.tengelyt, és hengert dugóval beledugni, így rendesen el fog indulni. Már meg szereztem hozzá a nagyobb" gyorsítós" karbit is.
Üdv:Laci.
Hello! Bocs, hogy ennyire későn reagálok, de volt 1-2 elintézni valóm külföldön, de ez most lényegtelen. Megvan még a karbi amiről szó volt korábban? Ha igen érdekel.
Ne foglalkozz vele, mindíg ezt csinálja, oktat és beleszól mindenbe.
A többit már nem csak neked írom!
Az oldalon nincs korkülönbség Ő mindíg érzékelteti, hogy öregebb. És nem hiszi el azt sem, hogy egy fiatalabbnak is lehetnek tapasztalatai.
Kérlek írj privátban! és tudok képet küldeni többet stb!
v.adam1992@citromail.hu