Hali Mindenkinek!
Érdeklődnék hogy nincs-e valakinek '83-'85ös évjárat körüli japán blokk eladó 125 ccm-ben.Ha van akkor legyen szíves írjon.
Előre is köszönöm!
Ády
Rendes vagy de nekem 125 poweres van és renben van
De ha esetleg van tárcsás eleje neked és szeretnél helyette dob fékest és persze Pest közeli vagy beszélhetnénk
a blokkért 60at kérek ehhez minden elektronika gyujtás, karbi.......
Felújított, dugó is még csak járatva volt elöször negyed órát üresben pötyörgött, azota 5 km sincs benne!
Helyszínen meghallgatható gyönyörű hangja van semmi oda nem illő hang!
általába minden nap fent vagyok itt fórumon tehát ha írsz meg találom
58-as a mérete a hengernek és perselyezni kell tehát kérdezd meg mit kérne érte és ha jó az ár meg dumáljuk
Na szóval először is köszönöm a válaszokat! De kiszedtem belőle az egyik gyűrűt! Ez nem 80as. ez egy 200as. Végülis a bajom az volt vele, amit tünetnek is lehet nevezni hogy hiába állítgattam a karbit nem sokat hazsnált, erőtlen volt a motor és nem akart kipörögni. de azért gondoltam h a gyűrű a baj mivel amikor össze raktam akkor is láttam hogy ez sokkal vastagabb mint a gyári gyűrű, e más akkor a dugattyú is hozzá volt alakítva, a nútból le lett esztergálva... na ez a gyűrű 2.5 mm es, ugyebár 2volt benne tehát összesen 5mm fogta le a dugattyút a hengerbe. a gyári gyűrű 1mm-es. ott 2mm fogja le a gyűrűt a hengerbe. És ha leosztom akkor olyan mintha 5gyűrű lett volna benne! tehát most már nem csodálkozom rajta hogy gyengébb volt. Most ahogy kiszedtem sokat változott a motor, sokkal jobb lett az erő is nagyon megnőtt, a fogasztás viszont nem! mivel ez nem gyári vastagságú gyűrű ezt már kókányolták mikor megvettem!, de nem akartam már akkor többet rákölteni és így össze raktam! e most hogy kiszedtem már elég jó lett a motor, könnyebben indul, erősebb lett! Csak utólag hozzászólva amikro megvettem a motort akkor 8litert evett 100on! most eljutottam a 3.5-4 literer fogyasztásig, de terepen! Még egyszer köszönöm a válaszokat! De már jó lett így egy gyűrűvel, majd ha elkopik és fúratni kell akkor már legközelebb normális dugóval rakom össze, normális gyűrűvel stb...
karbi bevan állítva?kivan pucolva? gyújtás nincs elállítva?gyertyát cserélted? légszűrő tiszta? milyen gyertya van benne?mit csinál menetközben? vannak tünetei?
Csoki! Na először is ha jól vettem le ez egy 80 as MTX ugye? én nem venném ki nem menne jobban a motor tőle sőt még erőtlenebb lenne mivel csökkented a súrlódást a fogyasztás pedig nőne vegyük pl ha eltörik egy gyűrű és kiköpi a hengerból és semmit sem baszott szét akor a motornak megnől a fogyasztása és lecsökken a teljesítménye. linkelek neked egy oldalt ahol új dugókat kapsz 80 asba baráti áron http://robogoalkatresz.odormot... itt tuti,hogy találsz én ilyent raktam bele a fúrás mi felénk ehhez a motorhoz 2 ezer forint volt honolással együtt. meg új tömítés szett ugyebár az 3-4 ezer ha nem olcsóbb ki jössz bőven 15 ezerből ha hajtókart nem kell cserélni de ha cserélni kell akkor is olyan 30 ból ki jösz.
Érdeklődnék hogy nincs-e valakinek '83-'85ös évjárat körüli japán blokk eladó 125 ccm-ben.Ha van akkor legyen szíves írjon.
Előre is köszönöm!
Ády