Hello! Nekem van egy, annyi, hogy a pipa nincs rajta a vezetéken. Ha kell, 2eFt az ára a trafónak. ÍRJ EMAILT! honda4022@gmail.com (figyelj, hogy pontosan írd az email címet!)
Aktuális lenne még egy motor felújítás is, ahhoz melyik alkatrészgyártót ajánljátok, és hol lehet megvenni, jobb esetben megrendelni? (dugó, gyűrű, stb..) Köszi!
Sziasztok! Olasz MTX125-höz lánc, + lánckerék lenne-e valakinek eladó, ami keveset volt használva? Az enyém már nagyon kihegyesedett, kattog is a hátsó keréken! Nem tudjátok az új drága hozzá? Itt semmi sincs, vidékre kellene menni érte!
Köszi: Peti
Szia!
Szoktam kipufokat csinálni 2 és 4 üteműekre is.
A2 üteműeknél az a lényeg, hogy nem szabad bevégelni a perforált csövet. Ezeknek rezonátor dobos rendszer kell, csak így tudják leadni az ideális teljesítményüket. Vagyis, a hengerből közvetlenül áramlik a gáz folytás nélkül az első nagy átmérőjű dobba, aminek folyamatosan szűkül a keresztmetszete. A legkisebb átmérőnél felgyorsul a kip. gáz, így szinte "húzza"kifelé a dobból a gázt. Ez így rendben is van, csak ez nagyon hangos. Ezért készül a legkisebb átmérő után még egy dob, aminek csak hangtompítás a szerepe. ha ebbe lezárt végű perforált csövet raksz, az elvesz a teljesítményből, nem is keveset. A lényeg az, hogy a perforált cső felületének több mint a fele legyen lukas , vagyis a lehető leg sűrűbben legyen furkálva. Az átmérője kb. 20-30% nagyobb legyen mint az első dob utáni cső vége. Ha pl.20 mm a cső vége, akkor a perforált cső 26 mm. körül legyen. A dob átmérője minnél nagyobb és hosszabb, annál csendesebb lesz. Ha nem tudsz kipufogóba való üveggyapotot szerezni, akkor csináld szerelhetőre a hátsó végét, mert előbb utóbb ki fog égni belőle az építő iparban használatos hő-hangszigetelő gyapot. Minnél jobban kitömöd, annál többet fog tompítani. Ne rakjál bele üvegszál szőnyeget, én egyszer próbából azzal tekertem be a perforált csövet vastagon, olyan lett a hangja, mintha egy sima, nemfurkált csövön jönne ki a hang. A perforált csövet érdemes aluból, vagy savállóból csinálni, mert hamar elrozsdál. De ha az egész dobot abból csinálod, az a legjobb.
Üdv:Laci.
Helló. Vkinek a segítségét szeretném kérni, van egy mtx 200am és kipufogó dobot szeretnék rá csinálni, az anyag rövid időn belül meg is lesz csak meg akarnám kérdezni hogy így jó lesz -e, saválló csőbe egy perforált bevégelt cső (csak a furulya részén megy át a füst) a kis perforált cső ami a dob belsejéig megy csak az köré üveg gyapotot teszek, a dob végén pedig egy kimenő cső lesz szabadon... Azt szeretném kérdezni hogy a hangját akarnám lefogni ha jól megtömöm gyapottal akkor jobb vagy ha keveset teszek bele akkor, mert vmi csöndes dob kellene, de a teljesítményt nem akarnám lefogni, de a gyári az csúnya nekem nem tetszik meg nagyon hangos és nem lehet fújtani mert gyenge lesz és többet fogyaszt... Ezét akarok házilag csinálni egy cső dobot, és vki megtudná mondani hogy hogy lenne a legjobb, így vagy van vmi más ötlete?
Nem azt akarom hogy fikázzva legyen , tudom hogy nem a legjobb ez a megoldás de nincs halk dob amit fellehetni tenni rá, ehhez meg meg vannak az alkatrészek..(csövek, üveggyapot..) Viki aki csinált már ilyet mondjon vmi tanácsot hogy csináljam.. Előre is köszönöm.
Egy hibátlan komplett blokkot összelehet rakni,amira már csak furatni kellene egy hengert,és egy vízszivattyú kellene a deknibe.
És még ezen a bontott blokkon kivül nagyon sok alkatrész van.
Aki egyben elviszi az 40.000 Ft-ért megkapja az összes blokk alkatrészt,a kipufogórendszert,a gyújtásvezérlőt(Mindent).
Esetleg cserébe érdekelne Simson,Mz,ETZ,Robogó(Ezek lehetnek hibásak is) vagy akármilyen motort meghallgatok.!
e-mail: tiszozs@freemail.hu itt adok telefonszámot.
Szevasz!
Nekem Simson gázbowden van rajta és akuplung bowden is valamilyen simsonból való.Megnézed milyenek a bowden végek bemécs Pécsre a KIKI motoros boltba és talász olyat amilyenre szükséged van.
Ráadásul olcsóbb is mintha hondához vennéd.
Én meg most vettem a levegős 80-as ba vizes blokkot :-) Ha összejön a régit lehet elpotyázom.Csak a levegős MTX 80 a hűtőbordák miatt úgy néz ki mint valami ETZ .Aztán lehet magyarázkodni hogy nem 250ccm ...
sziasztok ha valakit érdekel van 125 ös olasz mtx hez km óra kihajtásom az első kerékhez, egy fasza hátsó felnim, egy jó berúgó karom meg egy pár darab hátsó fékdobom ha valami érdekel valakit írjon csak ennyi cuccom van kérésre képet küldök postázni tudok mindent apróért vihető
Nekem 125-ös japán MTX-em van én nem megyek vele 1,5km -t és forr a víz már a 3 hengerfej tömítés van benne a a hengerfejet megcsiszoltam síkba.Már mindent át néztem most kiderült amikor szétszedtem,hogy deformálódott a hengerfejem és valszeg az a baja, lehet neked is ilyesmi hiba van.
Amióta elhoztam a mocit összesen 10km-t nem mentem vele normálisan
Most vettem egy olasz blokkot az meg nem fér be a vázba úgyhogy kicsit át kell alakítani a vázat
a termosztát ha nincs benne az csak annyi,hogy nehezebben melegszik be üzemi hőfokra.
Az őszön kiment a tömszelencém a vízkavarónál. Az új bolti ára 16.000 ft körül mozog.. Sajnálnék rá ennyit, hisz már mióta megvan a motor (kb 2 éve), azóta ráköltöttem 200.000 ft-ot alsó hangon..
A vízhűtéssel annyi baj szokott lenni, h nyáron a melegben, teszem azt megyek vele egyhusztomba 8-10 km-t, és 5 km után felforr a vizem.. ezek után semmi erő nincs benne, 6.ban alig akar kiforogni.. próbáltam már a hűtőrendszert takarítani, kétszer is, de semmi hatása nem volt.. ugyanúgy forr a víz, hideg időben is és melegben is egyaránt... csak nem tudom, hogy miért.. a motorja már bejáródott, kb 2000 km-t mentem az új dugóval.. én arra tippelek, hogy már vékony a persely fala, és emiatt forr fel a víz.. Szerinted/szerintetek?
próbálnék bekötni MTX80-ba egy fesz zsabályzót.beleszaladtam a csőbe. csak elvi síkon, a a fesz szabályzó felé menő vezetékekeken melyiken milyen feszt kellene mérnem és mely vezetékek között nem szabadna mérnem áramot. az a gyanúm, h valahol vmi letestel. A generátor termelhet e váltóáramot. mert szerintem mértem olyat. mi lehet a hiba? Aki tud segítsen, nagyon kellene már a motor.
Eladó Honda mtx 125(Japán) cuccaim van még pár dolog. 100/100 18-as 95%os cross gumi, váz, műszerfal, hátsó teló, légszürőház, idom, hűtőrendszer, karbi, kipufogó, elektronika, ülés , tank meg még pár dolog. Amiről kell küldök képet! Érdeklődni: challanger1111@gmail.com.
Üdv! Kuplunghoz a Simson hosszú fékbovdent használom. Tökéletes. A gázszektort meg lecseréltem Simson-ra és az 50-es /hosszú/ gázbovdent használom. MT8-asom van, napi használatban. A kuplung bovdent nem kellet cserélni 4 éve, a gázbovden is kibír 1-1.5 évet. ráadásul nem nehéz hozzájutni.
Hol laksz? Ha úgy alakul tudod postázni? Üdv