Sajnos nem sikerült eddíg nem sokra jutottam.
Megmértem egy pár adatot:
Jeladó ellenállása: 100ohm Feszültsége rugásra: 0,1v
Sárga vezetékben: 32ohm Fesz rugáskor: 5V
Rózsaszín: 31ohm Fesz rugáskor: 1V
Feketepiros: 194ohm
Nem tudom hogy a két kivezetéses jeladót hogy hozzam össze a 4kivezetéses CDI-vel. De az a CDI gyárinak látszik.
Probáltam úgy hogy lekötöm testre az egyik végét de nem lett jo. Akitől vettem, azt állítja hogy jeladó nélkül ment neki, egybetrafós 3vezetéskes nemgyári elektroval. Azzal a jeladóval az alaplapból jövő feketepiros, sárga, és föld vezetékkel ad szikrát, de a stroboszkóp szerint nem helyes időpontban. És nem is indul.
Úgylátszik ez kifogott rajtam.
Szia!
Megkérdezhetem,hogy mennyibe fájt a műszerfal postával mindennel?
És mennyi idő alatt érkezett meg mert én is szeretnék venni csak e-bay-en nem vásároltam még.
üdv!
Köszönöm válaszod.
Még egy keresztkérdés: A CDI egység 4 kivezetéses. Kábel színek: CDI Csatlakozón: Zöld, Zöld narancs, Fekete, Sárga fehér
Alaplapon: Fekete piros, zöld, Sárga , rózsaszín,
Jeladón: Kék fehér, Zöld fehér.
Vajon hogy lehetne összehozni egy szikrát?
Hello, vettem egy NS125 motort szétszedve, most a gyújtást próbálom bekötni és az alkatrészek között nem találom lendkerék melletti jeladót. Lehet hogy ennél a típusnál nem is volt vagy csak nem kaptam hozzá?
Ma vettem, illetve ma jött meg ez: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISA...
a műszerfal. Viszont lenne egy problémám. Nem igazán értek hozzá, nagyon kezdő motorszerelő vagyok, de a mechanikai részét még megoldom, a km óra spirál is jó lesz szerintem, de a fordulatszám mérést nem igazán értem. Valószínű, hogy nem mechanikus, Vezetékek lógnak ki belőle, tuti valami elektromos biszbasz jeladó kell, de az MTX80 asomon szerintem nincs. Mi adja a jelet MTX125R-nél a műszerfal felé? Hogy fogom áthidalni a problémát, hogy legyen egy nagyon jó kis műszerfalam? Kérlek titeket segítsetek!
Az aksi környékén a pozitív - jobb esetben piros - szálon keresd a biztosítékot. De ha az aksin 5V-ot mérsz, akkor az biztos cserés alaphangon. A biztosítékot nézd meg, ha kiment, akkor azért is biztos, hogy kicsapja az izzókat. Üdv
Akkor csapja ki az izzókat, ha nincs benne aksi. Mivel azt írtad van, így lehet, kiment a biztosíték. Ha 5V-ot mérsz a 12V-os aksin, akkor az 100%, hogy rossz. Vegyél bele egy újat, cseréld ki az izzókat és szinte biztos, hogy jó lesz minden. Üdv
Ilyen CDI van a motoron.