Próbálj a lánckerekekkel erőt adni!(53X15)
Vagy vegyél egy nagyobb motort! (Tudok egy 600-as Tuareget. Nem érdekel?)
110/100/18"-ost használok. Igaz az oldalát megfaragtam, de átmegyek olyan sáron , ahol a "nagytesók" nem mernek !
Üdv.Még mindig keresek, 100/100 18" vagy 100/90 18" cross gumit.Használtat.Ha van valakinek eladó akkor arra vevő lennék.A gumi egy DT 80 ra lenne.Nagyobb gumi van rajta és eléggé vissza fogja sajnos.
Indexem van, 1000Ft/db. Tükröt tudsz venni a boltban, nekem most nincs. A relé a tank alatt bújik valahol, nincs rá különösebb leírás, hogy hogy néz ki. Van az is ha kell, gyári... Üdv
Hogy miért fog nagyon kint a kuplung? Hát állíts a spanolón, ellenőrizd az olajat...
Mozog a kormányrúd a vázban? Húzd meg a kónuszt, cserélj kormánycsapágyat.
Hátsó fék alig fog? Ellenőrizd a a fékpálcát, meg a spanolót, lehet hogy csak meg kell feszíteni, majd ha nem jó, nézz bele a dobba, lehet hogy valami van a dob és a pofák között... Folyadékra gondolok, majd nézd meg hogy nincs-e nagyon elkopva, akár kicsit csiszold meg a pofákat.
Ha kirakod üresbe nehéz tolni? Lehet hogy túl feszes a lánc, akár valamelyik fék szarakszik. Könnyű megnézni, valakitől kérsz egy kis segítséget ha egyedül nem megy. Mondjuk felemeled a motort és megforgatjátok az első majd a hátsó kereket, abból kiderül melyiknél van baj.... Ez mind adja magát, szerintem hamarabb rájöttél volna erre mind, minthogy írsz a fórumra, persze szívesen segítünk. Alkatrészem pedig van, a múltkor mondtam is. Akkor az nem kell? Üdv
A gy.kapcs totál halott. kulcs beletörve, majd bízva abban. hogy egy belekalapált csavarhúzóval el bírom forbatni, az csődöt mondott. Kissé lealáztam. a többi kérdésre tudsz válaszolni. Van indexed és visszapillantó tükröd? Az indexrelé hogy néz ki és hol található?
A gyújtáskapcsolóba be van építve a kormányzár, fordítsd el ütközésig és közben forgasd el a kulcsot az óra járásával ellentétes irányban, közben mozgasd a kormányt. Na ezt hogy leírtam. Üdv
Na ma végre kipróbáltam az MTX50-esemet és van néhány észrevételem, ill problémám?
1., A kuplunk nagyon kint fog.
2., A kormányrúd, vagy tengely a vázban lötyög.
3., A hátsó fék alig fog.
4., Ha kirakom üresbe, olyan mintha valami fogná a motort, toláskor érezhető
Ez egy teljesen felújított gyakorlatilag 0 km-es motor.
Leírás létezik ehez a motorhoz?
Első körben ennyi. Ezekre tudna valaki válaszolni, hogy a fenti promlémákat megoldjam?
Végezetül van e valakinek tippje, hogy mivel zárjam le a motort, létezik e biztonságos megoldás lopás ellen?
helló én keresek honda mtx r 125-höz szívócsonkot és valaki tudna segíten ia szerelésben mert úgy érzem hogy ahol van a "power szelep elődje a kipufogónál az a szelep" és jön ki az és azt nem kéne valaminek vezérelnie mert ott dekniből kilóg egy tengely de az nicns össze kötve a szeleppel szóval... előre is kösz a segítséget
Vagy vegyél egy nagyobb motort! (Tudok egy 600-as Tuareget. Nem érdekel?)
110/100/18"-ost használok. Igaz az oldalát megfaragtam, de átmegyek olyan sáron , ahol a "nagytesók" nem mernek !