Aki már fúratta meg attól kérdezném, halkabb lett e a motor, mert nekem igen zajos még, pedig már a főtengely és a csapágyak ki vannak cserélve, nagyon kellene már fúratni azt tudom, csak tartok tőle hogy nem csak attól hangos a motor, pedig nem lóg semmije.
Úgy néz ki eladtam, végül is ettől függ az üzlet, hogy elhalkul e ha meg lesz fúrva.
A gyertyahézag is sokat számít! 0,7-0,8mm a gyári, ezt próbáld, vagy ennél kisebbet! Talán valami elektronikus probléma.... Nem vagyok vmi jó távgyógyításban.
gyertyát ujjat vettem bele az nem lehet(szerintem)ha megyek vele akkor is meg álltó helyzetben is.de ha megyek vele akkor egyszer húz aztán meg mintha megtorpanna.pl:egyszer csak 60-70 elkezd vissza esni a fordulat aztán vissza kapcs megint húzatni minta sokat kapna egyszerre vagy keveset.passz
Könnyen indul? Próbáld ki azt, hogyha dadog, ráhúzod a szívatót. De az is lehet, hogy a CDI-d rossz, vagy a gyertyahézagot is állítgasd. Mikor dadog be? Ha odahúzol neki egy nagyot, vagy akkor ha mész vele, és forgatod...?
Köszönöm! Mivel előre utalsz és elmegy ajánlott levélben, így 2000Ft-ot kell utalnod, mert a posta ára: 500Ft. Írj egy emailt, és leírok mindent: bzoltan94@gmail.com
Üdv!A haverom teljesen gyári simson s51e motorja simán otthagyja az én mt50esemet.ez természetes,hogy egy simson erősebb vagy valami nincs rendben a motorommal?Egyébként a dugattyú mérete neki és nekemis 39mm-es viszont az áttétel más!Az enyémen elöl 13 fogas hátul 47 fogas.ezis azt mutatja,hogy elvileg jobban kéne gyorsulni és mégsem!egyébként a dugattyú és a gyűrűk újjak az enyémbe!válaszotokat várom és előre is köszönöm.
Üdv sándor
Szia! Tegnap te írtál nekem Vaterán a kuplungra, hogy érdekelne fordulatszám mérő spirál. A linket ott nem sikerült előhozni, most beteszem ide is, csak kattints rá: http://sportmotor.hu/motoros_f...
Ott a spirálról a kép, az ára továbbra is: 1500Ft. Üdv; Zoli
UI: Jobb ha megkerüljük a Vaterát, mert így nem kell fizetnem nekik 6%-ot.
sziasztok segítene valaki?van egy mtx 80-om.és az a baja hogy bedadog ill néha húz néha megtorpan.gyertyát cseréltem karbit kitakarítottam.mi lehet még a baj? a fúvóka most az utolsó előti rovátkán van ez befolyásolhatja?esetleg nem kap elég benzint ill sokat kaphat? sos
Ez milyen dugó lehet, vagy piston mint a gyűrűk?
Van ezzel tapasztalat, nagyon kellene már fúratnom, nagyon hangos, de érdekes mert az ereje nagyon jó melegen is, tehát a gyűrűk cserélve lehettek (Rachel te cseréltetted?)
Dugó még a gyári és alap méret 26évesen.
Szia! Megnéztem, vékonyra 1sincs sajnos. Nem is emlékeztem, hogy már eladtam őket, vagy volt amelyikről csak a gumit. Így telóm van még, de porvédőm most csak egy pár fekete van vastag telóshoz. Az MT-ben vékony van. Üdv
Én Ambikát tettem bele 2 hete, újonnan 4200 volt a dugó, mert FOR árában kaptam. Érdekes, hogy nekem nem szorult meg, asszem nekem is 0,05 az illlesztés felül, alul passzos. 130km után tegnap is már szinte csumán jártam vele, tegnap előtt belevágtam 100km-t, amit bír, az nekem 80, de a régi dugóval is annyit ment, de amúgy szpen ki is forog 12.000-ig is. Castrol Power1 Racing olajjal megyek 1:40-ben.
Úgy néz ki eladtam, végül is ettől függ az üzlet, hogy elhalkul e ha meg lesz fúrva.
ezen a videón lehet hallani milyen a motor mikor rossz a cdi
http://youtu.be/uJrj4DGAewY
Email.: bzoltan94@gmail.com
MSN.: bzoltan94@indamail.hu
Tel.: 06706076818
Üdv sándor
Ott a spirálról a kép, az ára továbbra is: 1500Ft. Üdv; Zoli
UI: Jobb ha megkerüljük a Vaterát, mert így nem kell fizetnem nekik 6%-ot.
UI: Ha kellene még valami, nyugodtan írj.
Van ezzel tapasztalat, nagyon kellene már fúratnom, nagyon hangos, de érdekes mert az ereje nagyon jó melegen is, tehát a gyűrűk cserélve lehettek (Rachel te cseréltetted?)
Dugó még a gyári és alap méret 26évesen.
http://robogotuning.hu/spd/FOR...
Ha lesz akkor szólj.
Üdv.:
lezli