Szeretnék választ kapni egy kérdésemre van egy honda mtx -em 125 ös 6 sebbeséges vizhütéses mocim az a probléma hogy a váltórészem szarakodik és szét akkarom szedni a blokkot de a gyujtás részhez nem akkarok nyulni ( szóval a kuplung felöli oldalrol akarom szétszedni ezt igy meglehet oldani ?Ja és ha van valakinek ehez a motorhoz léptetö villa érdekelne de ha valaki tud olyan hejet ahol lehet kapni ujat az irjon elöre iis köszönöm
Kb így van, de nem teljesen.
A membrán lezárása után, a még lendületben lévő gázoszlop, ping-pongozni kezd a légszűrő és a mebránház között.
Minden alkalommal, amikor elhalad az elporlasztó előtt, felveszi onnan az akruális benzinmenyniséget, ezáltal a a cucc túldúsul.
(volt is a yamahának erről egy remeg diagramja)
Ez főleg közepes fordulaton történik, ezt a gázlengést akadályozza meg a csővel kihangolt üreg(helmhocz rezonátor)
Üdv.
Valakinek van jó állapotú merevítős cross kormánya?
Úgy nézzen ki mint egy pazzaz, olyan széles legyen.
OLCSÓN!
Meg valamillyen polisport fejidom :)
(Érdeklődés céljából)
Pofon egyszerű a válasz: amikor bezár a membrán (sűrítéskor), az a karbiból jövő benzin-levegő keverék lendületét hirtelen megállítja, és örvényeket hoz létre a membránházban, ami némileg bezavar a következő szívási ütemnek. Ez a "doboz" eltárolja azt a mennyiségű keveréket, majd szíváskor innen is, és a karbiból is jut a forgattyúsházba, illetve onnan az égéstérbe nafta. :)
Százalékosan kimutatható a teljesítménynövekedés, de én nem fognék bele.
(Zolitól meg elnézést, amiért idő előtt belepofáztam... :) )
Tegnap kimentem kicsit nyúzni a gépet terepen, és defektem lett. Megint hátsó, de jól lett összerakva legutóbb, 2 hetet mentem vele, rég leeresztett volna, ha akkor csípjük el.. Szóval most kell egy külső és egy belső is, remek-remek. Lehet fel kéne gyújtani az egészet és gyalog járni.
Régóta foglalkoztat a kérdés, és sehol sem találok pontos választ. Biztosan ismered Yamaha DT 80 as gépeket...( rd ben is ez a blokk van) namár most a henger szivócsonkján van felül egy kis csatlakozó amire egy cső, és arra egy tartály csatlakozik. Ez mit csinál lényegében ? Érdemes át alakítani így a gyári csonkot? Várom válaszodat.
Hali
Hogyan lehet ilyen ledes lámpát készíteni mert én egyszer el kezdtem ledet venni hozzá de aztán abba is hagytam a projektet mert nem tudtam (tudom) hogyan kell csinálni valaki elmondaná vagy segitene benne?
köszönöm
Tekintsétek meg ezt a hirdetést! Jó cuccok olcsóért:D
A membrán lezárása után, a még lendületben lévő gázoszlop, ping-pongozni kezd a légszűrő és a mebránház között.
Minden alkalommal, amikor elhalad az elporlasztó előtt, felveszi onnan az akruális benzinmenyniséget, ezáltal a a cucc túldúsul.
(volt is a yamahának erről egy remeg diagramja)
Ez főleg közepes fordulaton történik, ezt a gázlengést akadályozza meg a csővel kihangolt üreg(helmhocz rezonátor)
Valakinek van jó állapotú merevítős cross kormánya?
Úgy nézzen ki mint egy pazzaz, olyan széles legyen.
OLCSÓN!
Meg valamillyen polisport fejidom :)
(Érdeklődés céljából)
Százalékosan kimutatható a teljesítménynövekedés, de én nem fognék bele.
(Zolitól meg elnézést, amiért idő előtt belepofáztam... :) )
Régóta foglalkoztat a kérdés, és sehol sem találok pontos választ. Biztosan ismered Yamaha DT 80 as gépeket...( rd ben is ez a blokk van) namár most a henger szivócsonkján van felül egy kis csatlakozó amire egy cső, és arra egy tartály csatlakozik. Ez mit csinál lényegében ? Érdemes át alakítani így a gyári csonkot? Várom válaszodat.
Bonyolult dolo kicserélni a 25-ös mtx-ben az olajzó tengelyt?
És mondjátok meg hogy meg ért e 15000 ret a gép?:D
Vegyél kézvédőt is legközelebb,azt legalább lehet hegeszteni:D
Nem úgy mint a kormány kiflit:(
Nincs valakinek gyári kuplung bovdenje és kuplung karja mtx 80hoz?
Hogyan lehet ilyen ledes lámpát készíteni mert én egyszer el kezdtem ledet venni hozzá de aztán abba is hagytam a projektet mert nem tudtam (tudom) hogyan kell csinálni valaki elmondaná vagy segitene benne?
köszönöm
Megtudnád adni egy e-mail vagy msn elérhetőségedet MT-50-essel kapcsolatban szeretnék kérdezni tőled.
Előre is köszönöm
Kenikol