megvannak a vámpapírok is, de nem én helyeztettem itthon forgalomba, hanem az előző tulaj. egyébként ilyen konténer-moci. szóval nem is biztos, hogy még a reg.-adó rendszerben jött be. viszont ha rajta van azokon a papírokon, akkor meg tudom mondani, majd ha otthon leszek megnézem. ;)
Sajnos rossz hírekkel kell hogy jöjjek, mert ugyanis most már az átiratásnál az eredet vizsgán felküldik a motor alvázszámát és motorszámát az adott márka márkakereskedésének, és ott kiderül hogy a hőn szeretett CRM-ünk bőven átszárnyalja a "bűvös" 11 kW-os határt, ott meg már szopás van!
Nekem is A1-em van, én is szenvedek ilyen dolgokkal, ja és ezt az átirásos cuccost azért tudom mert apum most akarta átíratni a motorját ami úgyszintén több volt mint 11 kW(Honda XL 200RD-ről van szó)!
valószínűleg csak a sportmotor-lánckerék miatt, de az én crm-em a power uccsó nyitása előtt olyan 120-130 közti utazót produkál
brutál szél van olyankor, úgyhogy lassan cserés is lesz ez a lánckerék
Na figyu elekat, nem tom hány éves vagy milyen motorod volt eddig, DEEE! Nyilván olyan 16 éves környékén lehetsz mert akkor nem beszélnél A1-ről, ebből kifolyólag 125 ccm-nél nagyobb mocikban sztem ne is gondolkozz, mert nem fogod tudni úgy levizsgáztatni, h jó legyen a jogsidhoz.
Másik, ha még nincs nagy tapsztalatod a motorozás terén akkor sztem nem bizti, h crf 250-el kéne kezdeni!
Csináld meg az A1-et és vegyél egy papíros Hpnda crm-et, vagy pl Aprillia Rx-et. Aprillia RX-ről kérdezd csiszi-t neki az van és ő is A1-el fogja nyomni. Honda CRM-ről, fogyasztása 5-8 literig terjed, állítólag szeretik, mert 8000 (a power 3 nyitása) "alatt" kicsivel tuti 90-es utazósebességet lehet vele motorozni és így 5 lityóval elvan! Megkérdeztem pár embert direktből, mert én is sokáig ilyet akartam! Nyilván, ha jobban húzod neki akkor 8-9 környékére hajlik a fogasztás! A 9 az legfőképpen terepen! És most egy normális gyári állapotú jól beállítoot crm-re gondolok, ami kb olyan 25 ló körül van, lehet kicsivel több.
Egy kis érdekesség, h alkatrész van hozzá dögivel, mert szinte ugyanaz a blokja mint az nsr-nek, csak más a váltója és az nsr-en van önindító, de a crm-be is belellehet rakni! LaciCRM most készül majd erre! Aztán megint csak LaciCRM rá a példe könnyen lehet szupermotyó szettet rá csináln, mert stimmelnek ré az nsr kerekei csak távtartókat kell rá csinálni. (RX-nél kicsit macerásabb--- Csiszi)
Szóval én azt mondom, h vagy csinálj jogsit és vegyál hozá egy 125 kétütemű endúrót, nem olyan hurkák ezek a gépek, vagy vegél egy 50-es négyütemű robeszt és mocizz azzal az nem eszik, csak 1.5 litykót.
És már ne haragudj, de akinek tellik crf 250-re meg exc 125-re az nehogymár utána nem tudná tankolni, sé pont 2 olyan motrot soroltál fel amelyek többet fogyasztanak mint pl a crm vagy az rx! És ha esetleg nem tom hány éve sporolod a pénz a crf-re, de mondjuk az ár féléből veszel egy crm-et,a kkor még mindig ott a másikfele amiből tankolni tudod!
Remélem tudtam seggíteni és nem basztatásnak vetted! További szép napot!
Nincs most motorom........
amuyg nem vagyok tapasztalt enduros se crossos csak már régóta vágyom 1 ilyen motorra ...(nem titok)még nem is volt komolyabb mocim,ugyhogy köszi a véleményeket......
(Csak olyan elkeserítő amikor mondja haver h" csak egy hétvégén tudnak menni endurozni avyg crossozni és még igyis kopik a lóvé rendesen.....
De akkor belátom azis megoldás ha veszek egy robit meg egy cross-t vagy enduro-t
és igy a boltba is eltudok menni meg motorozni is
nah ezt együtt írtuk, de elolvastam az álláspontodat, és az érveidből kiindulva (fogyasztás, meg boltbajárás) sztem egy robogó lenne a te favoritod.
na jó ne sértődj meg, nem akarok gecizni, de tényleg ne ebből indulj ki, ha már egy ilyen motort akarsz venni. a 2 t-re is ugyanúgy ráülhetsz, mint a 4t-re, még ha csak boltba is akarsz menni, a strapbírósága miatt meg ne vegyél 250-es 40 lovas 4t motort, mert hamar csalódni fogsz. attól még hogy 4 ütemű, ez is ki van hegyezve, és nem arra tervezték, hogy 50ezret menjen minden probléma nélkül, hanem arra, hogy egy idényt, vagy 2-t kibírjon, utána csapágyak, tengelyek, dugó, esetleg néha hengerfej... egyébként ha nem veszed rossz néven, milyen motorod van most?
nah ezt együtt írtuk, de elolvastam az álláspontodat, és az érveidből kiindulva (fogyasztás, meg boltbajárás) sztem egy robogó lenne a te favoritod.
na jó ne sértődj meg, nem akarok gecizni, de tényleg ne ebből indulj ki, ha már egy ilyen motort akarsz venni. a 2 t-re is ugyanúgy ráülhetsz, mint a 4t-re, még ha csak boltba is akarsz menni, a strapbírósága miatt meg ne vegyél 250-es 40 lovas 4t motort, mert hamar csalódni fogsz. attól még hogy 4 ütemű, ez is ki van hegyezve, és nem arra tervezték, hogy 50ezret menjen minden probléma nélkül, hanem arra, hogy egy idényt, vagy 2-t kibírjon, utána csapágyak, tengelyek, dugó, esetleg néha hengerfej... egyébként ha nem veszed rossz néven, milyen motorod van most?
crossmotorrol beszélünk, kis tankal és nagy fogasztással.....hiába 250es 4T nem eszik szerintem sokkal kevesebbet, mert ahoz hogy menjen azt is forgatni kell
a crossmotorok ugy vannak kitalálva, hogy versenytáv+pár kört bírjon....nyilván ez nem ránk igaz, mert közel sem megyünk versenytempoba, de a 250 4T-ből se fogy ki sokkal késöbb a nafta....
ugyan ugy üzemorás mind2 motor(márha 125 2T esetében is crossrol beszélünk) ha beüt a szar, a 4T-re sokkal többet kell költeni, márpedig ha utcán nyuzod akkor lesz is baj
amire Te használni akarod arra nem ezek a motorok lettek kitalálva, vegyél vmi 125ös endurot, esetleg sm-é alakítva, vagy vmi 250-400as 4ütemüt.....
szerintem, aztán nem kell rám hallgtani, én csak leírtam a véleményemet
De hát akkor is esélytelen az egész......
Mert ha veszek használtan egy 125-ös papirok 2t EXC vagy CRM-et azt már a 30 valahány lóval ugyse tudom lerendszámoztatni nem
jahh hát igen: az A1-et azt felejtsd el. még a leghülyébb rendőr is kapásból elküldi beméretni, ha azzal akarod bepalizni, hogy 125ös a géped. és ma már azért szigorúbbak, mint régen, nem gyengéznek a büntivel (bár ezzel még nincs tapasztalatom hála istennek).
Hát az lehet h" alkatrészre fogok költeni... de jobban megéri sztem minden nap motorozni... minthogy vegyek egy 2t 10-12l-es fogyasztással és egy hétvégén kitudjak menni mocizni...(addig örüljek amig nincs baja ... ha majd tönkremegy vmi cucc majd sirok... )
meg ha aztmondja anyám menjek el a boltba tudjak ráülni a motorra...és ne gyalog menjek vagy bicajjal...
azért ha átgondolom egy 2t 125-ös lehet jobbb meg erősebb de azzal megyek egy tankal csöpke 3 órát egy 4t 250-esel meg 2-3 órát tanulnék 1 nap cska kerekezni
még ha Akorl. jogsira is gondoltál, csak félreírtad, akkor se vegyél meg papír nélkül motort. márpedig a crf-hez aligha van papír. még ha teszel is rá lámpát, meg egy két finomságot, ami a műszakihoz kell, nagyon jó ismerős kell hozzá, aki elrendezi neked, hogy ne 30 kw-t írjanak a forgalmiba, hanem mondjuk 23-at. persze nem kizárt a dolog, de sztem gondold meg kétszer is, mielőtt ezt az utat választod. hát igen, arról meg én már nem beszélek, amit már itt mondtak, hogy ugye egy cross-gépre a gatyád is rá fog menni, ha sokat akarsz vele menni. szerintem is valami endurót nézz inkább, ha papírral akarod, a legtöbb 250-es 2ütemű van olyan erős, mint egy crf, vagy erősebb is, és lehet találni papírost is. na csákesz
Na szóval! Hát használtat sztem tuti nem, ujjat is kétlem, h a márkakereskedésben kiadnának neked egy közel 30KW-os motorról 11KW-s papírokat, jah de most jut eszembe, h az a A1 az max 125 ccm-et enged meg! Úgy, h semmiképp nem jó a crf 250. Én mellékesen akartam neked ajánlani inkább XR 400-ast ami tényleg enduró, míg a crf 4 ütemű cross---kiforog 10e-et, és mondjuk 1 használtat veszel akkor lehet 1-2 év után generáloznád és az nem olcsó.
Na de ez mind lényegtelen, mert mind a crf250 mind az XR400 meghaladja a max 125 ccm-es határt a 11KW-at is jóval! Én azt javaslom, h keress vmi kissebb mocit, vagy várj!
Szasztok!
Nekem az lenne a kérdésen ha vennék egy ujjabb állapotú de használt honda crf 250-t (ami nem titok hogy 4t és kb. 40 LE) Meg lehetne-e oldalni (akár "fű alatt is"), hogy A1-es papirral használjam rendszámosan
Ezt későbbre tevrvezném csak azért kérdezném mert a 125 2t-nek is ekkora az ereje kb csak én nem akarom a gatyámat is benzinre költeni mert tanulok még....
Nagyon zsír a gép
Azokat a fordított telókat én is elfogadnám és akkor már nem lenne bakon az enyém sem
Walaki szedett már szét power xelepet? Mármint ki a hengerből?
Sajnos rossz hírekkel kell hogy jöjjek, mert ugyanis most már az átiratásnál az eredet vizsgán felküldik a motor alvázszámát és motorszámát az adott márka márkakereskedésének, és ott kiderül hogy a hőn szeretett CRM-ünk bőven átszárnyalja a "bűvös" 11 kW-os határt, ott meg már szopás van!
Nekem is A1-em van, én is szenvedek ilyen dolgokkal, ja és ezt az átirásos cuccost azért tudom mert apum most akarta átíratni a motorját ami úgyszintén több volt mint 11 kW(Honda XL 200RD-ről van szó)!
brutál szél van olyankor, úgyhogy lassan cserés is lesz ez a lánckerék
Másik, ha még nincs nagy tapsztalatod a motorozás terén akkor sztem nem bizti, h crf 250-el kéne kezdeni!
Csináld meg az A1-et és vegyél egy papíros Hpnda crm-et, vagy pl Aprillia Rx-et. Aprillia RX-ről kérdezd csiszi-t neki az van és ő is A1-el fogja nyomni. Honda CRM-ről, fogyasztása 5-8 literig terjed, állítólag szeretik, mert 8000 (a power 3 nyitása) "alatt" kicsivel tuti 90-es utazósebességet lehet vele motorozni és így 5 lityóval elvan! Megkérdeztem pár embert direktből, mert én is sokáig ilyet akartam! Nyilván, ha jobban húzod neki akkor 8-9 környékére hajlik a fogasztás! A 9 az legfőképpen terepen! És most egy normális gyári állapotú jól beállítoot crm-re gondolok, ami kb olyan 25 ló körül van, lehet kicsivel több.
Egy kis érdekesség, h alkatrész van hozzá dögivel, mert szinte ugyanaz a blokja mint az nsr-nek, csak más a váltója és az nsr-en van önindító, de a crm-be is belellehet rakni! LaciCRM most készül majd erre! Aztán megint csak LaciCRM rá a példe könnyen lehet szupermotyó szettet rá csináln, mert stimmelnek ré az nsr kerekei csak távtartókat kell rá csinálni. (RX-nél kicsit macerásabb--- Csiszi)
Szóval én azt mondom, h vagy csinálj jogsit és vegyál hozá egy 125 kétütemű endúrót, nem olyan hurkák ezek a gépek, vagy vegél egy 50-es négyütemű robeszt és mocizz azzal az nem eszik, csak 1.5 litykót.
És már ne haragudj, de akinek tellik crf 250-re meg exc 125-re az nehogymár utána nem tudná tankolni, sé pont 2 olyan motrot soroltál fel amelyek többet fogyasztanak mint pl a crm vagy az rx! És ha esetleg nem tom hány éve sporolod a pénz a crf-re, de mondjuk az ár féléből veszel egy crm-et,a kkor még mindig ott a másikfele amiből tankolni tudod!
Remélem tudtam seggíteni és nem basztatásnak vetted! További szép napot!
amuyg nem vagyok tapasztalt enduros se crossos csak már régóta vágyom 1 ilyen motorra ...(nem titok)még nem is volt komolyabb mocim,ugyhogy köszi a véleményeket......
(Csak olyan elkeserítő amikor mondja haver h" csak egy hétvégén tudnak menni endurozni avyg crossozni és még igyis kopik a lóvé rendesen.....
De akkor belátom azis megoldás ha veszek egy robit meg egy cross-t vagy enduro-t
és igy a boltba is eltudok menni meg motorozni is
na jó ne sértődj meg, nem akarok gecizni, de tényleg ne ebből indulj ki, ha már egy ilyen motort akarsz venni. a 2 t-re is ugyanúgy ráülhetsz, mint a 4t-re, még ha csak boltba is akarsz menni, a strapbírósága miatt meg ne vegyél 250-es 40 lovas 4t motort, mert hamar csalódni fogsz. attól még hogy 4 ütemű, ez is ki van hegyezve, és nem arra tervezték, hogy 50ezret menjen minden probléma nélkül, hanem arra, hogy egy idényt, vagy 2-t kibírjon, utána csapágyak, tengelyek, dugó, esetleg néha hengerfej... egyébként ha nem veszed rossz néven, milyen motorod van most?
na jó ne sértődj meg, nem akarok gecizni, de tényleg ne ebből indulj ki, ha már egy ilyen motort akarsz venni. a 2 t-re is ugyanúgy ráülhetsz, mint a 4t-re, még ha csak boltba is akarsz menni, a strapbírósága miatt meg ne vegyél 250-es 40 lovas 4t motort, mert hamar csalódni fogsz. attól még hogy 4 ütemű, ez is ki van hegyezve, és nem arra tervezték, hogy 50ezret menjen minden probléma nélkül, hanem arra, hogy egy idényt, vagy 2-t kibírjon, utána csapágyak, tengelyek, dugó, esetleg néha hengerfej... egyébként ha nem veszed rossz néven, milyen motorod van most?
a crossmotorok ugy vannak kitalálva, hogy versenytáv+pár kört bírjon....nyilván ez nem ránk igaz, mert közel sem megyünk versenytempoba, de a 250 4T-ből se fogy ki sokkal késöbb a nafta....
ugyan ugy üzemorás mind2 motor(márha 125 2T esetében is crossrol beszélünk) ha beüt a szar, a 4T-re sokkal többet kell költeni, márpedig ha utcán nyuzod akkor lesz is baj
amire Te használni akarod arra nem ezek a motorok lettek kitalálva, vegyél vmi 125ös endurot, esetleg sm-é alakítva, vagy vmi 250-400as 4ütemüt.....
szerintem, aztán nem kell rám hallgtani, én csak leírtam a véleményemet
Mert ha veszek használtan egy 125-ös papirok 2t EXC vagy CRM-et azt már a 30 valahány lóval ugyse tudom lerendszámoztatni nem
meg ha aztmondja anyám menjek el a boltba tudjak ráülni a motorra...és ne gyalog menjek vagy bicajjal...
azért ha átgondolom egy 2t 125-ös lehet jobbb meg erősebb de azzal megyek egy tankal csöpke 3 órát egy 4t 250-esel meg 2-3 órát tanulnék 1 nap cska kerekezni
Na de ez mind lényegtelen, mert mind a crf250 mind az XR400 meghaladja a max 125 ccm-es határt a 11KW-at is jóval! Én azt javaslom, h keress vmi kissebb mocit, vagy várj!
Pl: crm 125
Nekem az lenne a kérdésen ha vennék egy ujjabb állapotú de használt honda crf 250-t (ami nem titok hogy 4t és kb. 40 LE) Meg lehetne-e oldalni (akár "fű alatt is"), hogy A1-es papirral használjam rendszámosan
Ezt későbbre tevrvezném csak azért kérdezném mert a 125 2t-nek is ekkora az ereje kb csak én nem akarom a gatyámat is benzinre költeni mert tanulok még....
Azokat a fordított telókat én is elfogadnám és akkor már nem lenne bakon az enyém sem
Walaki szedett már szét power xelepet? Mármint ki a hengerből?
ha tudsz vegyél fel MSNre : lautdj@hotmail.com
vagy írj egy e-mailt a : klementpeter@inbox.com ra