hidd el, az nem számít annyit, most egyébként is még "hideg van", én ezt ősszel tettem bele. Majd nyáron ha 40fok lesz és bármi furcsát érzek a kuplunggal akkor lecserélem, de ugysem fogok mert ugyanolyan jó ez bele mint a 10w-40es
váltóba ami nekem van:
Motorex Gear Oil 10w-30 (2200ft)
amit keverékhez:
Repsol Moto Competition 2T(3200ft)
a váltóval semmi gond, korábban nekem 10w-40es volt benne, azzal sem volt gond, de kicseréltem mert nemtudtam hogy milyen állapotban volt az olaj mivel akkor vettem a motort. ha már kopottabbak a lamellák akkor érdemes bele sűrűbb, vastagabb olajat tölteni és állítani a kuplungon.
jahh, cece az más, nincs közel. amúgy az én kuplungom is csúszik néha, de még nem sikerült semmihez társítanom a problémát, eddig paráztam, hogy az idő bánt el vele, de ezek szerint lehet hogy csak az olaj a gond. ha valakinek még van 250ese, és úgy gondolja, hogy rábukkant "AZ OLAJ"-ra, ne habozzon szólni! ;) üdv
Nekem is ez az olaj van most benne,de nekem nem jött be!
A 4T mobil1 super S (10w40) sokkal jobb volt
Legalább is szerintem!
Van valaki KOM-Eszt megyéből?
szerintem köv 7végén lecserélem benne vmi faszásra h tuti legyen meg a műanyag kuplungaromat ki kell cserélnem mert az 1nagy kalap.... nemértem... nemtudom h az előző gazdája hogy tudta vele használni...... meg ki az aki műanyag kart tesz 1 ien motorra... még a simsonomon is normálisabb van
Egyébként nekem is mondták már haverok hogy hajtóműolaj kell bele nem 4t motor olaj.(haverok simóval nyomják ) Mikor szerelőnek mondtam az meg kiröhögött.
Én mikor azt mondtam egy motorszervizes boltban a szerelőnek hogy 2t motorba hajtómű-olajat keresek hát érdekesen nézett rám.Azt mondta 4t 10W-40 -es olja mehetbele mert bele való és hagyjam békén a hajtóműoljata a motorcsónakokba
oksa amúgy Cecei vok de nemtudom h mikor megyünk arra legközelebb nem a közelbe van ma is 9 kor idnultunk és 3 ra értünk haza de jó kis kör volt jóféle dombok vannak arrafele:)
Hello mindenki. Köszi a gép nevében a dicséretet. A kritikát azt nem köszi, de azért jó érzéssel fogadom azt is, mert hát szóból ért az ember. Tudom én is, hogy otromba a fejidom, meg a színek, meg hogy a hátsó kerék 5küllős az első meg három. De sajna nem túl nagy a költségvetési részesedése a háztartásunkban a motoromnak. :) De amit lehet ki fogok hozni belőle. Azt tervezem, hogy ha találok megfelelő festéket, a fejidomot átfújom sárgára (meg csinálok hozzá normális konzolokat), a sárvédőt meg fehérre - vagy fordítva, és csináltatok hozzá fasza matricákat. Peter, ha jártok még mostanában erre Zomba fele motorozni, dobj rám egy SMS-t légyszi, csatlakozok én is! ;) Itt a számom: 06 70 617 62 67
Üdv!
én a váltóba Repsol transmission olajat teszek, nekem bevált , ezt használtam a 125-ösnél is, meg most is....
Motorex Gear Oil 10w-30 (2200ft)
amit keverékhez:
Repsol Moto Competition 2T(3200ft)
a váltóval semmi gond, korábban nekem 10w-40es volt benne, azzal sem volt gond, de kicseréltem mert nemtudtam hogy milyen állapotban volt az olaj mivel akkor vettem a motort. ha már kopottabbak a lamellák akkor érdemes bele sűrűbb, vastagabb olajat tölteni és állítani a kuplungon.
üdv
A 4T mobil1 super S (10w40) sokkal jobb volt
Legalább is szerintem!
Van valaki KOM-Eszt megyéből?
Castrol GTZ 10 w 40
na ez mijen nyál?
4ötemű 10w 40 es
Üdv!
ez jó .. végülis rokonlelkek vagyunk motorilag..
amugy 10w -40es olaj kell a gépbe