Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja!

Itt a bébikém, és a bűnös !
HY motorosok!

NAGYON megszívtam!
Van egy 91-es CRM 250 -es em, beleszerettem, lebontottam vázig, minden alkatrészét széppé tettem, és lassan 2 éve áll a garázsban!
Japán belpiacos, és sehol sem kapok hozzá hajtókart!

Nagyon hálás lennék, ha valaki tudna segíteni!

Előre is kösz!
kicsit husaberges beütése van
Nameg a KTM végdob
Hopp! nézzetek csak a blokk alá !
ott figyel az NSR önindító
Következő lépésként énis beszerzek egyyet !
Valóban az igaz hogy a CRM-NSR henger megegyezik (de ezt ne vegyétek életbiztositásnak csak az én tudomásom szerint) nekem nemtudom hogy mijen henger van rajta ugytudom már igy hozták olaszból a motort és é ez aluminium szinű , nincs festve . de ugyláttam eddig hogy az crm-eken ezüstszinű a henger, a gyári is meg a polini is.
Én Castrol 10W-40 Es negyütemű motorkerékpár oljat töltöttem bele a blokkba eddig kifogástalan. A téli leállás óta volt hogy összeragatt a kuplung de melegítésre helyre állt minden.Keverék olajnak Castrol Racing Power1-et használok.
Laci!

Lejjeb írtam neked egy kérdést a 160 hengerrel kapcsolatban
Tudsz valamit hozzáfűzni nekem?
zoltan r!

Van valami abban amit írtál,mert a régi olajjal nem csinált ilyet,csak amióta szétszedtem(csapágycsere) azóta csinálja ezt! Az olaj nem régi MOTUL SEA 10w40 van bent. Előtte Mobil Super S 10w40 "autóba való" motor olaj (félszintetikus volt),de ezzel nem volt semmi gond A motullal meg még a kuplung is csuszik
TE (Ti) milyen olajat használtok?
és ha krosszkerekeket visszarakod? akkkor rövidsárvédő? szerintem inkáb vártál volna mig veszel egyet de te tuod...
Én 5 ezerért vetem .. amugy kökemény a gép nagyon zsir de az a fejidom szerintem is 1-es
Úgytűnik itt már mindenki supermotosítja gépét? De naon fasza lett az a 250-es crm de az a fejidom nekem is szemet szúr. Nem illik a supermoto kifinomultságához. De gratula a géphez
Nagyon király !
üdv a klubban kolega
Cső cső!
lenne egy kérdésem ez mien felni amit bele építettél?
fontos lenne köszi!
Grat a gépedhez! Nekem mondjuk az a Dt fejidom még mindíg szúrja a szememet! De amúgy tényleg nagyon jó lett!
Áhoj! Tegnap kész lett a supermotom. Sajna sárvédőre nem futotta, így is jelentősen túlléptem a tervezett keretet, de nekiestem flexxel a réginek, és kicsit megrövidítettem. Na lövök pár képet, hogy lássátok is. ;)
pont fordítva van, ha jol emlékszem
szia LaciCrm!

Metzeler gumi volt a Dt-én elöl hátul, azt már nem tudom h milyen fajta pontosan,,,,,,
oksa köszi azért.
huhh ...
azt azthiszem eladtam a hengerrel együtt ...sajna ,
de megnézem Neked ...
Szombat délután tudok biztosat mondani ...
üdv ...
hétvégén beteszem a képet a crm service manualból mert az NSR-t MÁSKÉPP KELL ÁLLITANI !Odafiyeljeek ám
CSő aya nekem 125 ös crm hez kellene hőgomba. Van eladó?
sziasztok Ijet nekem is csinált amég hidegebb volt az idő meg ha nem húztam neki csak ien 5-6 ezren mentem vele akkor csinálta ezt hogy 3000 nél maradt a fordulat de kb 30 másodperc múlva visszaállt vagy ha ráadtam a világítást de mostmár, hogy melegebb van már nem csinálja .
ja lehet pumpálni
jk85, az amit említesz, hogy nem esik vissza rendesen a fordulat az alapjáratira, sok mindentől lehet, de szerintem az lehet, hogy a váltóolajad már nagyon odavan, és gondolom az alapjáratot kiengedett kuplunggal álítottad be, tehát forgatta közben a motor a váltót, és egy picit le volt terhelve, viszont amikor be van húzva a kuplungod, ez a terhelés nincs, így a motor pöröghet szabadon. amikor meg ráengeded akkor ugye minden a normális. de ugyanez lehet a hideg miatt, nem biztos hogy elhasználódott az olaj. remélem segítettem. üdv
Találtam egy nsr szervízkönyvet abban így van: