NAGYON megszívtam!
Van egy 91-es CRM 250 -es em, beleszerettem, lebontottam vázig, minden alkatrészét széppé tettem, és lassan 2 éve áll a garázsban!
Japán belpiacos, és sehol sem kapok hozzá hajtókart!
Valóban az igaz hogy a CRM-NSR henger megegyezik (de ezt ne vegyétek életbiztositásnak csak az én tudomásom szerint) nekem nemtudom hogy mijen henger van rajta ugytudom már igy hozták olaszból a motort és é ez aluminium szinű , nincs festve . de ugyláttam eddig hogy az crm-eken ezüstszinű a henger, a gyári is meg a polini is.
Én Castrol 10W-40 Es negyütemű motorkerékpár oljat töltöttem bele a blokkba eddig kifogástalan. A téli leállás óta volt hogy összeragatt a kuplung de melegítésre helyre állt minden.Keverék olajnak Castrol Racing Power1-et használok.
Van valami abban amit írtál,mert a régi olajjal nem csinált ilyet,csak amióta szétszedtem(csapágycsere) azóta csinálja ezt! Az olaj nem régi MOTUL SEA 10w40 van bent. Előtte Mobil Super S 10w40 "autóba való" motor olaj (félszintetikus volt),de ezzel nem volt semmi gond A motullal meg még a kuplung is csuszik
TE (Ti) milyen olajat használtok?
és ha krosszkerekeket visszarakod? akkkor rövidsárvédő? szerintem inkáb vártál volna mig veszel egyet de te tuod...
Én 5 ezerért vetem .. amugy kökemény a gép nagyon zsir de az a fejidom szerintem is 1-es
Úgytűnik itt már mindenki supermotosítja gépét? De naon fasza lett az a 250-es crm de az a fejidom nekem is szemet szúr. Nem illik a supermoto kifinomultságához. De gratula a géphez
Áhoj! Tegnap kész lett a supermotom. Sajna sárvédőre nem futotta, így is jelentősen túlléptem a tervezett keretet, de nekiestem flexxel a réginek, és kicsit megrövidítettem. Na lövök pár képet, hogy lássátok is. ;)
sziasztok Ijet nekem is csinált amég hidegebb volt az idő meg ha nem húztam neki csak ien 5-6 ezren mentem vele akkor csinálta ezt hogy 3000 nél maradt a fordulat de kb 30 másodperc múlva visszaállt vagy ha ráadtam a világítást de mostmár, hogy melegebb van már nem csinálja .
jk85, az amit említesz, hogy nem esik vissza rendesen a fordulat az alapjáratira, sok mindentől lehet, de szerintem az lehet, hogy a váltóolajad már nagyon odavan, és gondolom az alapjáratot kiengedett kuplunggal álítottad be, tehát forgatta közben a motor a váltót, és egy picit le volt terhelve, viszont amikor be van húzva a kuplungod, ez a terhelés nincs, így a motor pöröghet szabadon. amikor meg ráengeded akkor ugye minden a normális. de ugyanez lehet a hideg miatt, nem biztos hogy elhasználódott az olaj. remélem segítettem. üdv
Itt a bébikém, és a bűnös !