Most olvastam a boncterembe,hogy a crm powere több fokozatbann nyit
Nekem csak szerintem 1x olyan 7500körül akkor az enyém rox? Mert olyan 6-7E ig elég lomha
egyébként a kerék amit kinéztél ugyanolyan mint az enyémmert az nsr service manualban megnéztem, szóval az enyémbe egy az egybe be lehetne tenni ezekkel az átalakitókkal szóval bármi kérdés van irj...
legközelebb szombaton leszek gépközelbe mert megyek vissza Butapestre, addigi is itt a nagy kedvencem Moulin CRM-je
ugytudom/látom a tiédbe csőtengely van ha ez igy van akkor már alapból vastagabb mert a crm-é nem csőtengely, de neaggódj ennek is utánnajártam aszthiszem lehet venni ojan csapágyat ami nek a külső mérete belemegy az nsr kerékbe a belső mérete pedig a cr csőtengelyére rámegy . nó para végső esetben még a kereket is ki lehet esztergálni nagyobb méretű csapágyra
köszi szépen!
én linkeltem egy képet amit kénéztem sztem nem is drága!
nekem van esztergályos haverom és van neki maró gépe is
köszi a képeket!
ami a hátsó féktárcsát toltad kijebb az miből van sima vas?
és az csak egy sima karika alak vagy ahova belemennek a tárcsa csavarjai a hézagolóba is vannak neki helyek?
Köszi!
szaraz ne felejtsd el hogy a CR teljesen más mint a crm!
Én majdnem vettem egy fűzött gyári yamaha wr 450es supermoto kerékszettet ami CR 125 höz volt alakitva de TELJESEN más tengelyátmérőtöl kezdve minden.
Na itt vagyok szaraz mondjad
Amugy meg leirom a kerékkel miket okoskodtam:
Az első kerék :
tengelyátmérő megegyezik, a két oldalra kellett pár távtartó ami a keréket tartja középen , ez gyerekjáték.
A fékátalakitó vasból készült heggesztéssel mivelhogy balső ivet nem tudtam vágni semmivel és marós ismerősöm nincsen.A killóméterórameghajtás pedig egyszerű, a szimeringbe beleszurtam egy pöcköt ami megforgatja a gyári hajtást.
A hátsó kerék:
Mindeg egyezik. A kerék egy az egyben bemegy csak a féktárcsát kell eltolni pár centivel hogy bemenjen a féknyeregbe és kész.
Kerék témához:
Nemsokatkellett faragni mert a tengelyátmérő megegyezik hátul minden passzol csak atárcsát kellet pár centivel eltolni amit egy esztergált központozott tányérszerű cuccal megoldottam
A henger téma:
fogalmam sincs hogy mi volt csinálva a hengerrel mert én igy vettem a motort és a blokkjához még hozzá sem nyultam és az előző tulaj sem tud mondani semmt sajna ezért akarom megdugózni mielőtt jön a baj.
A Hondánál nekem azt mondták 90-100 a henger dugó csapszeg +20a gyűrük
Akkor ezen lehet külön cserélni a gyürüket? De azt inkább dugóval eggyütt kéne cserélni nem? Volt már honolva a hengered? Mennyi kilóméter kb az a "sok" Valahol azt olvastam,hogy 3 dugó után kell hónolni a nicasilos hengert ez nem tom mennyire igaz? Írtad,hogy nem a gyári karbi van rajta, mekkora ami rajta van?
Most olvastam a boncterembe,hogy a crm powere több fokozatbann nyit
Nekem csak szerintem 1x olyan 7500körül akkor az enyém rox? Mert olyan 6-7E ig elég lomha