Laci hozzád lenne egy másik kérdésem!
Megkérdeztem a Hondánál a Polini hengert és Nem gyártanak crm-hez csak nsr-hez! De szerintem ugyanaz a kettő, mert nekem most is 25-ös nsr henger van rajta! A Malossinál is cikkxámra megeggyezik a crm&nsr 180-as henger! De ahogy neked néztekm a képen ezüst szinű a hengered de az nsré meg fekete! Tudtommal csak a szinben külömböznek a hengerek! vagy a tiéd csak le lett festve
Nem tudom,de nekem azt a 7500ös nyitást azt rendesen lehet érezni Csak fura hogy előtte olyan "gyenge" De akkor a powernyitó motornak 3 állásosnak kell lenni! Szówal ha megfelelő hejre teszek 12Voltot akkor a motornak meg lehetne találni a 3 állását Vagy leveszem a szelep oldalát és eliddítom a mocit és megnézem,hogy hogy nyit! Meg van egy olyan problémám is,hogy nem mindog esik vuxa a fordulatszám az alapjáratira hanem olyan 3500 körül marad, és ha csak ráengedem egy kicsit a kuplungot"leterhelem" akkor esik vixa Ilyet mnár tapasztalt valaki? (A karbi ki van takarítva)
de a szikra nem nagyobb csak nagyobb ívet húz pl az én szikrám simsonéhoz képest lóf@sz, nem is "csattan" nme is olyan szép:D pedig az lenne az etalon nálam
hidegebb a motor és több üzemanyag csapódik le a henger falán( melegen ugye ez a dolog nem jön be) ezért is indul nehezebben de viszont nagyobb szikraközzel, nagyobb a szikra jobban robban a benzin szóval lehet benne valami !
nekem is ment faszául...uj gyertyát tettem bele, akkor is ment, aztán hideg lett, szétkaptam a karbit, visszaraktam és befosott, aztán szétkaptam megint és nem ment...aztán ezt megcsináltam (és semmi mást)és most megy. majd ha lesz időm jobban beleásom magam a dologba, de nemhiszem hogy azért van mert gyengül a szikra.
háde nekem 125 ös 160as hengerrel
és amikor elhoztam ment faszául. gyrtyacser után is zatán hideg lett és elkúródott, de megpróbálom köszi, szóval nagyob hézag.. hmm ez érrdekes
én nemrég szétszedtem, összeraktam a karbit(újból), mert nem volt az igazi, próbáltam rájönni, hogy mi lehetett a baj de csak nem akart rendesen indulni(tologatásra sem - egyébként k..rva nehéz tologatni)...szóval ilyen állapotban volt kb 1 hétig...jópár órát elbasztam vele, töprengve hogy mi a fa..ért nem akar indulni rendesen, aztán hirtelen ötlettől vezérelve csavarhúzóval óvatosan kicsit kihajlítottam a gyertyán a testelektródát és láss csodát....minden mint régen hidegben-melegben, esőben-sárban. ezt olvastam egy angol fórumon is azóta....megspórolhattam volna magamnak pár óra idegeskedést...
szóval ha van egy régi vagy pót gyertyád akkor érdemes kipróbálni, mielőtt szétkapod az egészet
nekem ius ezt mondták amugy a 125ösre de amint jött a hideg elkezdett baszakodni! és azóta nemindul ,, és szerintem a hideg miatt lehet mert ujj a gyertyám meg melegen indul pöcre
helló szacsa!
régen én is szoptam az indítással hidegen úgy a legjobb:: szivató, gyújtás, gázkarhoz ne nyúlj! és határozott rúgások! na meg legfyen benne benzin meg a karbit nem árt néha kipucolni
Helló!
Először is üdv a CRM fórumon! Az enyém speciel hidegen második, melegen első rúgásra indul , a fogyasztást még nem néztem pontosan, de olyan 5-6-7 liter között mozoghat a benzin, az olajat még tippelni sem tudom.
Köszi Nektek a gyors válaszokat!
Kitöltöttem az adatlapot!
Kipróbálom a tippeket amit az indításhoz kaptam! Szóval akkor a Tiétek sem indul pár rugásra? Én meg már azt hittem valami baja van az enyémnek! Arra gyanakodtam,hogy a szívatóval van valami,de akkor ez mindenkinél így van!
egyébként mostanában úgy szoktam beindítani,hogy letekerem a karburátor tetejét, benzincsövet odatartom és beöntök egy kis benzint!Tiétek egyébként mennyit fogyaszt benzinből és olajból?
Hát és akkor mi van ha az enyém is ezt csinálja?
nyárion semmi baja indul 1 ( egydarab) rúgásra mostmeg leszakad a bokám mire betépem pedig ujj gyertya van benne meg minden fasza mondjuk most lehet jobb valamivel mert melegebb van ,meg feljeb vettem a tűt.. na de szóval lehet a hideg is az oka elvégre 2t gépek
hali
nincs vele semmi
a gyertya legyen ngk br8eg vagy br9eg, ezeket javasolják, jobb vele a hidegen indítás.
meg kell találni azt az indítási módot ami "bejön" a motorodnak. az elején én is sokat rugdostam. ami most nekem bejön a következő: gyújtás nélkül, szivató be, rárugsz 4-5öt, aztán elfordítod a kulcsot és még 1-2-3at rárugsz. erre általában beindul. fontos hogy a gázkart közben ne rángasd, alapállásban legyen. ha nem indult akkor kezdd elölről, de ha már sokat csináltad akkor a szivatót le is lehet venni és úgy folytatni.
szokták még azt is hogy leállításnál húzol egy kövéret h felpörögjön és a vészleállítóval állítod le. nekem ez nem jött be.
van egy szerelős cipőm, általában azzal rugdosom a motort mielőtt beöltözöm, legalább addig melegedik egy kicsit...nah hát a jobboldalinak lassan már nincs talpa középen ahol a berugókar van, annyira szétrugtam régen...
Hello mindenkinek!
Lenne egy kérdésem,aki tud kérem segítsen!
Van egy 97-es 250-es HONDA CRM-em,minden jó rajta 1 hibája van,mégpedig az ,hogy hidegen alig lehet beindítani!Melegen 1 rúgásra beindul,de hidegen volt már amikor 123-at rúgtam rá!Mi lehet vele?
Igen a CRM powerje (RC- Kipufogószelep) 3 fokozatban nyit az egyenletes teljesítményleadás érdekében 4 6 és 8ezernél de a legjobban 8ezernél lehet szrevenni és figyeljetek oda a gyári power beállitásra mert sokat dob a motoron ! Azoldalsó szirszar ami kilóg a hengerből és arra megy rá a 2 bowden na aton van egy jelölés amit össze kell hangolni a blokkon lévő jelöléssel és akkor lessz tökéletes.
jk85 nem hinném, h rosz lenne! A 125-ös endurók nem aról híresek, h izmosak elulról, a CRM-et meg állitólag még inkább cincálni kell, de persze ez nem egyenlő azzal, h gyenge, csak felsőtartománykedvelő! Ez, h több rézben nyit a pówer ez nekem is új! De annyira nem is lep meg, hisz ezt a mocit városi közlekedésre (is) tervezték, nyilván az volt a cél, h 7500-8000 utáne egyenletesen húzzon, és ne rántson mint pl a CR. Úgyh ezért nem hinném, h rossz a powered jk85, csak nyilván az "elsőnyitásirész" vagy h írjam érezhető a legjobban a többi meg már csak egyenletes...
Na ez most nagyon szakis megfogalmazásnak tűnhet , de csak a halottakból leírtakból raktam össze és gondolom így! Majd ha lesz gépem, akkor tapasztalatot írok énis! Lehet van benne vmi, de lehet, h óriási nagy fasság amit leírtam!
nekem a 250esen alig lehet érezni mikor nyit, szerintem ez sem 1fokozatban nyit
volt régebben egy cagiva w8unk bátyámmal, az egyfokozatban nyitott, de azon nagyon lehetett érezni, hogy mikor szabadultak el a lovak
Megkérdeztem a Hondánál a Polini hengert és Nem gyártanak crm-hez csak nsr-hez! De szerintem ugyanaz a kettő, mert nekem most is 25-ös nsr henger van rajta! A Malossinál is cikkxámra megeggyezik a crm&nsr 180-as henger! De ahogy neked néztekm a képen ezüst szinű a hengered de az nsré meg fekete! Tudtommal csak a szinben külömböznek a hengerek! vagy a tiéd csak le lett festve
Honda nsr/crm blokkalkatrészek eladók ...
főtengely , gyujtás , karbik , stb...
postai úton is ...
és amikor elhoztam ment faszául. gyrtyacser után is zatán hideg lett és elkúródott, de megpróbálom köszi, szóval nagyob hézag.. hmm ez érrdekes
szóval ha van egy régi vagy pót gyertyád akkor érdemes kipróbálni, mielőtt szétkapod az egészet
régen én is szoptam az indítással hidegen úgy a legjobb:: szivató, gyújtás, gázkarhoz ne nyúlj! és határozott rúgások! na meg legfyen benne benzin meg a karbit nem árt néha kipucolni
Először is üdv a CRM fórumon! Az enyém speciel hidegen második, melegen első rúgásra indul , a fogyasztást még nem néztem pontosan, de olyan 5-6-7 liter között mozoghat a benzin, az olajat még tippelni sem tudom.
Kitöltöttem az adatlapot!
Kipróbálom a tippeket amit az indításhoz kaptam! Szóval akkor a Tiétek sem indul pár rugásra? Én meg már azt hittem valami baja van az enyémnek! Arra gyanakodtam,hogy a szívatóval van valami,de akkor ez mindenkinél így van!
egyébként mostanában úgy szoktam beindítani,hogy letekerem a karburátor tetejét, benzincsövet odatartom és beöntök egy kis benzint!Tiétek egyébként mennyit fogyaszt benzinből és olajból?
nyárion semmi baja indul 1 ( egydarab) rúgásra mostmeg leszakad a bokám mire betépem pedig ujj gyertya van benne meg minden fasza mondjuk most lehet jobb valamivel mert melegebb van ,meg feljeb vettem a tűt.. na de szóval lehet a hideg is az oka elvégre 2t gépek
nincs vele semmi
a gyertya legyen ngk br8eg vagy br9eg, ezeket javasolják, jobb vele a hidegen indítás.
meg kell találni azt az indítási módot ami "bejön" a motorodnak. az elején én is sokat rugdostam. ami most nekem bejön a következő: gyújtás nélkül, szivató be, rárugsz 4-5öt, aztán elfordítod a kulcsot és még 1-2-3at rárugsz. erre általában beindul. fontos hogy a gázkart közben ne rángasd, alapállásban legyen. ha nem indult akkor kezdd elölről, de ha már sokat csináltad akkor a szivatót le is lehet venni és úgy folytatni.
szokták még azt is hogy leállításnál húzol egy kövéret h felpörögjön és a vészleállítóval állítod le. nekem ez nem jött be.
van egy szerelős cipőm, általában azzal rugdosom a motort mielőtt beöltözöm, legalább addig melegedik egy kicsit...nah hát a jobboldalinak lassan már nincs talpa középen ahol a berugókar van, annyira szétrugtam régen...
Lenne egy kérdésem,aki tud kérem segítsen!
Van egy 97-es 250-es HONDA CRM-em,minden jó rajta 1 hibája van,mégpedig az ,hogy hidegen alig lehet beindítani!Melegen 1 rúgásra beindul,de hidegen volt már amikor 123-at rúgtam rá!Mi lehet vele?
Na ez most nagyon szakis megfogalmazásnak tűnhet , de csak a halottakból leírtakból raktam össze és gondolom így! Majd ha lesz gépem, akkor tapasztalatot írok énis! Lehet van benne vmi, de lehet, h óriási nagy fasság amit leírtam!
volt régebben egy cagiva w8unk bátyámmal, az egyfokozatban nyitott, de azon nagyon lehetett érezni, hogy mikor szabadultak el a lovak