Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na tényleg el is felejtettem!
Nann. leszögezném ezek csak a saját véleményeim! Először is nemtudom menyit fogyaszt a gyári crm de ebból max 8.5-9 minimum 4-5 literből lehet kijönni ,ez csuklófüggő. Szintén nem tudok viszonyitani gyárioz de szerintem alusó fordulaton erősebb, nyomatékosabb éj gyorsabban is pörög fel mint a gyári, a vége nekem 145km/h de szerintem ezen rövid áttétel van, beteszek képet számold meg a fogakat mert én nemtom , ja és a gyárinál nagyobb karbi van nekem fen amit most nem jut eszembe hanyas, ha bármi egyéb kérdésed van amit most nem válaszoltam meg irj nyugodtan megbpróbálok válaszolni , én nagyon elégedett vagyok a hengerrel !
Laci akkor írnál nekem "véleményt a 160 pollini hengerről?
Hellosztok nekem egy 125-ös Crm-m van és olyan 6000-8000-res fordulatszámon nagyon vibrál a kormányon nem tudjátok hogy ez miért lehet?
Nemgond amugy teljesen jogos !
Néha énis befürgülök és hülyülök aztán valaki félreérti, igazából a rigatopicba akartam irni csak van nekem is rigám
Én kérek elnézést, valahogy felkaptam a vizet,(teljesen feleslegesen) pedig nem szoktam.
Az at opik nem halt ki, csak ritka a kis német sportmotor, asszem 2 hete hozta látre a topikot Slick Rick.
Szóval bocs.
háát szerintem még talán a 150est fellehetne küszködni de nemrávaló az
A 140 az a bizti !
Majd megpróbálok a tavasz folyamán szerezni egy szélesebb ugyanijen nsr kereket szerezni 17esbe aztán meglássuk, de ha nem akkor igyis jólessz
Ja a festő ideszólt hogy csak holnap menjek mert még szárad a cucc
köszi a láncos témát a kompótos az meg poén volt aszittem ki van halva a topic
nemgondoltam hogy valaki a szívére veszi
mentem egy rövid erdőmenetet.
jelen álláspontom szerint mindenképp 7,5Ws olajat ajánlok a telóba
nekem 13-38as volt eddig. nemvoltjó.
Laci. nagyvas.hun van 12-44es áttétel. sztem az már jó neked. nem is tudom van-e nagyobb.
2500 a kicsi, 5-6ezer a nagy. asszem. de ugye kell lánc is kell. az meg van minden árban.
Laci! Ez itt a hazai topikod, sziveskedjél ide szemetelni, és nem más topikokba, amikhez semmi közöd.
Kösz.

(mielőtt, még felmerülne, hogy ki ez a köcsög emzoli, elmondanám, hogy Laci megjelent egy topikban, és elkezdett ilyen értelmes hozzászólásokat beírni: "kompót" ... "banán" )
én előre vettem 16-osat hátra 50-eset + 126 szemes láncot és fizettem 9000ft-ot.
h-h? nemmegy nagyobb az nsr felnire?
140 , ez a ompromisszumos megoldás számomra, meg amugyis elégaz jóaz nekem
mekkora lesz rajta?
ma későn értem haza és nem tudtam beszélni a festővel de ha holnap felkelek hivom is és ha kész akkor holnap már teszem is fel a képeket, de még supermoto szett nem lessz csak krossz mert hátsó gumim még nincsen...
LaciCRM új képek nincsenek? vagy nemtetted még össze a gépet?
és menyibe kerül egy nagyfogfaskerék előre hátra megegy kiscsi
RMC motor-nál lehet igen hosszú áttételt is kapni(rmcmotor.hu).Én is ott vettem. Amúgy a 75-cm3-is CRM blokkja szinte ugyanaz még belsőleg is mint az MTX csak fiatalabb kivitelben.
honnan lehetne csórni jó hossszu áttételt? (kéne a supermoto szetthez)
nekem is 12-40 es összeállítás volt, de most már váltottam 13-40 es-re, sztem még így is jó...
májne CRm-be se lehet állítani, de ahogy megnéztem a CRM-d a blokkja nagyon hajaz az én régi 80-as MTX-emre
90es évjárat van nekem. mind a két oldal teljesen szimmetrikus volt a szimering tájékon. 4,5decit raktam bele, 5Ws olajból. sztem fasza. de még csak az utcában mentem vele egyet. talán kipróbálhatsz 5decit, és ha úgyérzed nem jó akkor kiscsavarral leengedsz belőle..

12-40 es áttételt raktam fel. ajánlani tudom. főleg akinek a gyári 14-38as van.
hm Ez érdekes nekem a 75cm3-es CRM-n lehet állítani a szeleppel a telók tetején.(SHOWA telók)
Semmijen állitási lehetőség nincsen a crm első telón ugytudom
125-ös CRM-en lehet-e külsőleg levegő nyomást állítani?A telók tetején van szelep?