Nekem 0.5liter jött ki belőle,de egy szaki nekem is 4.5decit mondott. A hondánál viszont azt monták a 4.5 kevés! Neked gyárilag volt egy "hézagoló alátét"(kisegítő gyűrü) A perserly és a szimering között?
Mert a robbantott ábra alapján a fékkel ellentétes (jobb) oldalon van ez a kisegítő gyűrü. A fék oldalán pedig kettő gyűrüt mutat a Persely meg a szimering között ezt a kisegítő gyűrüt,meg alatta egy "gyűrü olaj lezárás leállítás"(elég idiótán fordították) gyűrüt! Nem értem ez miért csak az eggyik felén van
nekem 4,5 deci jött ki a jobb szárból
balbol meg kifojt a használat során.
nekem ma jön meg a szimering, meg az olaj, rakom össze
majd beírom mennyit tettem bele, és jó lett-e
Most hogy olvasom nem cairoli neve van benne.Sorry CRM-mint Carbon-Fiber-Motorcycles Carbon szálas teljes váz. Megkapható limitált szériában 8000-10000 euro közötti áron.
Na mennyen má, h mindenki nyúlja mindenki dolgát! Bazz most a Yamaha a "CRM"-et előtte a Husqarna a "CR"-t, a szaros Ktm meg a dakargépeknél a festést meg a dizájnt nyúlta!
Próbált már valaki az új CR hátsóidomot (sárvédő,rjtszámtábla) Felrakni CRM-re? Szetm naon faszásan néznének ki csak lehet lenne egy kisebb lyuk a moci olodalán.
Én egy 160as pollini hengert szeretnék tenni a crm re
Nincs valakinek ilyen téren vaklami tapasztalata?
Mennyire csökkenti a motor életttartamát és,hogy mennyivel nő meg a fogyaztás
Valaki nem tudja mennyi olaj megy az első telókba?
köszönöm szépen. még egy kérdés.. minden 125 ös crm-ben van teermosztát? mer egy 92 es crm-et szétszedtünk és abban volt. de viszont egy 94-esben nem volt.. gyárilag?vagy móókulás? vagymi?
látom nálatok is vannak ilyen köteles meg drótós módók.. nálunk meg szöges deszkát is ástak le.. na meg én egyszer jöttem haza főldesen szomszéd faluból aztán egy gerebéye reőűlt oylna laza 110-nél be a szántásba azt egy tűzcsapot majnem elszalalytottam..
ja és egyébkétn egy kérdésem lenne a honda nsr 125 és a crm 125 hengerfeje stimmel? előre is köszönöm
köszönöm a segítségedet tényleg,nagyon figyelmes vagy!
nem hiszem hogy megkarcoltam,de ha mégis akkor inkább veszek komplett telot mert nekem ne follyon baze
ugyis most hallottam hogy valaki árul,-t fordítottat az enyémbe
thx mégegyszer!
csácsá
Hát ha megkarcoltad a villát akkor a szívás mert ott folyni fog amíg ki nem cseréled. Ha csak most vetted észre a dolgot és nem karcoltad meg a villát, akkor lehet, hogy csak szimering hiba. kb. 6000 Ft-ból meg tudod oldani a cseréjét olajjal együtt ha ügyes vagy. Nekem ugyan R1-nél volt ilyen gondom de a link -ból megrendeltem a cuccokat és megcsináltam. 20.000 lett volna szervízben. Csak vigyázz, hogy mindkettőt cserélni kell és az olajat is, hogy egyforma legyen, nameg az olajmennyiséget nézd meg a szervízkönyben. Ha nincs szervízkönyved akkor a oldalamon találsz szervízkönyves linkeleket a linkek menüpont alatt. sok sikert.
Mert a robbantott ábra alapján a fékkel ellentétes (jobb) oldalon van ez a kisegítő gyűrü. A fék oldalán pedig kettő gyűrüt mutat a Persely meg a szimering között ezt a kisegítő gyűrüt,meg alatta egy "gyűrü olaj lezárás leállítás"(elég idiótán fordították) gyűrüt! Nem értem ez miért csak az eggyik felén van