Ez igy van !
Én amikor próbálgattam elsőkerekezni a cross kerékkel , folyton ez volt a kinja mondjuk az is közrejátszik menyyire van elkopva a betét, nameg a tárcsa is kicsi szóval van ez így.
(kép: supermotokra való fékhűtő amit általában versenyeken használnak és a "menőknek" karbonból van)
Üdv a clubban laci!
Nekem mikor az rd-m volt, énis vázik szédszedtem, akril fekete minden égetőkemencében izmosítva!
Összeraktam 5 napig bírtam, 6-ikban megengedtem neki egy lejtőnek ami a főútba csatlakozott a végén egy kis kanyarral, elkezdtem fékezni aztán a motor hátulja bejött mellém! Visszaengedtem, újra, megint bejött mellém aztán már csak a patka jött Jól megdobott és a bal oldalamra landoltam. Motoron indexek meg kuplungkar repültek, de a festésnek csak a tankon 1 pici horpadáson lett baja! Nekem kicsitt több, bokámra ráesett a moci (zúzódott) oldalamat vállamat lehorzsoltam és a hátam közepén szakadt ki a polóm!
Aha új vagyok
Na valaki válaszoljon légyszi a kerdésemre!
ma gurultam egyet motorrral sőt nem is keveset és nektek még nem fordult elő olyan,hogy ha túlmelegszik a fék nem fog semmit?én leálltam egy 5 percre...aztán minden tutti volt
jah azt még tudni kell,hogy ez 2 személlyel volt kb 1 óra motorozás után
hello mindenki
NAGYON FASZA
10 perce hivott apám hogy vigyek má neki egy csavarhuzót mert kell mindegy nem az a lényeg...
Beröffentem az ujdonsült supermotomat mondom levágtatok...
Kifordulok a kapunk odaveremneki aszfalton kitolja keresztbe mondom GYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
próbálom visszahozni de már késő volt
kicsúszott a gép alólam dobott pár szikrát de szerencséle nem lett baja mert nem engettem el és inkább csusztattam kicsit magamon
ugyebár a a friss gyöngyházmetál festés..
hát ez fantasztikus
tanulság:
jahh, megyek, ha minden igaz londonban leszek valami kisebb étteremben konyhán. jól fizetnek. lehet ha hazaérek le is cserélem a vasat egy 450esre na jó azért ez esélytelennek látszik, de ki tudja...
holnap jön vki felvonulni?
nah ma voltam terepezni, és eszembe jutott, h kérdeztétek páran mennyit eszik a gép. 1.45óra alatt kicsit több mint egy fél tankot evett meg. (km-re nemtudom, mert árkon bokron keresztül mentünk és nem néztem az órát) volt azért pihenő is, sirató is. főleg 2-3 seb fokozat...
holnap felvonulás, uticél velence, teletankolom, és megmérem mennyit fogyaszt ha nyugisan 5ösben megyek.
na ma végre rászántam magam, hogy előbb felkeljek, és elmentem az rmc üllői úti üzletébe.
vettem egy fasza fehér sm sárvédőt, meg két kesztyűt. plusz rendeltem egy hátsó-lámpás redszámtartót meg kinéztem egy tükröt meg egy fejidomot is. ha minden faszán összejön, mire megyek ki melózni, már lesz egy fasza motorom is nem baj, majd ha hazajövök felszántom vele a jó magyar sztrádát na csöcs
honnan? mert erre a napokban láttam egyet amit eddig soha, kék szinü idomokkal lehasználtas külsövel hátul sztem minimum 110-es crosspapuccsal... ha raksz képet megmondom h az lehet-e, amugy dunaföldvári vagyok
helotok.. ELOPTAK egy crm et 125 öst kék tank+idomok sötét bordó váz. + hátsó dob.. kicsit olyan ,,tuning simson" hangja van (idézet elöbbi személytől) vadonat úly persely+dugó+gyűrűk..
tökmindegy mijet csak kiváncsi avgyok rá
(kép: nekem bifor meg áfter
Én amikor próbálgattam elsőkerekezni a cross kerékkel , folyton ez volt a kinja mondjuk az is közrejátszik menyyire van elkopva a betét, nameg a tárcsa is kicsi szóval van ez így.
(kép: supermotokra való fékhűtő amit általában versenyeken használnak és a "menőknek" karbonból van)
motornaksincs baja
a fék az mindene természetes
igy működik ah túlmelegszik nem fog.
Nekem mikor az rd-m volt, énis vázik szédszedtem, akril fekete minden égetőkemencében izmosítva!
Összeraktam 5 napig bírtam, 6-ikban megengedtem neki egy lejtőnek ami a főútba csatlakozott a végén egy kis kanyarral, elkezdtem fékezni aztán a motor hátulja bejött mellém! Visszaengedtem, újra, megint bejött mellém aztán már csak a patka jött Jól megdobott és a bal oldalamra landoltam. Motoron indexek meg kuplungkar repültek, de a festésnek csak a tankon 1 pici horpadáson lett baja! Nekem kicsitt több, bokámra ráesett a moci (zúzódott) oldalamat vállamat lehorzsoltam és a hátam közepén szakadt ki a polóm!
Na valaki válaszoljon légyszi a kerdésemre!
ma gurultam egyet motorrral sőt nem is keveset és nektek még nem fordult elő olyan,hogy ha túlmelegszik a fék nem fog semmit?én leálltam egy 5 percre...aztán minden tutti volt
jah azt még tudni kell,hogy ez 2 személlyel volt kb 1 óra motorozás után
hello mindenki
10 perce hivott apám hogy vigyek má neki egy csavarhuzót mert kell mindegy nem az a lényeg...
Beröffentem az ujdonsült supermotomat mondom levágtatok...
Kifordulok a kapunk odaveremneki aszfalton kitolja keresztbe mondom GYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
próbálom visszahozni de már késő volt
kicsúszott a gép alólam dobott pár szikrát de szerencséle nem lett baja mert nem engettem el és inkább csusztattam kicsit magamon
ugyebár a a friss gyöngyházmetál festés..
hát ez fantasztikus
tanulság:
A HÁTSÓ GUMIM EGY KALAP SZAR
basszamegazisten
nah ma voltam terepezni, és eszembe jutott, h kérdeztétek páran mennyit eszik a gép. 1.45óra alatt kicsit több mint egy fél tankot evett meg. (km-re nemtudom, mert árkon bokron keresztül mentünk és nem néztem az órát) volt azért pihenő is, sirató is. főleg 2-3 seb fokozat...
holnap felvonulás, uticél velence, teletankolom, és megmérem mennyit fogyaszt ha nyugisan 5ösben megyek.
üdv
vettem egy fasza fehér sm sárvédőt, meg két kesztyűt. plusz rendeltem egy hátsó-lámpás redszámtartót meg kinéztem egy tükröt meg egy fejidomot is. ha minden faszán összejön, mire megyek ki melózni, már lesz egy fasza motorom is nem baj, majd ha hazajövök felszántom vele a jó magyar sztrádát na csöcs
Szerintetek érne valamit ha a motoromra vennék egy arrow rezonátort?
Most valami sufni tuning rezo van rajta és arrow dob!előre is kösz!
újulgatunk újulgatunk?