Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jójó de, ha az enyém lenne, tuti nem lenne ilyen
Pl ez a CR 500-as is úgy néz ki mint egy légy! De nekem nagyon bejön!
Én nekem tök bejönnek ezek a dupla kis kereklámpák, de idom nélkül!
Tehát pl leszedném a fejidomot és flraknék két db ilyen lámpát! Sztem geci vagi, kicsit streetfighteres, de nekem nagyon bejön!
Ügyesen kiszúrtátok a fejidomot, valóban nem a gyári, de már én is így vettem. Viszont nekem tetszik, még jobban is, mint a gyári, csak a színével van gáz... :) Na meg azzal, hogy két izom kábelkötegelővel van odaszorítva a helyére. De mondjuk ezen könnyen segítek, két vagy három fasza konzol megoldja. Na meg ha felteszem majd az SM kerekek mellé bátyám volt CBR-ének az átfaragott elsősárvédőjét, már fel sem fog tűnni, hogy a fejidom is mókolt. :D Csöcs
szétkapni ahogy néztem nem nagy bonyodalom, vezetékeket össze tekered és eldugod a rajtszámtábla mögé mondjuk
km spirált meg kiszeded és kész.
nekem az a régi gyári sem tetszik:P az a trapéz alaku lámpa nem jön be... inkább egy 2005-ös EXC-é, nah az már idom:D
Amúgy tud valaki valamit a témáról, ami segíthet?Még meg sem néztem hogy mi az ábra, de ha valakinek van tapasztalata, attól várom a tanácsokat.Azért nem tudok hozzáfogni sem mert "kihegyeztem" a jobbkezemen a mutatóujjamat, és most be van kötve. Üzemi baleset
Szóval ha tudja valaki hogy hogy mennek ott a dolgok a vezetékeléssel, az megoszthatná velem a tapasztalatait.
Én meg arra készülök hogy leveszem. Még nem tudom hogy itthon meg fogom-e tudni oldani, de az atervem hogy leszedem a lámpát, a műszerfalat meg a fejidomot, és csak a gyújtáskapcsoló marad, és felteszek egy crossra való első rajtszámtáblát. Én úgyis erdőn-mezőn nyomom vele, aztán az is bánt hogy ott megy rajta minden tönkre.Rázódnak, lelazulnak, elrepednek, szétesnek a dolgok, pedig most minden tök hibátlanul klappol rajta.Nem tudom ki hogy van vele, de én terepen szinte soha sem nézem a műszerfalat.Többnyire állva "közlekedek" és akkor meg az egész motorból is csak alig látok egy kicsit Szóval feleslegesnek találom a műszerfal, a spirálok meg a lámpa és a fejidom szétverését.Jó lesz nekik a garázsban.Szerzek egy "94-es CR rajtszámtáblát, és csak az lesz rajta.Elég is lesz.
háát nem is tudom, sztem az igazi CRM fejidom olyan gyönyörűséges, hogy én nem cserélném le
az egy DT fejidom, a 80-asomon ugyanilyen volt :)
A moci nagyon jól néz ki , ja és a vers az no komment
Még a mociról: nem csücskös egy kicsit ez a fejidom?
Kisütött a nap, megszáradt az út,
Jó neked, ha a mocid slick gumikon fut. :D

Sry, ezt nem hagyhattam ki, ma reggel költöttem. :)

Amúgy engem is elkapott most a supermoto-őrület. Ki is néztem magamnak egy jó kis fehér brembo-szettet az apróból. Még a méreteket kell csekkolnom, meg a pénzt előkerítenem... :D
Jahh, és a kérésre a kép:
Ekkor még csak a kép kedvéért raktam össze a motort... csak a tengelyek voltak bent se távtartók semmi... amugy meg ugyanaz a tengelyátmérő elöl-hátul mint a 25-ös crmnek én 18ezerért(!) vettem a két kereket és adtak előre egy zsir ujj Pirelli mt75ös gumát anyyi a baj az egésszel hogy a hátsó 18as .. ja és kurbaegyszerű befaragni a gépbe...
első féket azért majd csavarozd fel vmi adapterrel mielőtt elindulsz gondolom csináltattál/csináltatod már. nsr felninek amugy mi a mérete meg tengelyátmérője? lehet h a végén én is beújítok vmi hasonlót, mert egy normális küllős szett 100körül van...
és rendszámos 25öst?:D
a hasznaltauto.hu-n hirdettek egyett tavaly nyáron...
de abba fordiott telot is babráltak, elég komolynak tünt....
amúgy az országban látott már valaki CRM 125 -öt supermotová alakitva?
hát saját gépemről csak jót mondok...
mondjuk most rosszat nem is tudnék mondani..koppkoppkopp
majd a kiput kell kitömnöm aztán annyi, de az ráér még...ha veszel 250 akkor összefutunk persze, ha nem akkor szégyelld magad!
ja hopp bocs, neked van!
zoltan r-re gondoltam, h dobjon képet!
Aha!
Hát köszi szépen kissa! Remélem énis fogok egy 250-est találni! Aztán majd összefutunk! Eddig te vagy az eggyetlen aki tudott írni meg pozitivat is 250 2T-re, és még elő pl-da is vagy!
Ha megkérlek dobnál majd fel képeket a gépről! Köszi!
nem de felnyomták volna a gumibotot az ánuszomba ha tagadom annak ellenére is hogy a motorszámból kiderült egyértelműen hogy 80as. nem vállaltam be
amugy annyit mondtak hogy nagyon megszívom ha továbbra is 50esnek állítom be, amikor nyilvánvaló h 80as.
és mire megérkeztél 80as lett?
de bemérni nem fogják, mert 250ccm és ez a forgalmiban is benne van sztem az meg nem feltűnő, hogy 27 helyett 23kw. (egyedül tényleg a forgalmi Q pontja lehet árulkodó kw/kg)hidd el senki nem fog azzal foglalkozni, hogy fékpadon ellenőrizzék a motorod teljesítményét. Nekem a régi dt80am le volt foglalva kb 3 hónapig(otthon tárholhattam de használni nem lehet( ), de bármikor elvihetik ilyenkor) és azonkívül hogy felírták a motorszámot semmi nem történt. pedig még az is dt50nek indult az elején....