sziasztok ha valaki tud hona cr cross gépet az írjon nekem msn en legyen szíves vagy emailt msn cím:szaraz18@hotmail.com email:cstamas16@freemail.hu
előre is köszi
sziasztok! Ha esteleg valakinek van otthon crm 125 höz az alábbi cuccok akkor azt szívesen megvenném :)
Hőgomba , kmspirál és meghajtó
köszi sziasztok !
sziasztok, karbis kérdésem lesz.
ilyenkor hidegben ti milyen beállítást használtok a tűn? 5 fokozat van asszem, 250 crm. nekem most felülről a másodikban van. és nem szeretném végigpróbálgatni, hogy mikor a legoptimálisabb, hátha van olyan aki ezt már kijátszotta.
A supermoto téma az nemkönyyű dolog én most épitem át a 125crm et de az a szerencsém hogy a honda nsr kerekek egy az egyben bele mennek előre csak egy fékátalakitó kell amugy meg ezeket a küllős cuccokat mindenféle motorba bele lehet faragni , a parilla.hu-n pedig lehet venni mindenféle karokat ami mindenhez jóde végülis semmihez :D reszelgeted ezmegaz és bele megy....
Hello. Úgy tervezem, hogy tavaszra átültetem a gépem supermoto papucsokra. (Crm 250 mk3) Ha valaki esetleg szenvedett már vele, meg tudná adni nekem azokat az adatokat, ami alapján kershetnék kereket hozzá? (gondolom az a lényeg, hogy az agy megfelelő szélességű legyen, de nem akarom lebontani egy mérés miatt, ha nem muszály) Meg szeretnék rá tenni olyasmi fejidomot, amit a streetfighterekre is szoktak, meg olyan első sárvédőt, ami illik hozzá. Hol keressek ilyent (és szerintetek mennyibe fájna - kb.)? Ha valaki segít, előre is köszi! Üdv - Zoltán
szerintem se, az én hondám ami 160as polini hengerrel arrow kipufogórendszerrel és dellorto nagyobb karbival van szerelve, kb 42 lóerő ami már eléggé jó, de ugytudom a széria crm-ek is nagyon jó menetteljesitménnyel birnak, abban biztos vagyok hogy a Yamaha DT-ket magasan veri, az RX-ekkel meg "kiegyenlitik" egymást mert van amiben a crm jobb van amiben pedig az rx , szerintem mindakető fasza gép de nemminden ugy van ahogyan abban a tesztben van irva, azért gondoljatok bele hogy azok ujj gépek minda kettő , és ma már nemhiszem hogy a gyárihoz közel azonos értékekkel rendelkező motort vehetsz ami ugy kb 92-96 os évjárat mint a crm-ek többsége...
Nekem is crm-em van! 125-ös! De meghalt:D Sztem eltört a gyűrű emrt hirtelen kompresszió hiányos lett!és nicns erő! De előtt olyan 110-115 körül ment! 9 ezres fordulaton! 6. kicsit sok volt! mert sztem kopott volt a motorja! Fogyasztás az naon sok volt!:S Egy éldutáni motorozás egy tank! De ez majdnem kocc gáz! sokat eszik! aszfalton nem vészes! Olajk fogyasztás na az is sok:S de powernél jót harapott ! élveztem megcsináltatom műszaki és góó!
Nem lessz egyszerű dolgod mert ugytudom a crm-eket nem forgalmazták magyaroszágon , motorikusan viszont ugyan az van az NSR-ben is tehát az a szerencse hogy motoralatrészt azt be lehet szerezni de azonkivül fogalmam sincsen hol lehet cuccokat kapni hozzá...
Köszi! Úgy látom a hátsó fogaskerék gumibakoba ülő csavarokon van. Szerintem azok nálam eléggé ki vannak kopva. A fogaskerék kb 7-8 mm-t mozog.. Ki szeretném cserélni a fogaskoszorúkat és a láncot a motoron. Ezzel együtt akkor azokat a gumibakokat is lehet cserélem. Tudsz valami normális áron áruló üzletet Pest közelében? kösz hali
Csá CRM 250-hez van egy rajzom ami nem tul jó mert japán szöveg meg elég gagyi felbontás de minden rajta van szétszedve szóval szerelési utmutatónak jó . ha valakit értekel akkor msn: nagymatel@freemail.hu ( régebben is közöltem a fórumban csak hibásan volt megadva az msn cimem )
A passing gomb nem véletlenül a kuplung karnál van? és a mutató ujjaddal tudod működtetni?, ami egyébként fénykürt és általában hamar elromlik a crm-eken, a hátsó fogaskerék pedig oldalirányban mozog és mozognia is kell mert 5 csappal van bele tolva a kerékagyba amit kívülről egy zeeger gyűrű fog meg hogy ne essen le,
Volna 2 kérdésem.1. Vettem egy crm125-öst és van rajta egy gomba ami nem tudom mit csináln. a váltókarnál található és az van ráírva,hogy Passing. Az előző tulaj sem tudta mire való. Próbálgatta mindenféle körülmények között, de nem reagált a motor. Szal mi ez a gomb?
2. A hátsó fogoaskoszorú lötyög. Mit lehet vele csinálni, vagy érdemes-e. És ez mennyire fáj nekem anyagilag.
Egyébként a motor nagyon jó. Előtte csak robesszokkal rohangáltam és most ültem át erre az ütött kopott gépre, de nagyon nagy élményt nyújt. Első komolyabb motorom és meglepően könnyen kezelhető és kezes. Csak vannak rajta javítanivalók. Remélem nem nyúltam mellé nagyon vele... Köszi a válaszokat. Hellósztok
Mindeképp érdekelne a sárvédő! Itt az msn-em, ha ráérsz vegyél fel, vagy küldheted e-mailben is. Thx előre is!
zoltan_r_@hotmail.com