Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem én, csak attól félek, h ha történik vmi baleset, vagy olyan dologba keveredek, h elviszik kimérni a mocit, akkor oks, h 25KW-on belül van, de a jogosítvány megfogalmazásában ott van, h 0.16 lehet a max teljesítmény tömeg arány! És ahogy írtad(én úgy vettem le) h a forgalmiban nincs benne ez, és sztem a rendőrt sem zavarná, h ha minden rendben van még, ha gyorsan oszt is eggyet, de ha bekereülne vmilyen úton a kpm-hez! Tehát ez az egyetlen félszem! És nem akarom ezeket a dolgokat áthágni, csak ez a pici bibi van, de ebből sztem lehet nagy is!
Köszi zoltan r! Akkor lehet, majd megpróbálom énis!:)
Szívesen megnéztem volna a gépet.
Meg is próbáltam.
De nincs rajta az adatlapon!
Hello! Honda imádóhoz szólnék, csak mert fél éve én is ugyanebben a cipőben jártam. Az én helyzetem annyiban volt különböző, hogy én mindenképp egy 250-es vadállatot akartam, hogy vagizzak vele, meg hogy beszarasson, ahogy egy motorhoz illik amikor adod neki a kövéret. Bár bevallom szégyellősen, én először a KDX-be voltam szerelmes, de aztán jött egy jó vételnek látszó CRM, így az lett belőle. Az enyém is papíros, japán import (konténer)motor. 52 lovasként hirdették, de miután megvettem, és egy hozzáértő emberke elmondta, szomorúan vettem tudomásul, hogy ha nincs tuningolva (és itt most nem a sportlégszűrőről meg kipuffancsról beszélek) akkor nem igen ugrik 45 lóerő fölé. Ettől függetlenül szerintem baromi jól veszi a lapot, és nem is olyan nagy hátrány, hogy nincs szarrá hegyezve (a megbízhatóság rovására). És ettől függetlenül én is azt fogom mondani, amikor eladom, hogy 55 lóerő körül van. :) Papíron 23 kw van írva, az előző tulaj a közlekedésfelügyeletnél dolgozott, így nem okozott neki nagy gondot szerintem. Nekem is csak Akorl.-om van, úgyhogy jobb is így. Bár még rendőrrel nem volt alkalmam megvitatni a dolgot - hála istennek, nem hinném hogy nagyon problémáznak ezen. Az a lényeg hogy legyen rendben a forgalmi, biztosítás, műszaki, jogsi, meg a motoron ne látsszon mesziről, hogy alkalmatlan a közlekedésre (tehát első-hátsó lámpa azért jó ha van), és nem kell parázni szerintem. Nyugodtan vegyél 250-est, csak arral figyelj, hogy 25 kw-nál több ne legyen a forgalmiban. Remélem segítettem
Üdv - Z
én pont tudok 1et
250 i.á
tavasszal az enyém eladó lessz de addigra le lessz festve meg feloptikázva majd leirom mostnincs időm...
Érdeklődnék nem-e tud valaki jó állapotban eladó crm125-öst?
háát jah, meglátszik, hogy hideg van odakint
csak hogy csináljak valamit mert unalom van
Szevasztok CRM-es társak
CRM 75 rr-hez megtudnátok mondani honnan tudok jó áron jó láncszettet rendelni,venni(jó rá a MTX 80,CRM 50 es szett is)
Köszy ke
Kössz Honda imádó!
Csak maradjon is ilyen még sokáig !
Egyetlen gondja van: kilóméteróra spirál hiány !
Ha valakinek van szóljon!
Köszi !
Én már néztem a géped Tam81, csak nem fér bele a jogsimba
Jó szörben van!
Köszi, na persze ettől még nem "érdemes" a vízbeborulni.-Ugye?
Ezután is törekedni fogok arra hogy elkerüljem a dolgot.-De legalább már annyira nem aggaszt a dolog.
az akksinak semmi baja nem lessz 12 voltot még nem vezet a víz ez igy csúnyán van fogalmazva de ez az igazsg... próbáld ki hogy csinálsz egy áramkört amiben van egy aksi egy égő meg a vezetéket megvágod és teszel rá két szöget .. aztán a kést szöget beledugod egy pohár vizbe na az nem fog világitani de viszont ha szórsz bele sót és megkevered akkor fog vezetni és fog világitani is szóval ha mosod a motort vagy vizes lessz attól még semmi baja nem lessz....
Odakint esik a hó,
ijenkor a CRM-re a krosszkerék való !
Engem már régóta foglalkoztat egy kérdés a víziperccel kapcsolatban.Lehet hogy hülyeség, de azért megkérdezem.Mi van az akksival ha beleborul a vas a vízbe?Szerintem elpukkan és annyi.-Vagy nem?Mert ha nem, akkor miért nem?A tiéteken van valami gumikupak vagy ilyesmi?Az enyémen semmi, csak a szokásos kis műanyag"fityma" a pozitív sarkon.De azalá bemegy a víz.
mennyibe gondolod?
Szevasztok !
Nekem van egy eladó CRM-em.
250-es, 1996-os
Friss műszakival!
de hogy került víz a hengerbe? azért azt nem egyszerű megoldani...
Fú meggkorát szívtam tegnapelőtt... a várostól pár km re beborultam a jeges patakba... szarrááztam csizma tele volt vizzel , meg a henger is.. fél óráig cibáltam ki a jeges vízből már majd meg haltam.. és még kb 2 órába tarott még sikerült beinditani ... gyertya ki rugdos gyertya be pöff .. gyertya ki rugdos.. pöff.. be ki gyertya pöff rúg ki be berúg gyertya kirugy berúg .. nem volt eccerűűűűűűűűű de emlékezetes volt..
ma nem...
Tegnap tényleg én voltam az EGYETLEN
Ma én leszek az EGYETLEN?