Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háát ha most már megcsinálom, akkor csak lesz vmi gép! Aztán rák tudja lehet, h kibirok még egy évet, csak akkor ez fölösleges pénzkidobás! Háát a rák tudj, h mi legyen! Majd vhogy alakul!
Na én mára befejeztem! Köszi mindnet! További szép estét! Csáó!
jogsinál úgy értettem, hogy a korlátlant tedd le amint tudod:) én is a jogsi hiánya miatt vártam a rendszámos motorokkal(régebben csúnyán beszoptam egy dt80assal).
azért nem vettem én sem 125öst mert sokat buksz az átiratásnál ha utána 1 év mulva meg eladod.
jah amugy ha balesetet szenvedsz szerintem nem fogják megnézni a motorod teljesítményét. egyébként akármelyik motorba bele lehetne kötni ha nagyon akarják. pl én esetemben: cross gumi, no tükör, no index, no elsősegélycsomag, csak a távolsági fényszóróm megy, no macskaszem, no láncvédő,hangos (nevetséges de a határ asszem 80-90db között van, hát annál egy robogó is hangosabb)stbstb a legtöbb crm meg ilyen és mégis átmennek a műszaki vizsgán...
supermotyó szett beszerzést tervezem amugy nyárra, városban azzal azért jobb cirkálni
Köszönöm Kissa!
ÖÖÖ ezt a jogsis részét nem nagyon értem! Engem az "A" korlázozott jogisitól a jóidő egy kis anyagi és egy városi vizsga választ el! A papirba átfirkálós dologgal, az a baj, h ha van vmi baleset vagy vmi és elviszik kivizsgálni a gépet akkor cumi van, ha nem eggyezik a teljesitménye! Bocs, h ha félreértelmeztem az irásod és nem igy gondoltad! Nagyon fáj a szivem (nem hiszem), h legálisan beleférne a crm 250-es a jogsimba, pedig én tényleg nem azért akarok 250-es, h vagizzag meg száguldozzak, hanem, mert félek, h egy év után kevésnek fogom érezni a 125-öst és ha most már nagynehezen összegyüjtök egy mocira akkor nem szeretnék 1-2 év nulva másikat venni! Ezzel nem lealacsonyitani akarom a 25-öst és vagizni itt. Nyáron leszek 20 éves és 14 éves korom óta simsonom van, nem szertnék mégyegyszer ebbe esni....
hát nyilván nem lehet összehasonlítani egy 4ütemű 400ast a kétütemű 25ösössel...
én sem szapulni akartalak, egyértelmű hogy nagyobb telejsítmény van a mocidban mint egy alap crmben, sztem ezt nem kell magyarázni.
viszont ha majd én eladom az enyémet az is 55lovas lesz
eladásnál azért mindneki fényezi egy kicsit a gépét amennyire lehet....

hondaimádó figyelmébe:
rákérdeztem és nagyjából tudom hogy lehet papíron csökkenteni a teljesítményt ha 250est akarsz venni, ha érdekel majd leírom, annyira nem bonyolult. bár szerintem jobb beruházás egy jogosítvány, kb 70-80 ezer. egyszer ugyis le kell tenni. ha veszel rendszámos motort akkor legyen legalább 40ezer plusz pénzed a papírokra a vételáron felül. ja és az eredetiségvizsgálatot kötelezően bele kell alkudni az árba!
25körül írkálják gyárilag, nem? nyilván az főtengelyen mérve...
nem vagyok fékpad, de szntem a tied lehet 32-35 főtengelyen
franc tudja, lényeg, hogy jobb mint egy alap CRM
hát jah...DT... sztem ien...34 Le körül mehet a Tiedé! És tuti naon fsazásul megy én nem szidni akartam
Na ezt mondtam énis hogy jobbak az rx ek de egy tuningolt crm lehet jobb egy alap rx nél... de mind2 100x jobb a dt-knél... amugy meg ha visszaolvastok akkor sok embertől megkaptam már a magamét hogy vaa faa fóó gráá 40 ló? áá az nemlehet... na mindegy.. én enyivel vettem(vagyis enyit mondtak ) de sokkal jobb nint egy alap gép .. amugy meg tudom hoyg 2-ütem 4.ütem nem összekutyulható de 40 lovas gyárilag egy drz 400 meg egy 125ös KTM exc is .. de ebbe ne fojjunk bele mert hetekig lehetne róla regélni... ez van .. és az az ötletem támadt hogy tippeljen egyet mindenki hogy menyi loerőt saccol a 160as polini +Arrow rendszer+ dellorto(nemtomhanyasdenagyobbmint a gyári) kombinációnak.. ? kiváncsian vároma válaszokat
By
hello

Na de most meek majd még leszek késöbb!
Csöcs!
már 4 csolnoki van a sportmotoron
250es a legjobb és kész (sajnos úgy látszik nagyon egyedül vagyok a negyedliteresek közül)
amugy a 40Le tényleg nagyon sok ...sztem a 250esek vannak 40 lóerő környékén...gyári adat 42..43LE@8000 és ha jól tudom még azt is tengelyen adják meg általában.
Jaaaaaaaaajjjj Peti!
A motoromból lehet találgatni!
Ha nagyon nem megy seggítek!
Jónapot kívánok! Kit tisztelhetek Önben?
Tiszteletem csiszár úr a csolnokiak körében!
két alapmotor esetében szerintem is erősebb az rx..
amugy a crm-be is van olasz vér rendesen....olaszba rakták őket össze, marzocchi első teló, olasz felnik, gillardoni henger....
http://motor.hu/motor_vpage.js...









sztem ez is jól néz ki sztem mindkét motort faszánn lehet tuningolni csak pénz kérdése
nah...amit én láttam az kb 8db összehasonlítás abba az összesbe az rx nyert (persze biztos van kivétel)
amúgymeg az összes összehasonlításba az rx az erősebb
hát biztos jó a motorod meg szép is de az a 40Le... sztem annyi nincs, amúgy meg...ugyanúgy tuningolható az rx is és ez hogy olasz motor szar motor...nemtudom bár elöszőr énis crm-t akartam csak 250est, sztem mind2 moci jó, az rx valamivel kifinomultabb, erősebb...én szerintem
Jó neked csiszta! Remélem énis találok majd eggyet, és akkor majd összefuthatunk!
Dany125 hát tőlem csak azt hallhatod, h Honda , na de komolyan, az tényleg igaz, h alaphelyzetben az rx izmosabb, de mint pl LaciCRM motorján látod elég jól felhúzható és tuningolható!
Nem tudom, h ez RX ilyen szempontból mennyire tuningolható , ennek érdeklődj utána az RX fórumon! Sok sikert!
Nekem CRM-em van azt kéne pártolni de amugy az RX az erősebb meg forditott teló meg ijen finomságok .. én azért vettem a crm-et mert polini henger kipurendszer meg ijenek és igy magasan jobb mint egy rx de amugy az rx ek közt is van ratyi is meg kurva jó is... szóval ha van konkrét két motor mondjuk az én CRm-em meg egy sima átlagos kb92.94es RX akkor az enyém jobb de ha van egy alap 95 ös CRM meg egy alap széria RX akkor az rx az erősebb .. de ez csak az én véleményem. meg mentem már mind a 2.vel.. is és mind a 2 fajtával is
Az adatlapra meg nem árt ezt-azt beírni
Na Dany, ha már ITT kérdezed, ITT azt a választ kapod hogy a CRM a VILÁG-érted?
A VILÁG legjobbja!