üdv
akad itton egy 125ös CRM, 90évjárat. Sikerült eltörnöm a hátsó sárvédőt. Valaki nem tud esetleg bontottat szép piros színben. vagy esetleg újat hol nézzek meg? válaszokat előre is köszi.
( képen még jó a sárvédő :) )
Darvason.-Sajna egyedül endurozgatok itt a tájban, és az (szerintem) elég veszélyes
Na persze majd a haverok...
Már második éve várom hogy kerítsenek motort maguk alá
Talán majd ezen a télen -Ugye Roland és Ádus?
Na hazatértem!Jót rodeoztam, mert a föld felső két centije felolvadt, de alatta kemény maradt a többi, úgyhogy kaparta a crossgumim mint a zálat.Jó volt, tettem-vettem, aztán megláttam hogy egy nagy széles befagyott tócsa felé tartok, és beugrott hogy ha beszakad a jég, és a két fele bebillen, akkor biztos hogy "nem úszom meg szárazon", szóval arra döntöttem septében hogy kikerülő manőver balra.Hátsófék satu, aztán kanyar, motor bedönt,bal láb ki, nagy gáz,(talán túl nagy)...és már keltem is felfelé A befagyott tócsa mellett egy méterre a fűben De sajna nem látta senki.Pedig OSCART ért volna
Hey-HAHÓÓÓ! Sehol senki?Nincs valami nagy élet.Nálunk esett egy kis hó.Már a melóhelyemen tervezgettem hogy merre megyek havatspriccolni, erre egyszercsak fullra elállt Na de semmi baj, hiszen még nincs március, eshet még épp eleget
A tavaji mondjuk teljesen elmaradt
próbáld meg esetleg az alkatrész topic-ban. én még nem kerestem, de hívj fel pár motorbontót meg boltot, ha ők nem is de hátha tudnak olyan címet ahol találsz megváltást. (pl parilla vagy rmc, ők elég sok címet meg tel számot tudnak)
az enyémen újabban folyik a tartályból az olaj...ha jól sejtem a tank alatt van az olajszintmérő, kis gumis dugóban. nah e mellől folyik, de hogy miért...
majd valahogy tömítem, ha sikerül kiszednem.
sziasztok! van egy crm 250 em, de sajnos elég csúnyán beállt a főtengelyem. rátekerte a hajtókart a csapszegre. honnan tudnék szerezni? létezik javító szett? esetleg bontott valakinek? légyszi segítsetek! köszönöm.
beindult!
segített az old spice bár nemhiszem hogy jó reklám ez nekik mint hidegindító...
menet közben még néha furcsa, gondolom nem kap elég levegőt, de majd azokat beállítom ha nem lesz ilyen rohadt sötét meg többet megyek vele.
a tű rögzítőjét raktam lentebb, szóval így a tű magasabban van mint volt. bocs ha zavarosan írtam az előbb. (most alulról a 2.ban van, eddig alulról a 3.ban volt)
a tűt leraktam az utolsó előtti állásába, hogy több benzint kapjon.(5 helyzete van, eddig középen volt most egyel lentebb van) kitisztítottam, szétszedtem, összeraktam. mindent ugyanúgy ahogy volt. állító csavarokat is ugyanannyira csavartam vissza. bár ha egyszer elindítottam ezeken ugyis változtatni kell majd, a több benzin miatt. azóta próbálgattam különböző állásokban de már fáj a talpam a sok rugdosástól.
(legalul van egy csavar ami totál be volt/van csavarva ez rögtön egy túlfolyóhoz vezet, a légszűrő oldalon a csonk alatt is van egy kisebb csavar ami be van csavarva, és az alapjárat állítója kb 1-1,5 fordulattal van kitekerve)
elvileg minden olyan amilyen volt, akkor mi a hiba?
HondaM! Köszi a képet, megkaptam. Érdekelne is, csak véletlen kitöröltem az e-mailed. Írd meg majd légyszi, menyit kérsz érte, aztán megtárgyaljuk! ;) Üdv - Z
kissa!
én a legalsóba tetem akkor kapja legtöbb benzint és nekem sokkal jobban megy töle a motorom jó többet is eszik de hát az nem gond:Dcsak utána állits utána a levegönek is h ne fuladjon a motor!nekem ugy van h levegő majdnem koppig be van tekerve és igy a legfaszább!de azt amikor állitgatod ugyis észreveszed mikor hablákol a motor!
akad itton egy 125ös CRM, 90évjárat. Sikerült eltörnöm a hátsó sárvédőt. Valaki nem tud esetleg bontottat szép piros színben. vagy esetleg újat hol nézzek meg? válaszokat előre is köszi.
( képen még jó a sárvédő :) )