Nahát látod ezaz . Polinis 160-as és ijen gyertyával vettem , kapott is rendesen 1200 kilométert mentem azzal a gyertyával amivel megvettem amiben van terep, túra, csapatás meg minden, ja és kitudja az előző tulaj mikor tette bele.. aztán anyyi baja lett a gépnek hogy nehezen idult meg néha ledadogott... aztán csere egy ugyanijenre és tökéletes a gép...
minden márkánál más, ngk-nál a szám az a hőérték.
ha jól megy, akkor lehet felesleges másikat rakni, csak nehogy elolvadjon az elektroda, mert az tudna bajt csinálni....de elég régóta nálad van, ha birja akkor biztos jo neki a 6os is
most jut eszembe, neked nem gyári henger van a gépen...nem tudom hogy a tiedbe milyen való, lehet pont az ami benne van
én nem tudtam hogy a 6os az a hőértéket jelzi és azt sem hogy nagyobb kellene bele végülis köszi az infót de nekem igy is faszául megy a gépde tegyek nagyobbast szerintetek?
Na majd én holnap!
Roland "beszerzett" egy 125-ös DT-t.
Úgyhogy mostantól annyi a társtalanságnak, meg annak, hogy csak a hátamat tudom vastagon összesározni
Halihó! Cserélt már valaki közületek 250es crmben hajtókart v főtengelyt? Mert én most szeretnék, csak nem tudom h lesz e hozzá való. Ha valakinek van tapasztalata az írjon már! köszi
Szerintem is a 6os egy kicsit alacsony. Én BR8ES-t használok és nem olyan régi a gyetya!
Ugyhogy szerintem valami más lessz! de azért lehet, hogy cserélek egyet.
Azért köx az infót!
Hello. Ma egy kis motorozásra adtam a fejem... Azt hiszem mondanom sem kell, hogy inkább ilyen kis egyszemélyes túlélőtúra-féle lett belőle :D . Majd szúrok képet is, de még nem tértem magamhoz egészen. Azt javaslom mindenkinek, aki hasonlón gondolkozik, hogy vízhatlanul öltözzön! (Én két nadrágot húztam, de nem nagyon tudom eldönteni, melyik ázott át jobban.) És cross-gumi nélkül ne nagyon induljatok el... ;) Örültem ma annak a pár lóerőnek, amivel a gépem rendelkezik, elég mély volt a szántás :D
enyémbe aszem br9ecs...majd megnézem, de tuti nem 6os hőértékű! az kevés bele szntem.......
jó bele szntem a sima br9es vagy b9es is...egy német oldalon 8as hőértékűt javasolnak..
Ja, de már ebben az állapotban vettem, így szerettem meg, és így is marad.
Külömben nem esések-bukások nyomai vannak rajta, hanem valaki valamikor festésre akarta készíteni, amit ő úgy vélt helyesnek, hogy SMIRGÁJ PÉPÖRREL körbesutult minden műanyag idomot, kivéve az első sárhányót
Kicsit ütött-kopott, kicsit huligános, de ettől én csak jobban szeretem.Már el sem tudom képzelni hogy milyen lenne szépre fényezve.Olykor megfordul a fejemben hogy rendbe kéne rakni, de aztán mégsem teszem meg.
Így egy kis kosztól csak megszépül a gép
ha jól megy, akkor lehet felesleges másikat rakni, csak nehogy elolvadjon az elektroda, mert az tudna bajt csinálni....de elég régóta nálad van, ha birja akkor biztos jo neki a 6os is
most jut eszembe, neked nem gyári henger van a gépen...nem tudom hogy a tiedbe milyen való, lehet pont az ami benne van
Roland "beszerzett" egy 125-ös DT-t.
Úgyhogy mostantól annyi a társtalanságnak, meg annak, hogy csak a hátamat tudom vastagon összesározni
(kb 1 hete lőttem)
most kaptam az helyesbítést
Ugyhogy szerintem valami más lessz! de azért lehet, hogy cserélek egyet.
Azért köx az infót!
Neki biztos van!
Hol?-Csak azért kérdeztem mert az adatlapodon nem látszik
Email: wr450@freemail.hu
Valami vizsgálat miatt kéne?Érdekes kérdés...
Állítgasd el
enyémbe aszem br9ecs...majd megnézem, de tuti nem 6os hőértékű! az kevés bele szntem.......
jó bele szntem a sima br9es vagy b9es is...egy német oldalon 8as hőértékűt javasolnak..
Merre lax?
Valaki tudna valami tuti gyertyát ajánlani?
Külömben nem esések-bukások nyomai vannak rajta, hanem valaki valamikor festésre akarta készíteni, amit ő úgy vélt helyesnek, hogy SMIRGÁJ PÉPÖRREL körbesutult minden műanyag idomot, kivéve az első sárhányót
Kicsit ütött-kopott, kicsit huligános, de ettől én csak jobban szeretem.Már el sem tudom képzelni hogy milyen lenne szépre fényezve.Olykor megfordul a fejemben hogy rendbe kéne rakni, de aztán mégsem teszem meg.
Így egy kis kosztól csak megszépül a gép