Kérnék egy kis segítséget!
Alkatrészeket keresnék 1992-es 125-ös CRM -hez.
Kuplung kar, fék kar, gyertya, lánc, hátsó fogaskerék stb.
Tud valaki megoldást?
Esetleg könyvet hozzá?
Sziasztok! CRM 125-el bajban vagyok :( hajtókaros lett, ezért szétszedtem...de nem ez a lényeg..
Nem tudom hogyan állt a főtengely, és hozzá az a kiegyensulyozó tengely, valami jelölés vagy hogy hogyan kell visszarakni? Hogyan álljanak a dolgok? valakinek egy kép esetleg szerelés közbe nem készült?:)
A másik hogy nem találok neten sehol vízpumpa szimeringet (rugós) ez honnan lehetne beszerezni? elég fontos lenne... bármilyen választ ide vagy e-mailben elfogadok :) vatera183@freemail.hu
Köszi
Petya
Helo valaki tudna segíteni honda crm 125-höz kellene egy-két alkatrész láncvédő dekni, hátsó láncvezető, első féktárcsa, kuplung lamellák, hátsó fékmunkahenger (teljes) egyébb dolgok előre is köszi
Válaszokat a palykadaniel@gmail.com küldjétek köszi ha van képeket is :)
Az első villák érdekeltek volna, de időközben sikerült beszereznem, meg látom, már Neked sincsenek meg. Érdekességképpen megkérdezhetem, hogy mekkora volt a hosszuk és az átmérőjük a befogóknál?
A cr teló szerintem jó bele,a gond a gáztartállyal lehet,hogy elfér-e.
A crm-en külön van felfogatva a cr-ben meg egyben van a teleszkóppal.Ki kéne próbálni cr-ével,hogy elfér-e.
Elracsnizik a berufgókar?
Lehet el van kopva,vagy el vannak nyalva a fogak.
Végre valaki
Te tudsz valamit arról, hogy kompatibilis lenne-e a cr 125 vagy 250 központi telója a crmbe? meg hogy a berúgókar az azért szalajthat, mert elkopott a fogaskerék vagy miért?
Sziasztok!
Ma hoztunk el egy crm 250et, és olyan dologgal kapcsolatban szeretnék érdeklődni, hogy valakinek van-e központi teleszkópja elfekvőben mert ebben mtx 200 teló van ami rövidebb. Van-e valakinek berúgó fogaskereke, vagy hogy lehetne orvosolni azt a problémát hogy néha szalajt a berúgókar?
Ha az a polini henger crm/nsr henger akkor stimel minden csak rá rakod és kész, dugatyut meg itt tudsz venni hozzá Én egybe újitottam a blokkal csapágyak, szimeringek, hajtókar, és a dugó meg a henger, és kissebb aproságok, raktam bele nagyobb fuvokákat, aztán egy jó darabig így használtam később vettem rá egy gianeli rezót és egy arrow tompított, és ez után kb 2-3 hónappal került fel a 34-es dellorto, és majdnem kifelejtettem a karbon membránt. Azt nem tudom meg mondani mennyibe van (meg se merem számolni ) de most érzem azt hogy pont jó, pont nekem való, élmény vele motorozni, és büszke vagyok rá hogy én építettem
Sziasztok! Örülök hogy felhoztátok ezt a témát. Én is ilyesmibe gondolkozok ,125crm-em van, motor feluljjításra szorul. ha már csinálom, szeretnék egy komoly gépet,na persze eszerű kereteken belül. Ha estleg tudtok ilyen használt hengert engem is érdekelne. Köszi elöre is.
és ha szerzek egy pollini hengert akkor minden illeszkedik rendesen, gondolok a power szelepre a kipufogóra a karburátorra, te mit cseréltél ki rajta és mennyibe jött bele
Jók a képek. :-)