Öngyulladás keletkezik,azért pörög akkor is ha lerántjátok a gyertyapipát,ez túlhevüléstől is lehet! Bár egyból beindítva érdekes lenne ezt kizárnám...esetleg túl nagy a kompresszió,nem lett hengerfejből leszedve? Vagy ha lett pl dugattyú cserélve az belevaló? Csapszeg dugó palást magasság azonos? A subernél is felakadhat a gázbovden azt ellenőrizné...vagy valahol falsot szív pl simering....cdi nek ilyenhez semmi köze...vicces is lenne ha attól lenne...ez vmi szerelési hibából adódó problémáa...
Ma csak annyi kedvem volt hozzá ,hogy belenézzek a karbiba.Nem volt felakadva semmi,normális működést produkált.Hibának semmi jele.A szelep is úgy tűnik ,hogy jó.A gyújtáson mi lehet hibás?Tudom azt valahogy ellenőrizni.Állítási lehetőség nincs rajta.A két jeladó fix,felcserélni sem lehet.Kontakt tisztítás javíthat valamelyest?
Fals levegőt lehet hogy szívhat valahol,bár a lényeges részek mind tömítve vannak.Karbi környékén lehet hiányosság talán.Van a membrán ház alatt egy kis csonk,amit tényleg nem tudom mi célt szolgál.Nem találtam csövet ami oda vezetne.Az forgattyúsházba vezet vagy a váltóházba.kb 6-os cső megy rá.Lehet azt nem kötöttem össze és ott szív falsot!
Sok évvel ezelőtt történt Pannónia P10-el: A motor beindítása után felpörgött és hiába húztam le a gyertyapipát öngyulladással pörgött teljes fordulaton amíg volt benzin a karburátorban. Ok: A blokk alján a forgattyúsházon alul volt egy m6-os csavar, az kiesett. A visszarakása után megszűnt a jelenség. Nézzétek meg nem tud-e valahol fals-levegőt szívni pl. Hátha.
Sziasztok!
Egy crm 250-es géppel szenvedek.Nagy nehézségek árán sikerült összeszerelni a blokkot.Mai nap visszakerült a helyére a blokk,és szerettük volna elindítani.Probléma a gyújtással kezdődött,de úgy tűnik a gyújtáskapcsoló nem érintkezik.Szikra lett benzin is.A kábelezés nem lett bántva,csak pár csatlakozó széthúzva és összerakva.Első indításra elindult ,majd felpörgött nagyon,de sikerült még leállítani.Gondoltuk a karbi fennakadt,kissé nehezen járt a gázkar.Szétszedtük orvosoltuk.Majd jött a gond.Második indítás.Elindult szépen járt pár másodpercig,finom gázmozdulatokra reagált,majd ismét jött a felpörgés.Mintha magától ráhúzta volna a gázt.Olyan szinten felpörgött,mintha teli gázt húztunk volna.És a gond,hogy semmilyen megoldás nem segített.Sem a gyújtáskapcsolóra sem a gáz melletti kapcsolóra nem reagált.Lerántottuk a gyertyapipát és úgy is forgott tovább,érthetetlen módon.A végén a lefullasztás maradt,amiből majdnem nagyobb baleset lett.
Kérdésem az lenne,hogy ezt mi okozhatta?Sajnálatos módon az előző "szakember"durva szerelési hibák által újította fel a motort,illetve próbálta.Pl hogy kifelejtette az olajszivattyú meghajtókerekét,tömítéskészlet helyett vastagon pasztát használt a régi tömítésekre,és a power szelepet sem kötötték be.Amikor szétszedtem,bár félig megoldotta ezt a szétrobbant tűgörgő,akkor kiderült,hogy a szelep a kipufogóban annyira le van kokszolódva,hogy nem bírt elfordulni.Gondoltam ez lehet amiért nincs bekötve.Most hogy ez megoldódott már kezdem azt gondolni,hogy azért kötötték ki mert hibás alapból a szervomotor.Okozhat ez ilyen hibát,hogy ennyire felpörögjön?Gyújtás,vezetékek,helyén vannak,motorban minden új.Egyedül a karbiban nem lett semmi változtatva.Vásárláskor szépen ment még a motor,amíg meg nem szorult.Sajnos egy éve már hogy állt,de attól nem mehet tönkre az elektromos része.
Ha van valami ötlet,hogy mit nézzek meg azt szívesen fogadnám.
Helló
Crm 125 alkatrészekre lenne szükségem.
kormánykapcsoló
műszerfal
gyújtáskapcsoló
cdi
hátsó oldalidom mindkettő
hátsó sárvédő
központi teleszkóp.
kovacst1em@citromail.hu
Heló.Bocsi,de mostanában nem voltam itt fórumon. Mert egy kalap szar. Senki nem segít senkinek. A kérdésedre a válaszom a régi 600-ashoz képest a 250 2t sokkal jobb csak többet zabál! De a teljesítmény kárpótol!
Sziasztok! A véleményetekre lennék kíváncsi. Endúrózásra szeretnék venni egy crm 125-t. Mennyire jó vagy sem? Nem vagyok kezdő motoros, de endúrós múltam az nincs. Ha oda kerül a sor, akkor a henger felújítás, dugattyú csere, tömítések cseréje mennyibe fáj? Segítségeteket előre is köszönöm. üdvözlettel: Richtseidt Gábor
Sziasztok! A crm125-ömön 91-es évjárat, a powerszelepet nem tudom addig forgatni, hogy a hengeren lévő jelölés egy vonalban legyen a bowden tárcsájának a jelölésével. Én arra gondoltam, hogy valószínűleg retkes maga a szelep a kipufogó nyílásban. Mi a módszer a szelep szétszedésére? Foglalkozzak vele, vagy lehet kiég belőle a retek egy idő után?
Hát emberek, meglepődtem! Az utóbbi időben el kezdtem gondolkozni hogy lecserélem a crm-et egy nagyobb 4 ütemű papiros motorra. El kezdtem nézegetni a crm árakat, az egekbe van ahozz képest amikor én vettem, 4-5 éve vettem az enyémet felújítva 140ért nagyon szép állapotba még indexek is voltak rajta, tényleg patika állapot volt, most meg 200 fölött mennek jóval a hasonló állapotúak. Utána meg néztem hogy milyet is kéne venni, erre azok is 400-500 helyet 650től a csillagos égig. szóval a motorozást tényleg lehet nevezni luxus hobbinak, de hát ha az ember nem tud élni nélkűle
Fals levegőt lehet hogy szívhat valahol,bár a lényeges részek mind tömítve vannak.Karbi környékén lehet hiányosság talán.Van a membrán ház alatt egy kis csonk,amit tényleg nem tudom mi célt szolgál.Nem találtam csövet ami oda vezetne.Az forgattyúsházba vezet vagy a váltóházba.kb 6-os cső megy rá.Lehet azt nem kötöttem össze és ott szív falsot!
Egy crm 250-es géppel szenvedek.Nagy nehézségek árán sikerült összeszerelni a blokkot.Mai nap visszakerült a helyére a blokk,és szerettük volna elindítani.Probléma a gyújtással kezdődött,de úgy tűnik a gyújtáskapcsoló nem érintkezik.Szikra lett benzin is.A kábelezés nem lett bántva,csak pár csatlakozó széthúzva és összerakva.Első indításra elindult ,majd felpörgött nagyon,de sikerült még leállítani.Gondoltuk a karbi fennakadt,kissé nehezen járt a gázkar.Szétszedtük orvosoltuk.Majd jött a gond.Második indítás.Elindult szépen járt pár másodpercig,finom gázmozdulatokra reagált,majd ismét jött a felpörgés.Mintha magától ráhúzta volna a gázt.Olyan szinten felpörgött,mintha teli gázt húztunk volna.És a gond,hogy semmilyen megoldás nem segített.Sem a gyújtáskapcsolóra sem a gáz melletti kapcsolóra nem reagált.Lerántottuk a gyertyapipát és úgy is forgott tovább,érthetetlen módon.A végén a lefullasztás maradt,amiből majdnem nagyobb baleset lett.
Kérdésem az lenne,hogy ezt mi okozhatta?Sajnálatos módon az előző "szakember"durva szerelési hibák által újította fel a motort,illetve próbálta.Pl hogy kifelejtette az olajszivattyú meghajtókerekét,tömítéskészlet helyett vastagon pasztát használt a régi tömítésekre,és a power szelepet sem kötötték be.Amikor szétszedtem,bár félig megoldotta ezt a szétrobbant tűgörgő,akkor kiderült,hogy a szelep a kipufogóban annyira le van kokszolódva,hogy nem bírt elfordulni.Gondoltam ez lehet amiért nincs bekötve.Most hogy ez megoldódott már kezdem azt gondolni,hogy azért kötötték ki mert hibás alapból a szervomotor.Okozhat ez ilyen hibát,hogy ennyire felpörögjön?Gyújtás,vezetékek,helyén vannak,motorban minden új.Egyedül a karbiban nem lett semmi változtatva.Vásárláskor szépen ment még a motor,amíg meg nem szorult.Sajnos egy éve már hogy állt,de attól nem mehet tönkre az elektromos része.
Ha van valami ötlet,hogy mit nézzek meg azt szívesen fogadnám.
Crm 125 alkatrészekre lenne szükségem.
kormánykapcsoló
műszerfal
gyújtáskapcsoló
cdi
hátsó oldalidom mindkettő
hátsó sárvédő
központi teleszkóp.
kovacst1em@citromail.hu
Nekem úgy 6-7l körül van a fogyasztása.
http://www.gerecsemotor.hu/
Akkor szólj neki, h jó lesz az 89-es évjáratúnak is...
http://www.jofogas.hu/somogy/Honda_crm_250_Csereis_41692338.htm