Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó Honda CRM 125/NSR 125 alkatrészek! Írjatok ha érdekel, árakat megbeszéljük, alkudni lehet!
Eladó Honda CRM 125/NSR 125 alkatrészek! A power vezérlő motor nem jó, lehet szétszedem és megnézem mi baja! A henger pedig sajnos repedt a két kipufogó kiömlőnél- gátrepedt, illetve a power tengelyen a menet rossz! Írjatok ha érdekel, árakat megbeszéljük, alkudni lehet!
Ha nincs benne aksi akkor azért. A power beállitást pedig úgy működik h le veszed a kipufogot a hengernél a power fedelet is lekapod rá rakod a gyújtást és nézd meg h jelen van-e le ellenőrzi vagy mit csinál az elektronika. service manualba meg tudod nézni h hol a jel, de szerintem megtalálod a kipufogo nyulásba meg megnézed h ki nyit-e rendesen.
Olyan gondom van,hogy beindult a motor ment kicsit aztán leált,nincs szikra.Gyertya,gyertyakábel,trafó jó.
Rárúgok visszajelzők működnek,de szikra nincs
Nem kap elég áramot,letestelhet valahol?
magyarul ha alacsony fordulatból szeretném hirtelen szétpörgetni akkor olyan 6000 nél megtorpan és nem akkar felpörögni de csak menet közben
hello
ma kettő órán keresztül bütyköltem a motrot ,kipucoltam a karbit ,a tűre felülről a második bordába tettem a támaszt a keverékkel eljátszottam egy darabig de valahogy sikerült, jobb lett de nem az igazi, három csavarást kifelé az állító csavaron akkor volt szép a motor hangja meg jobban is ment ,de volna egy olyan kérdésem hogy nekem még az furcsa rajta hogy ha megyek vele pl.3 fokozatba ,mondjuk 4000-5000 fordulaton akkor ha oda rántok neki akkor semmi, nem bir felpörögni a motor, de ha vissza váltok vagy ha megcsusztatom a kuplungot akkor meg megindul mint az állat ,mi lehet ez, a power szelep szorulhat vagy nincs jól beálítva vagy valami más lehet a probléma
köszönöm a segítséget, akkor szórakozhatok vele, legalább nem fogok unatkozni meg ismerkedek a motorral is
karburátor beállítási probléma pucold ki a karbit ha nem jó akkor meg szorakoz a levegő csavarral, negyedenként tekered és hallgatod a motor hangját esetleg mész vele egy karikát, ha nem lesz jobb és már tekertél rajta egy egészet akkor vissza az eredeti állásba és a másik irányba is ugyan ez, ha ez se vált be akkor a síbertűt rakd át. De fontos mindig tud h mi hol állt! Sok sikert! Kellemes kis játék tud lenni
sziasztok
ma lettem boldog tulajdonosa egy crm 125 r nek 96 évjárat volna egy olyan problémám hogy ha hirtelen ráhúzom a gázt először megtorpan lefullad egy picit aztán ha kinyit a szelep megy mint az állat mi lehet a megtorpanás oka mert ha nyugodtan megyek vele akkor nem veszem észre ezt, válaszokat előre is köszönöm
Ne vedd sértésnek, örülök hogy írtál ide de csak a blokk ugyan az nagyvonalakban.
De már a power beállítás is más, tehát ha valaki NSR manual alapján lövi be a CRM-ét akkor nem fog jól működni.

Nekem van francia (vagy spanyol? olasz? ) nyelvű CRm manualom, régen küldözgettem ha kellett valakinek. Az már magában a képekkel többet ér mint egy NSR szervízkönyv amiben CRM-re nézve sok a téves infó.

Az a másik a képekkel az tök jó amit betettél.
Ez ha kell valakinek a kapcsolási rajz, bár kicsit gyenge a minősége.
http://www.cmsnl.com/honda-crm...


Gondolom ezt ismeritek már, de hátha van aki nem.(Részletes ábrák)
Ugyan az mint az NSR. Az van, abból építettem az imént írt motort.
Sziasztok!
Van egy problémám CRM 125-tel és már minden szabadidőm rátöltöttem. Autószerelő és villamossági szerelő vagyok, de ez kezd kifogni rajtam. Hibaleírás: szétszedett blokkal vettem egy crm 125-t. Nekiálltam a felújításnak, ime:
-új főtengely,új dugó,új gyűrűk, fúrt henger,új szimmeringek,új csapágyak, új váltóolaj,új trafó, új gyújtótekercsrész, új gyújtásjeladó,új gyertya stb. Precízen összeraktam az utolsó alkatrészig. Nyomatékra húztam a csavarokat, márkás tömítőanyaggal szerelve össze a blokkot . Beraktam a blokkot, víz stb minden beköt. Előtte a vázat és villamosságot felújítottam A-tól Z-ig mindent még a kábelköteget is. De! A motor csak beöntésre indul majd szépen jár,de ha leállítom, nem indul csak beöntésre megint! Ami fontos: A GYERTYA SZÁRAZ NINCS BENZIN RAJTA.Karbi átnézve, tisztítva, gyári minden benne. Raktam bele egy másik motor szívómembránt (reed szelepet),de a tünet ugyan az. Nincs benzin a hengerben. Ötlete van valakinek? Mitől nem szívja be a benzint? Kompresszió van, minden a helyén és mégse indul.
CRM 125 nincs
http://www.manualedereparatie....

Szervízkönyv minden mennyiségben szinte mindenhez!
Eladó Mitas enduro gumik párban!
20000ft együtt
Helló! Az első 12-es az ára ~2600Ft volt, a hátsó 44-es, az ára ~6000Ft volt, de 6000-ért viheted mindkettőt, ha érdekel. Terepre vettem, de végül nem került fel a motoromra.
Hello engem érdekelne paraméterei meg az ára?
Sziasztok valaki tudna segiteni hol találok alkatrészeket Honda crm 125 re 95 ös évjárat?
SZiasztok! CRM 125-höz keresnék karburátor szívócsonkot. Újat, vagy jó állapotú használtat. Előre is köszönöm!
üdv lacicrm
régebbi bejedzésedben olvastam hogy neked van van gyári Service Manualod Honda crm-he
nekem csak annyi kérdésem lenne tőled vagy bárki mástól aki tudna a kérdésemre válaszolni,hogy az első teleszkópba száranként mennyi olaj kell(pontosan)?(nekem 97-es crm 125-öm van)
előre is köszönöm
Hali!
Valakinek nincs crm 250-be olajszint jelzője eladó?
Köszi!

hát akkor mérjen mindenki magának két napig, meg találgassa mit merre mennyi!
Sziasztok!
250-es CRM vásárlásban gondolkozom. Elsősorban utcán használnám. Arra gondoltam, hogy egy hosszú végáttétellel nem lehet baj a túrázás sem vele. Mennyire vad elképzelés ez? Alkatrészek mennyire vannak ehhez a típushoz? Milyen fogyasztással bír egy ilyen gép ha épp nem borult el az agyam? :D Valaki esetleg használja hasonlóakra az sajátját? A válaszokat előre is köszönöm! :)