Eladó Honda CRM 125/NSR 125 alkatrészek! A power vezérlő motor nem jó, lehet szétszedem és megnézem mi baja! A henger pedig sajnos repedt a két kipufogó kiömlőnél- gátrepedt, illetve a power tengelyen a menet rossz! Írjatok ha érdekel, árakat megbeszéljük, alkudni lehet!
Ha nincs benne aksi akkor azért. A power beállitást pedig úgy működik h le veszed a kipufogot a hengernél a power fedelet is lekapod rá rakod a gyújtást és nézd meg h jelen van-e le ellenőrzi vagy mit csinál az elektronika. service manualba meg tudod nézni h hol a jel, de szerintem megtalálod a kipufogo nyulásba meg megnézed h ki nyit-e rendesen.
Olyan gondom van,hogy beindult a motor ment kicsit aztán leált,nincs szikra.Gyertya,gyertyakábel,trafó jó.
Rárúgok visszajelzők működnek,de szikra nincs
Nem kap elég áramot,letestelhet valahol?
hello
ma kettő órán keresztül bütyköltem a motrot ,kipucoltam a karbit ,a tűre felülről a második bordába tettem a támaszt a keverékkel eljátszottam egy darabig de valahogy sikerült, jobb lett de nem az igazi, három csavarást kifelé az állító csavaron akkor volt szép a motor hangja meg jobban is ment ,de volna egy olyan kérdésem hogy nekem még az furcsa rajta hogy ha megyek vele pl.3 fokozatba ,mondjuk 4000-5000 fordulaton akkor ha oda rántok neki akkor semmi, nem bir felpörögni a motor, de ha vissza váltok vagy ha megcsusztatom a kuplungot akkor meg megindul mint az állat ,mi lehet ez, a power szelep szorulhat vagy nincs jól beálítva vagy valami más lehet a probléma
karburátor beállítási probléma pucold ki a karbit ha nem jó akkor meg szorakoz a levegő csavarral, negyedenként tekered és hallgatod a motor hangját esetleg mész vele egy karikát, ha nem lesz jobb és már tekertél rajta egy egészet akkor vissza az eredeti állásba és a másik irányba is ugyan ez, ha ez se vált be akkor a síbertűt rakd át. De fontos mindig tud h mi hol állt! Sok sikert! Kellemes kis játék tud lenni
sziasztok
ma lettem boldog tulajdonosa egy crm 125 r nek 96 évjárat volna egy olyan problémám hogy ha hirtelen ráhúzom a gázt először megtorpan lefullad egy picit aztán ha kinyit a szelep megy mint az állat mi lehet a megtorpanás oka mert ha nyugodtan megyek vele akkor nem veszem észre ezt, válaszokat előre is köszönöm
Ne vedd sértésnek, örülök hogy írtál ide de csak a blokk ugyan az nagyvonalakban.
De már a power beállítás is más, tehát ha valaki NSR manual alapján lövi be a CRM-ét akkor nem fog jól működni.
Nekem van francia (vagy spanyol? olasz? ) nyelvű CRm manualom, régen küldözgettem ha kellett valakinek. Az már magában a képekkel többet ér mint egy NSR szervízkönyv amiben CRM-re nézve sok a téves infó.
Sziasztok!
Van egy problémám CRM 125-tel és már minden szabadidőm rátöltöttem. Autószerelő és villamossági szerelő vagyok, de ez kezd kifogni rajtam. Hibaleírás: szétszedett blokkal vettem egy crm 125-t. Nekiálltam a felújításnak, ime:
-új főtengely,új dugó,új gyűrűk, fúrt henger,új szimmeringek,új csapágyak, új váltóolaj,új trafó, új gyújtótekercsrész, új gyújtásjeladó,új gyertya stb. Precízen összeraktam az utolsó alkatrészig. Nyomatékra húztam a csavarokat, márkás tömítőanyaggal szerelve össze a blokkot . Beraktam a blokkot, víz stb minden beköt. Előtte a vázat és villamosságot felújítottam A-tól Z-ig mindent még a kábelköteget is. De! A motor csak beöntésre indul majd szépen jár,de ha leállítom, nem indul csak beöntésre megint! Ami fontos: A GYERTYA SZÁRAZ NINCS BENZIN RAJTA.Karbi átnézve, tisztítva, gyári minden benne. Raktam bele egy másik motor szívómembránt (reed szelepet),de a tünet ugyan az. Nincs benzin a hengerben. Ötlete van valakinek? Mitől nem szívja be a benzint? Kompresszió van, minden a helyén és mégse indul.
Helló! Az első 12-es az ára ~2600Ft volt, a hátsó 44-es, az ára ~6000Ft volt, de 6000-ért viheted mindkettőt, ha érdekel. Terepre vettem, de végül nem került fel a motoromra.
üdv lacicrm
régebbi bejedzésedben olvastam hogy neked van van gyári Service Manualod Honda crm-he
nekem csak annyi kérdésem lenne tőled vagy bárki mástól aki tudna a kérdésemre válaszolni,hogy az első teleszkópba száranként mennyi olaj kell(pontosan)?(nekem 97-es crm 125-öm van)
előre is köszönöm
Sziasztok!
250-es CRM vásárlásban gondolkozom. Elsősorban utcán használnám. Arra gondoltam, hogy egy hosszú végáttétellel nem lehet baj a túrázás sem vele. Mennyire vad elképzelés ez? Alkatrészek mennyire vannak ehhez a típushoz? Milyen fogyasztással bír egy ilyen gép ha épp nem borult el az agyam? :D Valaki esetleg használja hasonlóakra az sajátját? A válaszokat előre is köszönöm! :)
Rárúgok visszajelzők működnek,de szikra nincs
Nem kap elég áramot,letestelhet valahol?
ma kettő órán keresztül bütyköltem a motrot ,kipucoltam a karbit ,a tűre felülről a második bordába tettem a támaszt a keverékkel eljátszottam egy darabig de valahogy sikerült, jobb lett de nem az igazi, három csavarást kifelé az állító csavaron akkor volt szép a motor hangja meg jobban is ment ,de volna egy olyan kérdésem hogy nekem még az furcsa rajta hogy ha megyek vele pl.3 fokozatba ,mondjuk 4000-5000 fordulaton akkor ha oda rántok neki akkor semmi, nem bir felpörögni a motor, de ha vissza váltok vagy ha megcsusztatom a kuplungot akkor meg megindul mint az állat ,mi lehet ez, a power szelep szorulhat vagy nincs jól beálítva vagy valami más lehet a probléma
ma lettem boldog tulajdonosa egy crm 125 r nek 96 évjárat volna egy olyan problémám hogy ha hirtelen ráhúzom a gázt először megtorpan lefullad egy picit aztán ha kinyit a szelep megy mint az állat mi lehet a megtorpanás oka mert ha nyugodtan megyek vele akkor nem veszem észre ezt, válaszokat előre is köszönöm
De már a power beállítás is más, tehát ha valaki NSR manual alapján lövi be a CRM-ét akkor nem fog jól működni.
Nekem van francia (vagy spanyol? olasz? ) nyelvű CRm manualom, régen küldözgettem ha kellett valakinek. Az már magában a képekkel többet ér mint egy NSR szervízkönyv amiben CRM-re nézve sok a téves infó.
Az a másik a képekkel az tök jó amit betettél.
Gondolom ezt ismeritek már, de hátha van aki nem.(Részletes ábrák)
Van egy problémám CRM 125-tel és már minden szabadidőm rátöltöttem. Autószerelő és villamossági szerelő vagyok, de ez kezd kifogni rajtam. Hibaleírás: szétszedett blokkal vettem egy crm 125-t. Nekiálltam a felújításnak, ime:
-új főtengely,új dugó,új gyűrűk, fúrt henger,új szimmeringek,új csapágyak, új váltóolaj,új trafó, új gyújtótekercsrész, új gyújtásjeladó,új gyertya stb. Precízen összeraktam az utolsó alkatrészig. Nyomatékra húztam a csavarokat, márkás tömítőanyaggal szerelve össze a blokkot . Beraktam a blokkot, víz stb minden beköt. Előtte a vázat és villamosságot felújítottam A-tól Z-ig mindent még a kábelköteget is. De! A motor csak beöntésre indul majd szépen jár,de ha leállítom, nem indul csak beöntésre megint! Ami fontos: A GYERTYA SZÁRAZ NINCS BENZIN RAJTA.Karbi átnézve, tisztítva, gyári minden benne. Raktam bele egy másik motor szívómembránt (reed szelepet),de a tünet ugyan az. Nincs benzin a hengerben. Ötlete van valakinek? Mitől nem szívja be a benzint? Kompresszió van, minden a helyén és mégse indul.
Szervízkönyv minden mennyiségben szinte mindenhez!
20000ft együtt
régebbi bejedzésedben olvastam hogy neked van van gyári Service Manualod Honda crm-he
nekem csak annyi kérdésem lenne tőled vagy bárki mástól aki tudna a kérdésemre válaszolni,hogy az első teleszkópba száranként mennyi olaj kell(pontosan)?(nekem 97-es crm 125-öm van)
előre is köszönöm
Valakinek nincs crm 250-be olajszint jelzője eladó?
hát akkor mérjen mindenki magának két napig, meg találgassa mit merre mennyi!
250-es CRM vásárlásban gondolkozom. Elsősorban utcán használnám. Arra gondoltam, hogy egy hosszú végáttétellel nem lehet baj a túrázás sem vele. Mennyire vad elképzelés ez? Alkatrészek mennyire vannak ehhez a típushoz? Milyen fogyasztással bír egy ilyen gép ha épp nem borult el az agyam? :D Valaki esetleg használja hasonlóakra az sajátját? A válaszokat előre is köszönöm! :)