Hülyeség lenne 16 évesen egy cr 85 őst venne 175 cm magassághoz és 65 kilóhoz ?Motorozni tudok pályán már voltam 80 as dt-mel de az gyenge volt.Igazábol most kezdenék crossozni csak nemtudom hogy egy cr 85 nem e lesz kicsi .Mert ha hamar kinövöm akkor lehet hogy jóbb lenne kapásból egy 125 ős ?mennyit eszik egy 85 ős ha odavágnak neki ?
köszi szépen de nekem munka henger kell nem féknyereg az nekem müködik csak a munkahengerem szar azért nagyon köszi! ja és láttam az adatlapodon a cr-ed innen ajkarendekröl hoztad énis idevalosi vagyok
Ja de el is felejtettem.
Ha nem reagál semmiféle állítgatásra akkor nem valószínű hogy az lesz a gond.
Sokkal inkább valószínű hogy valami dugulás jellegű a problémád.
Elég sok apró légcsatorna van a karbiöntvényben,szerintem tüzetesen vizsgálgasd át és kújogasd ki kompresszorral.Pl a légszűrő felől is van vagy három csatorna ,sőt a súbertű mögött is van egy kicsi furat meg ilyenek.
Egy karbi egyszerűen így nem romolhat el.....
Kell hogy legyen valami magyarázat.
Mostmár tényleg megyek.
Na ja. Eléggé levegős volt a fogalmazás,de legalább közös nevezőre jutottunk.
Az úszóházban van egy padka,mégpedig azon az oldalon ahol az úszó van.
Nem tudom érthetőbben leírni...
Pontosabban az úszóház lényegében egy gömbölyített sarkú téglatest,és az egyik hosszúoldalán van egy kiugrás ami igazándiból az úszónak a helye.Namost ez a kiugrás nem teljesen az úszóház fenekéig van kimunkálva(nagyjából a 2/3-áig).
Ahol ez a megmunkálás összeér az úszóház falával ott kéne lenni a benzinszintnek.
Az úszón lévő kis nyelv(ami a tűszelepet nyomja)hajlításával állítható a zárás szintje.
Sok sikert hozzá.
Na mentem. Csaó
én is arrol a levegőcsavarrol beszéltem, ha teljesen kicsavarom van rajta egy rugó meg belül egy alátét, 1,5-2 tekerés a gyári érték, azt is tudom, hogy az alapjáratot hol lehet állítani ( ennyire nem vagyok amatőr csak rossz a fogalmazó képességem), de éppen azt mondtam, hogy ha teljesen feltekerem (maxra), akkor se reagál, holnap majd felmegyek haverhoz, megnézzük ezt az uszót, de szecsumx, hogyan állítsam be ha az a gond? van neki valami érték?
Hali. Elcserélném laptopom ( ASUS Z53SC-AP327C , táskával, egérrel, 2 év garival.3 hónapos dobozban.Intel Core 2 Duo T7250 2.0 GHz, 2048 MB DDR2 RAM, 160 GB HDD, 15.4'' WXGA,NVidia GeForce 8400 WLan 802.11b/g/n, Bluetooth 1.3 megapixel webkamera Windows Vista Home Premium. ) árában crossmotorra. A laptop ára 240.000 Ft. Ha tudtok valakit akit érdekelne akkor írjatok vagy telefon: 06-20/392-2643.
Akkor ezekszerint nem jött össze a javítás.
Van egy pár cím ill.tel szám amin lehetne érdeklődni,de az egyik haveroma a tudója ezeknek a számoknak(ö szokott ilyenekkel foglalkozni),délután találkozunk és kiírom a telefonomba az infókat.
Addig is Szatyináéknál is infózhatnál hátha van nekik,vagy esett be hozzájuk.
Cím:www.gerecsemotor.hu
Szerintem nincs rajta ezenkívül semmi,de az amúgy sem a levegő csavar hanem a súbernak az ütköztetője(lényegében itt is tudsz alapjáratot állítani).A levegő csavar a légtorok hátsó végénél(ahová a légszűrő gumitorka csatlakozik)van,mégpedig a karbi bal oldalán alul(jól eldugva).Pont a légtorok és az úszóház hajlatában,egy kicsi hernyófejű rézcsavar!
De nem csak az úszószintel lehetnek problémáid.Lehet hogy elcsavargattad a szivató gombját ahogy ráhuzogattad a szívatót.Ugyanis a Hondáéknál az alapjáratot(Ezáltal a keverék összetételét is) a szivatókar csavarásával lehet állítani.Nézd csak meg alaposan,a szivatóházra rá is van írva.
Na mennem kell,majd még értekezünk.
Yó munkát!
megint én, tehát subertűt, mindkét fúvóka, alapjárati cumó, ezt raktuk át az úszót meg a tűszelepet azt nem, mint már írtam, meg a levegőcsavart sem, de most kizárásos alapon az uszó lehet a bibi mint ahogyan mondtad te is, még egy kérdés a levegőcsavarnál van a csavar rajta a rugó utána egy alátét, kell oda még valami neten mintha láttam volna hogy kell, de nekem csak ez van, bocs a sok kérdésér de szeretném ha már jó lenne, nem akarom így kínozni szegény motort.
ok köszi, azt nem tudod véletlenül, hogy hogyan kell beállítani az úszót? mert ugy jelentkezett a probléma hogy egyszer csak nem volt alapjárat, később meg nem forgott ki egy kettőbe, csak a többi sebességbe, most akkor sokat kap vagy keveset? ha a tűszelep kopott akkor a tulfolyón kellene folyon a benzi kifelé nem? meg olyat csinál hogy az alapjáratot ha tekerem arra sem reagál abszolut, feltekerem csumára akkor is ugyanugy haldoklik, aztán leáll. köszi a segítséget előre is
Úszószintet néztetek?
Egy karbiban (magában az öntvényben) némi kopáson kívül sok baj nem lehet!
Ha azt mondod mindent! átcseréltetek,beleértve tűszelepet és úszót is ,és mégsem jóakkor nem tudom mi van.
Új karbit ne nagyon akarj venni mert szerintem úgy 50-100e huf közé tehető az ára(kábé)
Használtat pedig be lehet szerezni több helyről is.Pl www.gerecsemotor.hu-n tudsz érdeklődni.(szerintem használtnak is 10-20 e közötti az ára)
Az úszószintet mindenesetre nézd meg előtte mégegyszer,mert ha alacsony előfordulhat hogy gyorsabban kirántja a motor a tartalmát,mint hogy utána tudna folyni.
Jó szervízelést!
Ha nem reagál semmiféle állítgatásra akkor nem valószínű hogy az lesz a gond.
Sokkal inkább valószínű hogy valami dugulás jellegű a problémád.
Elég sok apró légcsatorna van a karbiöntvényben,szerintem tüzetesen vizsgálgasd át és kújogasd ki kompresszorral.Pl a légszűrő felől is van vagy három csatorna ,sőt a súbertű mögött is van egy kicsi furat meg ilyenek.
Egy karbi egyszerűen így nem romolhat el.....
Kell hogy legyen valami magyarázat.
Mostmár tényleg megyek.
megérdeklődted a számokat ?
Az úszóházban van egy padka,mégpedig azon az oldalon ahol az úszó van.
Nem tudom érthetőbben leírni...
Pontosabban az úszóház lényegében egy gömbölyített sarkú téglatest,és az egyik hosszúoldalán van egy kiugrás ami igazándiból az úszónak a helye.Namost ez a kiugrás nem teljesen az úszóház fenekéig van kimunkálva(nagyjából a 2/3-áig).
Ahol ez a megmunkálás összeér az úszóház falával ott kéne lenni a benzinszintnek.
Az úszón lévő kis nyelv(ami a tűszelepet nyomja)hajlításával állítható a zárás szintje.
Sok sikert hozzá.
Na mentem. Csaó
Tessék itt van 1 eladó
Űrgős lenne!
szatyináékat már felhívtam nekük nincs sajnos
köszi előre az infokat!
Van egy pár cím ill.tel szám amin lehetne érdeklődni,de az egyik haveroma a tudója ezeknek a számoknak(ö szokott ilyenekkel foglalkozni),délután találkozunk és kiírom a telefonomba az infókat.
Addig is Szatyináéknál is infózhatnál hátha van nekik,vagy esett be hozzájuk.
Cím:www.gerecsemotor.hu
nem tudsz véretlenül valakinek eladó rezót?
nem kell nekem tuning nekem jó a gyári csak jó állapotba legyen!
fontos lenne!
De nem csak az úszószintel lehetnek problémáid.Lehet hogy elcsavargattad a szivató gombját ahogy ráhuzogattad a szívatót.Ugyanis a Hondáéknál az alapjáratot(Ezáltal a keverék összetételét is) a szivatókar csavarásával lehet állítani.Nézd csak meg alaposan,a szivatóházra rá is van írva.
Na mennem kell,majd még értekezünk.
Yó munkát!
Egy karbiban (magában az öntvényben) némi kopáson kívül sok baj nem lehet!
Ha azt mondod mindent! átcseréltetek,beleértve tűszelepet és úszót is ,és mégsem jóakkor nem tudom mi van.
Új karbit ne nagyon akarj venni mert szerintem úgy 50-100e huf közé tehető az ára(kábé)
Használtat pedig be lehet szerezni több helyről is.Pl www.gerecsemotor.hu-n tudsz érdeklődni.(szerintem használtnak is 10-20 e közötti az ára)
Az úszószintet mindenesetre nézd meg előtte mégegyszer,mert ha alacsony előfordulhat hogy gyorsabban kirántja a motor a tartalmát,mint hogy utána tudna folyni.
Jó szervízelést!