Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem a gyujtás volt, átraktam spanom karbiját azzal ment mint a golyó, namost utánna mindent átraktunk az övéből az enyémbe (fúvókák, tű,), erre megint semmi, most mi lehet szar a karburátorba?, ha mindent kicseréltünk ?
Ha inkább endurózni szeretnél, és számít a fogyasztás is, akkor szerintem szerintem ne vegyél 2T crosst! Sokat eszik, drága olajat kell keverni a benzinbe, és még akkor az üzemórás alkatrészek cseréjéről nem is beszéltünk. Ha azt akarod, hogy keveset egyen, akkor 4T-t vegyél, hogy milyet, az már rád van bízva. Túl sokat nem motoroztam 4T terepgéppel, amit többször volt szerencsém próbálni, az öcsém TT600-asa volt. Bitang kis gépezet, kis fogyasztással és egyáltalán nem gyenge, nem kis élmény azzal sem motorozni. Ha nem bolondultam volna bele a CR500-ba, akkor TT600 lett volna. De most már megmarad a CR, olyan isten nincs hogy én azt eladjam! Sok sikert!
Most nézem milyen hülyeségeket írtam.
Az én 86os 125ős-őm 10et fogyaszt 100km-en én is endurózásra használom. De ha húzod neki keményen akkor azért keményen akkor szerintem benyeli a 14et is.
Nekem erre azt írták, hogy gyújtás mint ahogy azt már írtam is előtte is olvashattad! Mást nem tudok mondani.
valaki mondjon már valamit, amin elindulhatok
senkinek semmi ötlete?
Hello! Azt szeretném megkérdezni, h milyen Egy 125 ös cr egy yz 125 höz képest? Ugyanolyan évjáratban( pl 93) Mennyi a fogyasztása a cr nek? Mennnyibe kerül a teljes motor felújítása? Mekkora a tankja?
Meddig bírja ha csak endurózgatok vele? Köszönöm előre is a válaszokat!
hellósztok!
96os cr 125 höz keresek himbarendszert, ha valaki tud szóljon, sűrgős lenne
Esztergáltunk egy jó nagyot alátétet. Rugós alátétet én is fogok tenni, de ezek szerint akkor kell csinálnom egy hézagolót mert nekem tengely irányban tud mozogni 1-2mm-t. Köszi az infot. Elkészült a hátsó lánckerék is.
Az enyémen nem mozog a lánckerék, teljesen fixen áll! A nagy alátét és a felfogató csavar közé viszont tettem rugós alátétet.
hali mindenkinek, kellene egy kis segítség, cr250r 92-es, 1, 2 be magas fordulaton nem akar húzni dadog, mint mikor hideg a motor, akkor egyszer gondol egyet megint jó, aztán meg nem, 3, 4, 5 be viszont mindig jó, és alapjáratom is egyik napról a másikra elment (lehet vadászni ), karburátor szét lett szedve, kipucolva, akkor sincs alapjárat, ugyanúgy dadog egy kettőbe, gyertya lett cserélve, semmi, falsot nem szív mert megnéztem azt is, mi lehet a gond?gyertyakábel, gyújtás? vagy karburátor, még azon filóztam hogy lehet hogy az alapjárati fúvóka szar, dehát annak nem hiszem hogy köze van ahoz, hogy kisfokozatba nem húz, nem tudom mi lehet, ha van valakinek tippje, vagy már csinált hasonlót a motorja segítsen!
Köszi szépen rájöttem, hogy az előző tulaj valamiért a lánckerék mögé rakott alátétje nem odavaló. Nem tudom milyen szándék vezérelte amikor odatette de mindenesetre az alátét nem illeszkedik a tengelyre, és megemeli a lánckereket ami így 1-2mm-t lelóg a tengelyről így a külső alátét a lánckerékre feküdt fel nem pedig a tengelyre. Valószínűleg azért rakta hogy ne mozogjon a lánckerék a tengelyen oldalirányba de annak kell vagy nem? Megnéznétek hogy mozog e a lánckerék? Holnap megyek esztergályos ismerőshöz és a letört hátsókereket lemarjuk és marunk rá új fogakat. 53mas volt eddig most 49es lesz. Előre megpróbálok venni egy 11fogast a 13mas helyet remélem lesz a boltban.
Ettől függetlenül a nagy alátét esztergáltatása nem hülyeség mert a nagyobb felfekvő felület jobban tart
Köszi a választ és az árakat. Az én szívem is a 2t felé húz, csak most volt egy jó ajánlat egy CRF-re és ezért estem gondolkodóba. Mondjuk már mind1, mert elvitték; szóval szerintem marad a kétütem:)
Hülyeséget írtam rájöttem, hisz nem is anya van ott, hanem csavar megy bele egy belső menetes furatba (akkor meg csak valami rugós alátéttel lell próbálkozni)
Az enyémen is ilyen, mint amilyet száraz lefotózott és nincs mögötte másik alátét. Csak egy tipp: esztergáltass acélból kb akkora alátétet, mint amilyet a képen látsz (csak jobban támaszt, ha nagyobb felületen fekszik fel) és önzáró anyával rakd fel, az nem fog letekeredni!
Tessék itt vannak a képek mint ahogy tegnap igértem!
remélem segít valamit
helo
én helyedbe ennyi pénzért CR-t vennék, szerintem a 2t fenntartása jóval olcsóbb. Pár árat mondok azért 4t-hez
vezértműlánc 13.000,-
dugó 23,000,- gyűrű szett 13,00,-

Az én CRF-em most állt be mert egyik helyi szerelő nem rakta vissza azéket a kipufogo szelephez, az a kis szar persze beesett a gyujtáshoz szétverte a tekercset
Ja, és 10W40 teljesen ok!
Tudom miről beszélsz amikor vetem a 25ősőm kipróbálhattam egy 500ast is. Előtte egy 10LE –es DT-m volt meg kb 30métert mentem a 25CR-el. Megindultam az 500asal a vizes homokban de az a motor egy fenevad szinte nem lehet olyan kis gázt adni hogy ne kezdjen el ágaskodni (5ben is). Az első sárhányó iszonyat szar volt rajta vagy a gumi volt rósz választás mert amit az felkapott a földről azt mind az arcomba szórta. Kezem lábam remeget amikor leszálltam róla. Aztán mikor már itthon a 25ősel akartam menni 1 körben meg is fullasztottam mert olyan finoman akartam indulni. Úgy tervezem 2 év múlva veszek egy 500ast ha minden összejön persze kosárban mert szeretném én összerakni.
Nem tudom, hogy mi van vele állítólag a gyújtásom rossz de nem csináltam még meg. Mert igazából így is megy és amíg ez a trafó bírja vagy cdi addig nem cserélem le. De nekem nem dadog. Aztán lehet hogy az enyém kiforog csak nem érezni úgy mint harmadikban. Egyenlőre nem okozott gondot hogy nem volt végig meg az 1-2 mert a házfalra is felmászik 3ban. Haverom nemrég vett egy RM-et és azis olyan mintha nem lenne meg az 1 végig de annak már 2ben ránt egyet a gép fordulaton.
szeva látom neked is ez volt a gondod a motorral, mi volt a baja?
Nem bírom ki, le kell írnom, meg kell, hogy osszam veletek az élményt! A hét végén lett beindítva a vasam, amit még tavaly vettem, csak újrafestettem, meg felújítottam. Többen le akartak beszélni a CR 500- ról, de azt kell hogy mondjam: egyáltalán nem bántam meg! Skacok! Amit tol ez a gép, azt nem lehet elmondani! Akkora élmény, hogy hihetetlen! Olyan "adrenalin-bomba", amit egyszer mindenkinek ki kell próbálnia, aki szereti a crosst! Az én megítélésem szerint sem lehetne pályán normálisan menni vele, mert nem lehet fogni a gépet, meg túl gyorsan jönnek a fordulók és nincs elég helye a teljesítmény leadásához.Ellenben földút, erdei út viszonylatában első osztályú. Igen, a gázzal óvatosan kell bánni, bár homokban motoroztunk, ott bátrabban csavargattuk, mert inkább elkapart (a tesómnak így is befigyelt egy hanyattesés, de a gépnek nem lett baja, meg persze neki sem). Szóval, akinek van lehetősége, az el ne szalassza, mert páratlan élményben lesz része!
Ne keress külön hajtóműolajat! Motorolajat öntsél bele, a lényeg az, hogy "4 T"- jelzésű legyen (ebben van benne az az adalék ami kell a kuplung normális működéséhez). Minimum félszintetikusat, de inkább full szintetikus olajat javaslok. Én REPSOL-t használok (full syntetyc), de az ismertebb márkák közül (castrol, elf, motul, estleg valvoline) bátran tehetsz bele valamilyet. Pár ezer ft 1 lityi és meghálálja a vas! Ezen nem szabad spórolni!