Én semmit nem állítok.
Ha te így gondolod,szíved joga.
Az biztos hogy nem tőled fogo tanácsot kérni.Ha van szervíz leírásod akkor miért nem nézed meg benne amit akarsz,és akkor te is okosnak tűnnél!
olvass vissza jóember!
Azt hogy ne válaszoljanak a hsz.-okra nem én írtam,de nekem aztán mindegy.
Amúgy a dugód tört össze,ha a henger és miegymás nem kapott kb 40 ből megúszod.Ha a henger is odaveszett akkor nagyjából egy kilóból ismét futhat!
Ja ...
Legközelebb több és konkrétabb infót adj ha kielégítő választ szeretnél.
de érdekes, hogy mostanság a szecsu maister szerelő meg a másik szerelő gyerek pont nem olvassa a fórumot, pedig minden nap írnak valamit, de láss csodát, ha komoly szerelési kérdések merülnek fel akkor éppen nem olvasnak semmit, hahahah, ez a szecsu olyan szerelő mint én vagy más itt, alap dolgokra egyből válaszol milyen olaj, meg milyen szimering, pedig a szimering az nem szimering, hiába ugynéz ki, ő megrágta, és analizálta tehát ha olcsóbban veszed mint ő akkor az nem jó mert sima szimering, meg ilyenek, áááááá micsoda geniusok adják itt elő magukat , hehehe
0.3 mm a szakirodalmak szerint.
Köbcentitől függetlenül.Amit érdemes megnézni,hogy a lendkeréken található"jel adónak" az éle meg e van,vagy már egy előző főtengelycsapágyas motorozástól lekopott(Ugyanis ha nagyot lóg beleérhet a "vevőbe" és lekörmözi)
Ha nincs éle nem árt ovatosan utánareszelni hogy normálisan érzékelje az elektronika az elhaladását.Azonban vigyázz arra hogy az utánigazítás ne legyen eltúlozva,mert minnél többet reszelsz annál kissebb az előgyújtás!
Köszönöm magas színvonalú szakmai jellegű hozzászólásaidat, minden nap sírva fordulok le a székről ezeket olvasva!
Azonban fórumtársaim és magam nevében megkérlek, hogy ne írj ilyen hangvételű commenteket, egyrészt mert mindenki aprókat vizelget az olvasásuk közben, másrészről én elég sok segítséget kaptam itt, ezért inkább legyél türelemmel.
Azt természetes nem vitatjuk, hogy hatalmas háttérre és befolyásra tettél szert mialatt 10 évet jártál általános iskolába valamint 5 évet a csavargyárba.
Szerintem néha próbáld meg óvatosabban megválogatni a szavaidat, mert nem mindenki olyan jó lelkű mint kennex.
Rendben megfogadom a tanácsodat és ha valaki írna rólam semmibe fogom venni mint ahogy szecsux írta!
Teszek fel egy rövid vidit a vasról abban benne lesz mik az elképzeléseim festettem az idomokat a henger is rajta van +még sok más;)
Üdv:Steel
Figyelj ide MrSteel! Hidd el, hogy segítünk, ha tudunk, de legyen benned is annyi, hogy akkor az itteni srácok háta mögött se ócsárolj senkit. Nem tudom, hogy szecsu valóban szerelő-e, mivel személyesen nem ismerem, de biztos hogy segít, szerintem van tapasztalata (meg rajta kívül még jónéhány emberkének, aki előfordul itt), legalább is számomra úgy tűnik, csak normálisan közelíts (ne így! http://www.sportmotor.hu/motor...) - 3. hozzászólás! Én sem vágok nagy arcot, pedig harcjármű-üzembentartó mérnök vagyok, illetve közlekedési mérnök is, de sajnos a CR-t, mint típust nem ismerem, mert nekem most van először. Ezért hát nem szégyen olyanoktól kérdezni, akiknek van konkrét típusismeretük. A hondát meg szerintem is kapd szét, nem tudhatod, hogy hova kerültek be fém-szennyeződések. Ha már így jártál (amit sajnálok) és amúgy is meg kell csinálni a gépet, legalább tudni fogod, hogy milyen állapotú belülről és ha kell még valamit cserélned a kopások miatt, akkor legalább lesz egy jó géped. Itt a fórumon meg inkább legyél türelmes, mert hidd el, hogy a fenyegetőzéssel éppen az ellenkezőjét éred el, mint amit szeretnél! Csávesz
Köszi gaborf! Keme is megnézte gépkönyvben, 0,3 - 0,5 mm a gyári érték. Beszéltem közben az egyik ismerőssel telefonon (ő készítette a CDI-t a vashoz cseregaranciával!), és ő is megerősítette az elhangzottakat, illetve azt mondta, hogy állítsam a tól-ig érték közé, vagyis 0, 4 mm. Ezt esetleg te is megteheted, mert 0,5 felett (ha netán valami miatt elállítódik) már nem elég erős az impulzus.
Szedd szét mindenképen és nézesd meg a főtengelyt, mert lehet, hogy centirozni kell! Ha szerencséd van akkor a hajtókar nem törőt el de lehet az is deformálódott.
Akárhogyis...
Szerintem keress egy hozzáértő embert, aki szétkapja, felméri a kárt, megveszed, ami kell hozzá, és állj ott mellette, segíts neki, tanulj, nézegesd. Idővel te magad is megcsinálod majd. Itt a fórumon, képekkel, meg találgatásokkal sosem lesz kész, ez természetes.
szia keme! basszus te vagy itt az egyedüli értelmes hozzászóló?
Persze addigmég szét nem húzom nem megyek vele meg persze nem is tudok mert megvan szorulva!
Amúgy is megakartam keresni pár emberkét mert túl nagy arcuk van itt!
Nincs veletek bajom!DE!
Szecsux azt merte írni ide hogy amit hcr250 és MrSteel vagyis én amit írok(unk) azt senki se olvassa el vegyétek semminek itt van-e!
Mért van ez?
Én letisztáztam az ügyemet mindenkitől elnézést kértem de úgy látom ez mitsem ért
Nyugalom.
Azért, mert nem ugrott mindenki egyből a problémádra, nem kell itt fenyegetőzni meg hisztériázni.
Ezek után meg ne is csodálkozz, ha nem segítenek.
Amúgy jobb, ha ripityára szeded a motorod, és kitakarítod a darabkákat, mielőtt még több kárt okoznak.
Ha te így gondolod,szíved joga.
Az biztos hogy nem tőled fogo tanácsot kérni.Ha van szervíz leírásod akkor miért nem nézed meg benne amit akarsz,és akkor te is okosnak tűnnél!