szerintem ez nem természetes és minnél elöbb vigyétek el motorszerelőhöz mert ahogy az irásodból kivettem ti nem nagyon értetek hozzá!én tuti szakemberhez fordulnék.
hyy a cimborám motorjának a felújításába kezdtünk arra lennék kív hogy ti találkoztatok már hajszálrepedésekkel a jobb oldali fötengej csapágyházon ez általában előfordul? cr 250 2000évj rol van szó
nekem is van 1 99évj de azon nem vettünk észre semmi hibát
irjatok kössz
De azt se feledjük, hogy a 125-öst szanaszét kell forgatni ahoz, hogy "történjen " valami!
Szemben egy 250-nel! És az nem igazán kifizetődő hobbi szinten, ha állandóan dugózni, hajtókarozni főtengelycsapágyazni, esetleg forgórész gyújtás stb. Igy már szezononként alát 100.000.-es tételről is beszélhetünk!
Halihó!
Több helyen is olvastam, hogy a CR 500-as - sok más típussal ellentétben - gyárilag hüvelyes hengerrel szerelt, de csak ezért nem szeretném levenni a hengerfejet, ha valakinek van pontos infója, akkor legyenszives árulja el. Köszi
Váltáshoz nem szükséges a kuplung használata,csak egy lehetőség........
Kuplungra az erőátviteli elemek kímélése véget van szükség.....vagy legalább a gáz pillanatra való visszengedése........ennek hiányában egy idő után a váltó maradandó károsodást szenved....
Úh de király alig várom
majd rakok fel délután képeket