MÁr miért lenne természetes?
A probláma forrása,hogy nem emel ki a kuplungod,vagyis nem szűnik meg a a kapcsolat a főtengelyed és hátsó kereked között....
elsőként javaslom nézd meg a kuplungholtjátékát,azza lehet orvosolni egy időre...
Kuplungkosár erőteljes beverődése is hasonló tünetekkel jár.....
de ha ti 1esbe nyélen indulgattatok el vele rendszeresen,hogy ne dögöljön le,akkor lehet hogy egy lamella szett csere és érlelődi kmert tuti hogy szénné éget és össze-vissza vetemedett....
sziasztok! az természetes egy 125ös v.crossnál ami ugye cr-névre hallgat hogy csak bő gázzal lehet 1esbe tenni mert különben lefullad? + még egy balfasz kérdés: behuzott kuplungal megy a motor gázadásra( kiv 1es) , ez a félautomata kuplung miatt van? válaszotok elöre is köszi
Hello mi?
Estét mindenkinek.
Először is megjegyezném UTÁLOM A HAVAT! Főleg lapátolni.
Úgytűnik az idomszett gondjaim oldódni látszanak.
Csak szponzort keresek hozzá de sem az asszony sem a fönököm nem mutratott iránta érdeklődést így hát kénytelen voltam némi túlórát vállalni a de hát a szépségnek ára van ugye?
Félre a tréfával kösz mindenkinek az infókat.
Volna itt még valami:a kipufogó ..... izé sikerült "formába" hozni de festék nem sok maradt rajta.
Tehát a kérdés így hangzik lehet-e ,érdemes-e festeni ,bevonni valamivel
Aki tud kérem segítsen előre is köszi .
Csőváz emberek!
Segítség kéne.
A legutóbbi reptetésem egy kissé hazavágta a paripa megjelenését.Fogalmazzunk úgy hogy maradandó alakváltozást szenvedtek a műanyag elemek.
Szóval 1999-es CR 125R hez keresek komplett idomszettet.
Igazából nem tudom merre induljak .
Pár helyen nézegettem de csak 2000 utánit találtam mindenhol.
Aki tud kérem segítsen előre is köszönöm .
na ebben nem értek egyet...
mivel nem pályázok,(de ha pályáznék se tudnám kimotorozni a 25öst) igy nem tudom megmondnai meddig elég egy tank benya...ha a 250esnek 2ora akkor gondolom 25ös is valahol itt körül fogyaszt...
de én az endurozásra gondoltam a sokat,hisz ó az irta,hogy veretéskor 20-25km féltank...
és a 25ös kx-em enduroban durván 80-90km között megy el egy tankal(8 liter)
Na hali nekem nagyon jó tapasztalataim vannak a cr250 ről mundjuk nekem 2001 es van..
nkem már megvan több mint fél éve de még nem kelett hozzá nyulni szerintem nagyon strapabíró(ja de mert vettem bele egy gyergyát de azt se azért mert szar volt hanem csak úgy,az még adott neki egy lórugást hát a fogyasztással is megvagyok elégedve pályán 2 óra intenzív motorozás kb egy tank 8 liter....
amikor csapatunk akkor meg fél tank megy el 20 25 km
Vásárlásnál mindenképpen nézd meg a telókat fékbetét hűtő meg ha beindítod ne csörögjön a dugó,felni ne legyen szétütve...
A CRF könnyen elsül az önindítótól , vagy oltári csúnya a hangja - nekem WR 450 em van , annak az önindítója - mindé - elég hangosan és nyökögve teker - ugye túl kicsi , könnyű - Hány éveset vettél ? Elég nehéz találni ugye ?
A vaterán egy tag CD.- n árul karbatartást Wr.-hez is kérdezz tőle hátha van .
Sziasztok!
Véleményteket szeretném kikérni egy honda cr 250 96os évjáratu motorrol!Szerintetek jok ezek a gépek?gyakori hibák?A blokkja mennyire birja a strapát?megbizhatóság?Fogyasztás?Mire figyeljek vásárlás esetén?mellékelek egy képet a mocirol mi a véleményetek?elöre is köszi császtok
A probláma forrása,hogy nem emel ki a kuplungod,vagyis nem szűnik meg a a kapcsolat a főtengelyed és hátsó kereked között....
elsőként javaslom nézd meg a kuplungholtjátékát,azza lehet orvosolni egy időre...
Kuplungkosár erőteljes beverődése is hasonló tünetekkel jár.....
de ha ti 1esbe nyélen indulgattatok el vele rendszeresen,hogy ne dögöljön le,akkor lehet hogy egy lamella szett csere és érlelődi kmert tuti hogy szénné éget és össze-vissza vetemedett....
További jó motorozást