Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt h inkább néz szétt a használt auton,multkor láéttam egy feket cr 250est 96os volt az is 360.
de jobbnak tünt képröl
mondani angyon sok mindent lehet,ugy mint azt pl hogy 98as
15 üzemra van a gépbe azt mondta a gyerek
Mivel nemvagy nagy szaki vigyélmagaddal valakit aki értis hozzá.És elöre tudhogy mivel nemlesz fiatal(föleg 300eFt körüli összegért...)valszeg költeni is fogszrá-föleg hogy cross......
és így ránézel a képre akkor mit mondassz amúgy 360 000 ért akarja adni de sztem 340 -330 ba odaadja
per pill ratyi az msn
átnyulsz a motoron és megfogod a lengövillát megemelgeted és ha motog le-fel
tipushobárol meg nemtudok,bocsi h részletekben küldtem el,de egyszerre nem küldi el az a szar
azt h érted h lóg a hátulja?van msn ed? ott egyszerübb lenne
szoval 93van beleirva akkor 94es a gép(na remélem ezt mos tnem forditva mondtam) kb ennyi......és akkor lehet alkudozni
majd végül a külseje,kerékben benne van az évjárat de az ott feltüntetett számhoz 1et hozzá kell adni és az az eredeti....
mondjuk ebben a részben nem vagyok otthol(nem mintha többiben annyira ott lennék :) ha tudsz azért hivj el egy cimborát aki kicsit ért is a lovakhoz
ha már be van inditva,akkor ne csörögjön,furcsa kopogos hangok nem-e jönnek ki belöle stb..
aztán kerekek nincsennek eltörve,nyolcas nincs benne stb...fékbetétek,lánc,gumik milyenek(de mondjuk ezek kopo cuccok,elöbb utobb ugyis cserélni kell)
pl ha bakkpn van a gép akkor ha log a hátulja(lötyög pár cm) akkor ratyi(és egy felujitoszett kb 20ropi)
aztán elsö telo pöpec,nem folyik az oil van csillapitása hátsonál ugyan ez,a himba milyen állapotban van.
mert ha összeségében akkor szerintem:elöször megnézed nincsen-e elhajolva,heggesztve,törve a váz
meg úgy összességében is meg h van-e valami olyan amit nagyon meg kell nézni
Nagyon szépen köszönöm előre is.
aha pontosan erre gondoltam h mire figyeljek oda!
az alatt,hogy megvételnél mire figyeljek,azt érted,hogy van-e valami olyan "extra"amire különösen kell figyelni,vagy összességében?
szerintem 93-94es de megtudod nézni pontosan a www.bikepics.com/honda/cr250/ oldalon is,sajna nekem most nem jön be
Jah és mit nézzek meg jól vételkor? valami tippet adjatok!Azt írja a gyerek h 98 as tudom h nem 98 as mert 98 as évjára már aluvázas hol tudom megnézni a pontos évjáratot?szerintetek milyen évjárat lehet?
Sziasztok kinéztem ezt a gépet mi a véleményetek róla?
a válaszokat előre is köszi
Csoki!
Okosodjatok.

Nikasil:

A hagyományos krómozással ellentétben itt nincs
alapozó rézréteg, hanem közvetlenül az öntöttvasra/acélra viszik fel a
nagytisztaságú krómot igen kis feszültséggel és nagy áramerősséggel.
A hengert a nikasil bevonat felvitele előtt kivánt méret alá
munkálják. Majd speciális galvanikus eljárással az aluminiumra felgalvanizálják
a ~0.1-0.2 mm vastag nikkel réteget. Ezután utámunkálásként egy leheletnyi
hónolást kap, de csak azért hogy az olaj megmaradjon a hónolás csatornáiban
és segítse a kenést. Mivel sokkal jobbak a tulajdonságai az acél
hengereknél, így az élettartama is hosszabb.
Ami viszont gond: Ha már nagyon kopott a henger, akkor a fő kopási helyeken ez a vékony felvitt réteg
annyira el tud vékonyodni, hogy átszakad es lepattogzik. Alatta
természetesen ott van az aluminium, azonban az aluminium puha, a nikasil
viszont kemény. Ilyenkor a dugattyúgyűrű a nikasil réteg átszakadási helyén
elkezdi kaparni a felületet és néhány fordulat alatt annyira legyűri a
maradék nikkel réteget, hogy a motor egyszerűen megszorul.(így lett vége a hengeremnek)
(Vekony hengerfalú versenymociknál (leghűtés) előfordul, hogy a dugattyú kiköszön a bordák közül.)

Előnyei: jó siklási tulajdonságok, kemény, kopásálló, jól bírja a
magasabb hőterhelést, mivel galvanikusan viszik fel az aluminium hengerre
igy könnyű is.
Hátrányai: drágább a henger, nem fúrható túlméretre, nem
felújítható, hirtelen halállal hal ha kopott.(velem is ez történt)

Ha a nikasil henger elkopott két lehetőség van:
1. eldobni és újat venni,
2. felhüvelyezni.
Szóval a hagyományos krómozókat meg sem érdemes próbálni. Aki elvállalja, az
kókler. Nem tudja mit csinál.
(Ehhez egy olyan készüléket kell csinálni, ami
centrikusan néhány milliméterre palást alakban helyezkedik el a hengerben,
melegiteni kell a fürdőt, valamint meg kell oldani a folyamatos keverését.
Nagyon fontos hogy ne legyen beedzve a felület, mert akkor nem tapad rá a
króm. Azután még ezer kis trükk. Ezt is csak nagy szériaban érdemes
csinálni.)

Remélem sikerült pár kérdésre választ adnom.