Drgonzo, nem innen rendeltem, hanem ebayről, a cikkszámot, már nem tudom.
Amerikában rendelte meg az egyik haverom, így nem típus, hanem súly alapján fogják már behozni Magyarországra, ezért kevesebbe fog kerülni. Ha tudom, hogy mennyi akkor megírom.
Gergike, hogyé a 600as kiloja? Tudnál mesélni róla? Thx.
Beszéltem a csákóval, visszavonom, ő is korrigált: NEM fogyaszt többet az öccázas.
Az övé zabált, míg rá nem jöttek, h mi a hiba, és a javítás után crossnál ugyanannyit evett, mint a negyedliteres, endurozgatásra meg kevesebbet.
A nehezen indíthatósága a kompresszió javítása és egy hibás szivató cseréje után megszűnt.
Ami viszont fokozottabban jelentkezett a javítások után: riadt rámarkolás a jobb csutkára, és sutty, abban a pillanatban a pály helyett az akácosban szaladt a kecske...
ez igy van..minnél nagyobb ccm..annél kissebb fogyasztás
exc125 be tankoltam pénteken 8 lityót..100km ert tudtam vele menni..és nem is nyélen és csak is sulibajárásra van használva..semmi terep..
Ezt hogy az 500as mennyit zabál nem értem....Nekem nem volt viszont mindekitől azt hallom aki kapcsolatba került vele hogy meglepően jól fogyaszt....De legjobb példa ami saját tapasztalat nekem 250exc 2T Szpáj kollégának 125kx azonos tempo és ő rendszeresen többet tankolt..Szóval nem hiszem csak azért mert nagyobb ccm nagyobb a fogysztása...Most itt nem jövök az lc4nek a földtúró üzemmodbeli 5-6 lityis fogyasztásával
megnéztem ma egy beszélgetést talmával..tanárom beszélgetett vele..
és talma aztmondta hogy magyarországon kb 3-4 ember van aki kitud motorozni egy 1000es gépet..
Félretéve a viccet: Simsonnal is lehet halálfélelem közelében motorozni, hacsak nem az alföldi egyeneseket választja valaki.
CR500? Nekem sok "öregfiú" mesélte, hogy 125 után igazi kalandra vágytak, bevállalták a 250-est, aztán "egyszer élünk" alapon volt, aki 500-ast vett, és miután majdnem egyszer élt TÉNYLEG, el is adta. Súlyra, erőre kezdésnek is és profiknak is elég egy 125-ös, én pl. erősen be vagyok reccsentve még a 125-östől is, mikor nyit a púderszelep...Motorozom 12 éve, utcán 600-assal.
Ha nem vagy versenyző, 125 ELÉG. 250-est a profiknak, 500-ast meg őrülteknek, akik nem szeretnek sokat motorozni.
(sokszor a beindításától elfáradtak, azt mesélték, meg sokat zabál, és a legkisebb hibát se tolerálja)
Vegyél 125-ös gépet. Amelyik haverod ettől kicsibe néz, az nem a barátod.
Drgonzo, nem innen rendeltem, hanem ebayről, a cikkszámot, már nem tudom.
Amerikában rendelte meg az egyik haverom, így nem típus, hanem súly alapján fogják már behozni Magyarországra, ezért kevesebbe fog kerülni. Ha tudom, hogy mennyi akkor megírom.
Gergike, hogyé a 600as kiloja? Tudnál mesélni róla? Thx.
Mennyi a postaköltség és a vám?
Innen rendelted?
http://www.midwestactioncycle....
http://www
.midwestactioncycle....
Adatlapomon képek, telszám illetve msn/email cím
Ha külön kell valamelyik: megdumáljuk
Az övé zabált, míg rá nem jöttek, h mi a hiba, és a javítás után crossnál ugyanannyit evett, mint a negyedliteres, endurozgatásra meg kevesebbet.
A nehezen indíthatósága a kompresszió javítása és egy hibás szivató cseréje után megszűnt.
Ami viszont fokozottabban jelentkezett a javítások után: riadt rámarkolás a jobb csutkára, és sutty, abban a pillanatban a pály helyett az akácosban szaladt a kecske...
exc125 be tankoltam pénteken 8 lityót..100km ert tudtam vele menni..és nem is nyélen és csak is sulibajárásra van használva..semmi terep..
sok sikert..aztán csapatni vele!
Nah, mentem haza, elég volt a melóból, meg kell még csinálni a Cr-t meg az Rm-et is.
és talma aztmondta hogy magyarországon kb 3-4 ember van aki kitud motorozni egy 1000es gépet..
Faisst őrült. Oszt még neki is 250-ese van...
CR500? Nekem sok "öregfiú" mesélte, hogy 125 után igazi kalandra vágytak, bevállalták a 250-est, aztán "egyszer élünk" alapon volt, aki 500-ast vett, és miután majdnem egyszer élt TÉNYLEG, el is adta. Súlyra, erőre kezdésnek is és profiknak is elég egy 125-ös, én pl. erősen be vagyok reccsentve még a 125-östől is, mikor nyit a púderszelep...Motorozom 12 éve, utcán 600-assal.
Ha nem vagy versenyző, 125 ELÉG. 250-est a profiknak, 500-ast meg őrülteknek, akik nem szeretnek sokat motorozni.
(sokszor a beindításától elfáradtak, azt mesélték, meg sokat zabál, és a legkisebb hibát se tolerálja)
Vegyél 125-ös gépet. Amelyik haverod ettől kicsibe néz, az nem a barátod.