Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cső. Próbáld csak ultrás vízzel kimosni.Nem igen fog menni!
A brigéciolba meg nem napokig kell áztatni,mindössze annyira hogy a légszűrőolajat feloldja.
Utána már a mosószeres víz bőven elegendő ahhoz hogy a szemetet(port) kimosd a szűrőből.
Az olajzásra pedig több variáció is van.Én személy szerint a belemártós,kinyomkodós szisztémát használom(immár 18 éve).
De valóban ahány ember,annyi szokás!
Napot mindenkinek.
Én próbáltam mindkettővel de szerintem a brenya jobban kimossa.
Után kimosom mosószeres vízben is.Végül süritett levegővel szárítom ki.
Semmi elváltozást nem tapasztaltam a szűrökön .Olajozni ecsettel szoktam .
Igaz én sem vagyok valami tapasztalt és ahány ember annyi megoldás.
Én mindig is benzinnel mostam a szűrőt,egyből kiveri belőle a mocskot
A brigéciol nem párolog el tehát én nem hasznalnam
a benzin hamar kiszarad a szűrőböl!
Az olajzast én se biztos h helyesen csinalom de én ugy szoktam h
pici doltokba felviszek pl(ecsettel) olajat és addig "gyurmászulom" amig egyenletesen szétt nem terül a szűrőn mindenfelé!Tod nehogy befulladjon a motor főleg 125 ccm alattiaknál!
De ez az összecsomagolos módszer asszem csökkenti a szűrő élettartamat de nem vészes
nekem birja
CSÁ
Hali

A brigeciol nem teszi tönkre a szivacs légszűrőt?Ajánlották nekem az ultrás vizet,utánna meg a tisztában való öblítés alaposan.
A légszűrőt mennyire kell beolajozni szerintetek?Öntsek ki tálba,áztasam bele és csöpögtesem ki?
Vagy öntsek pár helyre a szivacsra és nyomogasam el benne egyenletesen?
Az egyik haveromék műtős sapkát húznak rá plusszban(persze az is olajos)és utánna csak leveszik és kuka.

Köszi
hátott korom nincs
kössz holnap megnézem
Hundur vedd le a kiput és nézz be a hengerbe.furgasd át a dugattyút egészen addig míg a gyűrűket is látod.Ha a gyűrűk között,ill.alatt kormos,akkor ráfér egy csere(mármint dugó).
De a tuti ha lehúzod a hengert és megméreted az illesztést.Mivel 250-es motorról van szó,ha 0,08 nál nagyobb a külömbség,kezdheted összerakni a zsetont a dugóra
Cső.
Légszűrőt én mindíg Brigeciol-lal mosok.Pontosabban Brigi,utána meg mosószeres víz,utána tiszta víz.Egészen addig amíg tuti tiszta nem lesz!Célszerű több légszűrőt tartani,mivel a frissen mosottat(mivel vizes) nem tudod midjárt használni,ellentétben a légszűrőmosó(benzin)-nel tisztítottal.
Biztosan gyorsabb,kényelmesebb stb.,de nem volnék nyugodt ha nem teljesen "steril" szűrővel megyek.Az olajzásnál pedig inkább a "jól bevált"légszűrőolajat használom.A spray érzésem szerint csak felületi kezelés erre a problémára.Tehát én a légszűró karbantartásának nehezebb,pöcsölősebb módjával értek egyet.De ez az én véleményem....
A Motul termékekkel kapcsolatban csak annyi,hogy szerintem a legjobbak közé tartozik színte minden cuccuk.Bár az tény hogy nem olcsó!
Sok sikert a motorhoz!

Cső.
szijasztok,, ide irom mert itt célirányosabb.! Lenne egy olcso pénzért elado gyári CRF 450 hengerem, és a hozzá valo dugo, kb 15 orát ment a holmi, lecseréltem egy ATHENÁS 490- ES szettre, ez meg megmaradt.
hyy lenne kérdésem a dugo val kapcsolatban lentebb olvasd köss
Hali!

Szecsumx köszi a választ.Én is Motul 800-al kergetem,ezalá nem fogom adni.Ma vettem Motul off road lánc sprayt.Remélem ez is bejön.
Még egy kérdés.
A légszűrőt mivel mosod ki,
és olajat vagy sprayt érdemes inkább használni a légszűrőhöz?
Köszi
hyy a kérdésem csak annyi lenne hogy miböl állapítom meg hogy cserés a dugo gyüü? üzemórát nem tudok pontosan- cr 250 van szo
Cső.Csecse a verda!
kérdésedre a válasz,mindenképp valami színtetikus,csúcsminőségú olajjal járj(Castrol R2,Motul 800,de legalább a 700-as,Ipon meg ilyenek.Én a válóba pl R4-et rakok,mert az van kartonszám,de amíg nem volt addig Ester bázisú Motul váltóolajat használtam.Amúgy célszerú viszonylag sűrűn cserélni(10 üzemóránként)mert a kuplung és a váltó is meghálálja a mindíg friss olajat.
Kb. ennyi.
Üdvözlet!
Hello!

Nincsen véletlenül vkinek 99-es cr-hez az első lánckerékre való védője?
Sziasztok!

Köszönöm a dicséretet és a segítőkézséget.
A VTR még megvan de remélem hamarosan sikerül eladnom.
A hétvégén próbálgattam a gépet és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Nagyon brutális,de szépen kezelhető mellette.
Ti milyen olajat használtok a benzinbe és váltóolajnak?
Milyen sűrűn érdemes a 2T-ben váltóolajat cserélni?

Hali
hali!
Megkérdezhetném h mennyibe ment el a vtr?Szép darab!de a cr is:D:D
grat a géphez nagyon szép! Ha tudok segítek
Most nézem csak, ott van még a másik is, olyan furcsán állt a CR-en a Raptor dob , tiszta optikai csalódás . azért a VTR fölött befigyel a motoroscsizmád
Hehe, mi az az olajtócsa a géped alatt a képen Akkor elment a VTR Amúgy grat. az új jövevényhez
Hello mindenkinek!

A minap sikerült vásárolnom egy 99-es, 250-es cr-t.
Előtte nekem VTR SP2-esem volt.
Most barátkozom az új jövevénnyel.(nagyon cool)
Lesz majd felétek pár kérdésem és Tőletek várok tanácsokat, tippeket.
Remélem számíthatok Rátok
Előre is köszönöm,

Addig is minden jót és balesetmentes motorozást!
4T esetében én 8-10 üzemóránként cserélek olajat, ha keményebben hajszolom a vasat akkor ez lerövidül nálam 5-6 üzemórára. Hosszú távon nagyon is megéri, 100-120 órát is motoroztam már el egy dugóval.
2T esetében is javaslom a 8-10 órát, hiszen így mindig friss olaj van a váltóban és a kupplung sem lesz problémás. 2T esetében inkább a keverékre kell figyelni jobban, mindig full szintetikus olajat keverjetek a benyába, ne ilyen Arol2T-t meg mittomén.
hyy werth amugy szerinted mi az az üzemóra ami után cserélni kell az olajat?
micsoda extra?
Azért mégis jobb ha a mocidon jobb dolgok vannak nem?a választhatnál akkor a szarabbat választanád aminek neve sincs vagy mi?Mind1 mindenkinek megvan a saját magának kialkotott véleménye én csak irtam h nekem facrori van és semmi gáz vele .
Micsoda extrák de ne sértödj meg
Akkor elnézést kérek!Biztosan igazad van,és én vagyok tudatlan.
Végülis csak húsz éve élek a motorsportban,és mivel sosem érdekelt a technika(pláne nem a cross)nem nagyon követem figyelemmel az évrő-évre megjelenő újdonságokat.
Mégegyszer elnézést kérek
Legyen sok örömöd a Factory Racig-es KEGYETLEN 125-ös 97-es CR-ben

ui:mégegyszer elnézést