Cső. Próbáld csak ultrás vízzel kimosni.Nem igen fog menni!
A brigéciolba meg nem napokig kell áztatni,mindössze annyira hogy a légszűrőolajat feloldja.
Utána már a mosószeres víz bőven elegendő ahhoz hogy a szemetet(port) kimosd a szűrőből.
Az olajzásra pedig több variáció is van.Én személy szerint a belemártós,kinyomkodós szisztémát használom(immár 18 éve).
De valóban ahány ember,annyi szokás!
Napot mindenkinek.
Én próbáltam mindkettővel de szerintem a brenya jobban kimossa.
Után kimosom mosószeres vízben is.Végül süritett levegővel szárítom ki.
Semmi elváltozást nem tapasztaltam a szűrökön .Olajozni ecsettel szoktam .
Igaz én sem vagyok valami tapasztalt és ahány ember annyi megoldás.
Én mindig is benzinnel mostam a szűrőt,egyből kiveri belőle a mocskot
A brigéciol nem párolog el tehát én nem hasznalnam
a benzin hamar kiszarad a szűrőböl!
Az olajzast én se biztos h helyesen csinalom de én ugy szoktam h
pici doltokba felviszek pl(ecsettel) olajat és addig "gyurmászulom" amig egyenletesen szétt nem terül a szűrőn mindenfelé!Tod nehogy befulladjon a motor főleg 125 ccm alattiaknál!
De ez az összecsomagolos módszer asszem csökkenti a szűrő élettartamat de nem vészes
nekem birja
CSÁ
A brigeciol nem teszi tönkre a szivacs légszűrőt?Ajánlották nekem az ultrás vizet,utánna meg a tisztában való öblítés alaposan.
A légszűrőt mennyire kell beolajozni szerintetek?Öntsek ki tálba,áztasam bele és csöpögtesem ki?
Vagy öntsek pár helyre a szivacsra és nyomogasam el benne egyenletesen?
Az egyik haveromék műtős sapkát húznak rá plusszban(persze az is olajos)és utánna csak leveszik és kuka.
Hundur vedd le a kiput és nézz be a hengerbe.furgasd át a dugattyút egészen addig míg a gyűrűket is látod.Ha a gyűrűk között,ill.alatt kormos,akkor ráfér egy csere(mármint dugó).
De a tuti ha lehúzod a hengert és megméreted az illesztést.Mivel 250-es motorról van szó,ha 0,08 nál nagyobb a külömbség,kezdheted összerakni a zsetont a dugóra
Cső.
Légszűrőt én mindíg Brigeciol-lal mosok.Pontosabban Brigi,utána meg mosószeres víz,utána tiszta víz.Egészen addig amíg tuti tiszta nem lesz!Célszerű több légszűrőt tartani,mivel a frissen mosottat(mivel vizes) nem tudod midjárt használni,ellentétben a légszűrőmosó(benzin)-nel tisztítottal.
Biztosan gyorsabb,kényelmesebb stb.,de nem volnék nyugodt ha nem teljesen "steril" szűrővel megyek.Az olajzásnál pedig inkább a "jól bevált"légszűrőolajat használom.A spray érzésem szerint csak felületi kezelés erre a problémára.Tehát én a légszűró karbantartásának nehezebb,pöcsölősebb módjával értek egyet.De ez az én véleményem....
A Motul termékekkel kapcsolatban csak annyi,hogy szerintem a legjobbak közé tartozik színte minden cuccuk.Bár az tény hogy nem olcsó!
Sok sikert a motorhoz!
szijasztok,, ide irom mert itt célirányosabb.! Lenne egy olcso pénzért elado gyári CRF 450 hengerem, és a hozzá valo dugo, kb 15 orát ment a holmi, lecseréltem egy ATHENÁS 490- ES szettre, ez meg megmaradt.
Szecsumx köszi a választ.Én is Motul 800-al kergetem,ezalá nem fogom adni.Ma vettem Motul off road lánc sprayt.Remélem ez is bejön.
Még egy kérdés.
A légszűrőt mivel mosod ki,
és olajat vagy sprayt érdemes inkább használni a légszűrőhöz?
Köszi
Cső.Csecse a verda!
kérdésedre a válasz,mindenképp valami színtetikus,csúcsminőségú olajjal járj(Castrol R2,Motul 800,de legalább a 700-as,Ipon meg ilyenek.Én a válóba pl R4-et rakok,mert az van kartonszám,de amíg nem volt addig Ester bázisú Motul váltóolajat használtam.Amúgy célszerú viszonylag sűrűn cserélni(10 üzemóránként)mert a kuplung és a váltó is meghálálja a mindíg friss olajat.
Kb. ennyi.
Üdvözlet!
Köszönöm a dicséretet és a segítőkézséget.
A VTR még megvan de remélem hamarosan sikerül eladnom.
A hétvégén próbálgattam a gépet és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Nagyon brutális,de szépen kezelhető mellette.
Ti milyen olajat használtok a benzinbe és váltóolajnak?
Milyen sűrűn érdemes a 2T-ben váltóolajat cserélni?
Most nézem csak, ott van még a másik is, olyan furcsán állt a CR-en a Raptor dob , tiszta optikai csalódás . azért a VTR fölött befigyel a motoroscsizmád
A minap sikerült vásárolnom egy 99-es, 250-es cr-t.
Előtte nekem VTR SP2-esem volt.
Most barátkozom az új jövevénnyel.(nagyon cool)
Lesz majd felétek pár kérdésem és Tőletek várok tanácsokat, tippeket.
Remélem számíthatok Rátok
Előre is köszönöm,
4T esetében én 8-10 üzemóránként cserélek olajat, ha keményebben hajszolom a vasat akkor ez lerövidül nálam 5-6 üzemórára. Hosszú távon nagyon is megéri, 100-120 órát is motoroztam már el egy dugóval.
2T esetében is javaslom a 8-10 órát, hiszen így mindig friss olaj van a váltóban és a kupplung sem lesz problémás. 2T esetében inkább a keverékre kell figyelni jobban, mindig full szintetikus olajat keverjetek a benyába, ne ilyen Arol2T-t meg mittomén.
micsoda extra?
Azért mégis jobb ha a mocidon jobb dolgok vannak nem?a választhatnál akkor a szarabbat választanád aminek neve sincs vagy mi?Mind1 mindenkinek megvan a saját magának kialkotott véleménye én csak irtam h nekem facrori van és semmi gáz vele .
Akkor elnézést kérek!Biztosan igazad van,és én vagyok tudatlan.
Végülis csak húsz éve élek a motorsportban,és mivel sosem érdekelt a technika(pláne nem a cross)nem nagyon követem figyelemmel az évrő-évre megjelenő újdonságokat.
Mégegyszer elnézést kérek
Legyen sok örömöd a Factory Racig-es KEGYETLEN 125-ös 97-es CR-ben
A brigéciolba meg nem napokig kell áztatni,mindössze annyira hogy a légszűrőolajat feloldja.
Utána már a mosószeres víz bőven elegendő ahhoz hogy a szemetet(port) kimosd a szűrőből.
Az olajzásra pedig több variáció is van.Én személy szerint a belemártós,kinyomkodós szisztémát használom(immár 18 éve).
De valóban ahány ember,annyi szokás!