Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy meg eladó!Stilusváltás miatt.
Szia!
Kicsit rosszul tod a dolgokat nekem egy 97 cr 125 hondám van es Factory racinges!
Renthal kormány van rajta nemtom h gyári e de én így vettem. Acerbis idomok kayaba telók és 1 kibaszott rossz szavam sincs rá!sőőőt bárki aki kiprobálta akár profi akár amatör csak annyit mondott h KEGYETLEN annyira megy!
csá..nekem van egy 96os kxem 3kiloba uj hajtokarral,jo állapotban.
ha érdekel irj msn-en(adatlap)
hundurr-nak igaza van. 250 e az naon kevés egy jó állapotú gépre, inkább tegyél még hozzá (gyűjts egy kicsit), várj inkább egy évet, hidd el nem bánod meg.
Hali!
Valóban volt CR-em (több is), a "99-es volt a kedvencem, talán azért is mert ez volt az első dobozból kicsomagolt mocim. Ha lehet akkor a "97-es modellt kerüljétek (ez volt a Hondának az első aluvázas gépe), iszonyatosan rossz benne az első teló, rugócserével meg apróságokkal valamilyen szinten orvosolható volt a keménysége, de ezt még a Honda is elismerte, hogy nem a legjobbra sikerült. Egyébként én úgy gondolom (tapasztaltam), hogy a Honda az egyik leg "emberközelibb" motor 2T területen. Rendszeres, gondos karbantartással nagyon hosszú ideig kifogástalanul üzemelnek. Értem ezalatt a sűrű olajcserét a váltóban, full synt olaj a benzinbe (akkoriban is Castrol A-747 olajat használtam), így nincs lerakódás a kipufogószelepen és rendszeren, fékolaj cseréje szezononként kb. 2 alkalommal, himbarendszer ellenőrzése, zsírzása szintén évente legalább 1x, ami nagyon fontos, hogy mindig tiszta levegőszűrő kerüljön a mociba. Van olyan nap mikor kimegyek motorozni tiszta szűrővel és délutánra már cserélem le, mert tiszta barna az egész a ráragadt portól. Nem olcsó mulatság a motocross, de én inkább erre költök, minthogy a kocsmába könyököljek a kisfröccsök mellett.
Régen motoroztam már 2T-vel, nem is vágyom rá, hiszen 2003-ban váltottam 4T-re, amit azóta is imádok. Ami rossz benne, hogy sokkal költségesebb, mint a 2T.
nem ajánlom hogy 250 e vegyél inkább dobj még hozzá legalább annyit
hi wert látom neked is volt régebben cr jo gép volt?
hello!125-ös crosst szeretnék venni és azt szeretném kérdezni h milyet érdemes venni?versenyendurót vagy gyáricrosst?hallottam h valameyiket 20 üzemórán ként újítani kell nah nekem olyan nem kell :D:Dde melyik az?D:Slegszívesebben egy cr-t vennék...!ha vki tud egy jóállapotú crosst 250.000-ig írjon!kössz!
Valahogy úgy van ahogy Werth kollega írta.Amúgy a fékcsöveken is rajta van a gyártás éve(ami ugye színtén nem a modellév hanem mínusz 1),valamint a tankot is ritkán cserélgetik,ígyhát arról is tudsz informálódni.Ha az alkotórészek évjárata megegyezik,akkor valószínű hogy a motor egy évvel fiatalabb a látott dátumoknál!De a tuti csak az alváz és motorszám alapján mondható!

Csak arra figyelj hogy nehogy Factory Racing-es motort vegyél,mert az borzasztóan megy ám!
És alkatrészt sem kapsz hozzá csak minden boltban!Ja és a Honda sosem jött Kayaba telókkal(még a VB menőké sem)mivel ez a gyár a Showa-val áll szerződésben legalább 20 éve!Az Acerbis meg fő profiban utángyártott műanyagokat gyárt és azon kívül Olasz.És még sorolhatnám!

Factory Racing
kösszépen az infot
Szia!
Az alkatrészeken (itt nem csak a felnire gondolok), mindig a gyártás dátumát jelölik. Cimborámnak holnap érkezik a 2008-as CRF450R, abba már sehogy sem kerülhetne "08-as felni igaz? Az új modellek már hosszú évek óta megérkeznek előző év őszén. A felnin könnyű azonosítani az évjáratot, azt azért hobby motorosok ritkán cserélgetik, sőt versenyzők is inkább gyári felnikkel adják el a motorjaikat, hiszen sokkal jobb minőségű kerekekkel versenyeznek, mint amit gyárilag beleszerelnek a gépekbe. A műanyag idomok hátulján is szerepel a gyártás dátuma (az eredetiken biztos), de ez ugye fogyóeszköznek tekinthető, így az alapján nehéz lenne azonosítani a gépet. Ha nagyon biztire akarsz menni akkor meg hívj fel egy Honda kereskedőt, alváz és motorszám alapján tuti megmondják az évjáratot.
Hello! Még mindig eladó a motorom! Ár:520 e Ft
0630/6361813
fogalmam sincs...de zoozee mester vhogy ugy magyarázta, h anno mindig az egy évvel öregebb felnit rakták bele, és ezért van igy. aszem.
standar arról tudsz valamit hogy miért így van?értem ezalatt hogy miért nem a motorral megegyezö évjárat van a felnibe ütve, elvileg igy lenne logik
Ez kurvára használat függö....de többségében nemcseréltek...szerintem
vagyi röviden a fene sem tudja hogy pontosan 97vagy99
de amit akar gép, abba biztos eredeti van...ha csak nem cserlte le a gazda. de sztem nem valószinü, mert ez nem 10x éves motor
szerintem meg 10x éves motornál már nem valaoszinü,hogy a gyári felni van benne(corssba értem)
a legtöbb motorba az eredeti felni van... mért cserélné ki akárki? max ha egyszer szarrá töri
ez elég szolíd ha pl cserélve lett akkor buko jo lett volna ha beütik legalább a blokk ba
bele van ütve a felnibe. ugy van, h le van irva a év, meg a hónap. ha 97 van beleütve, akkor 98 as. ha 98 van beleütve, akkor 99 es.
hhyy én cr 250 et szeretnék vásárolni 98-2000 évj de a képeket nézegetve nem igazán látok külömbséget a gyártás éve bele van ütve valahova?
Na jólvan leszarlak ehez csak gratulálni tudok de KOMOLYAN király gyerek vagy.
belepofázni...nem...az nem az én műfajom...csak most nem tudtam ellenálni
tyűha...micsoda szövegek..anyááám....hívom a fókuszt
Hallod neked nincs jobb dolgod, mint itt a forumokba belepofázni egy két okoskodást, amihez fingod nincs(na mind1)....Mellesleg ha unatkozol akkor menj el a WC-re csapd ki a kis piros orru bohocot és rángasd addig az orrát amig nem jön belőle valami