Szia!
Kicsit rosszul tod a dolgokat nekem egy 97 cr 125 hondám van es Factory racinges!
Renthal kormány van rajta nemtom h gyári e de én így vettem. Acerbis idomok kayaba telók és 1 kibaszott rossz szavam sincs rá!sőőőt bárki aki kiprobálta akár profi akár amatör csak annyit mondott h KEGYETLEN annyira megy!
hundurr-nak igaza van. 250 e az naon kevés egy jó állapotú gépre, inkább tegyél még hozzá (gyűjts egy kicsit), várj inkább egy évet, hidd el nem bánod meg.
Hali!
Valóban volt CR-em (több is), a "99-es volt a kedvencem, talán azért is mert ez volt az első dobozból kicsomagolt mocim. Ha lehet akkor a "97-es modellt kerüljétek (ez volt a Hondának az első aluvázas gépe), iszonyatosan rossz benne az első teló, rugócserével meg apróságokkal valamilyen szinten orvosolható volt a keménysége, de ezt még a Honda is elismerte, hogy nem a legjobbra sikerült. Egyébként én úgy gondolom (tapasztaltam), hogy a Honda az egyik leg "emberközelibb" motor 2T területen. Rendszeres, gondos karbantartással nagyon hosszú ideig kifogástalanul üzemelnek. Értem ezalatt a sűrű olajcserét a váltóban, full synt olaj a benzinbe (akkoriban is Castrol A-747 olajat használtam), így nincs lerakódás a kipufogószelepen és rendszeren, fékolaj cseréje szezononként kb. 2 alkalommal, himbarendszer ellenőrzése, zsírzása szintén évente legalább 1x, ami nagyon fontos, hogy mindig tiszta levegőszűrő kerüljön a mociba. Van olyan nap mikor kimegyek motorozni tiszta szűrővel és délutánra már cserélem le, mert tiszta barna az egész a ráragadt portól. Nem olcsó mulatság a motocross, de én inkább erre költök, minthogy a kocsmába könyököljek a kisfröccsök mellett.
Régen motoroztam már 2T-vel, nem is vágyom rá, hiszen 2003-ban váltottam 4T-re, amit azóta is imádok. Ami rossz benne, hogy sokkal költségesebb, mint a 2T.
hello!125-ös crosst szeretnék venni és azt szeretném kérdezni h milyet érdemes venni?versenyendurót vagy gyáricrosst?hallottam h valameyiket 20 üzemórán ként újítani kell nah nekem olyan nem kell :D:Dde melyik az?D:Slegszívesebben egy cr-t vennék...!ha vki tud egy jóállapotú crosst 250.000-ig írjon!kössz!
Valahogy úgy van ahogy Werth kollega írta.Amúgy a fékcsöveken is rajta van a gyártás éve(ami ugye színtén nem a modellév hanem mínusz 1),valamint a tankot is ritkán cserélgetik,ígyhát arról is tudsz informálódni.Ha az alkotórészek évjárata megegyezik,akkor valószínű hogy a motor egy évvel fiatalabb a látott dátumoknál!De a tuti csak az alváz és motorszám alapján mondható!
Csak arra figyelj hogy nehogy Factory Racing-es motort vegyél,mert az borzasztóan megy ám!
És alkatrészt sem kapsz hozzá csak minden boltban!Ja és a Honda sosem jött Kayaba telókkal(még a VB menőké sem)mivel ez a gyár a Showa-val áll szerződésben legalább 20 éve!Az Acerbis meg fő profiban utángyártott műanyagokat gyárt és azon kívül Olasz.És még sorolhatnám!
Szia!
Az alkatrészeken (itt nem csak a felnire gondolok), mindig a gyártás dátumát jelölik. Cimborámnak holnap érkezik a 2008-as CRF450R, abba már sehogy sem kerülhetne "08-as felni igaz? Az új modellek már hosszú évek óta megérkeznek előző év őszén. A felnin könnyű azonosítani az évjáratot, azt azért hobby motorosok ritkán cserélgetik, sőt versenyzők is inkább gyári felnikkel adják el a motorjaikat, hiszen sokkal jobb minőségű kerekekkel versenyeznek, mint amit gyárilag beleszerelnek a gépekbe. A műanyag idomok hátulján is szerepel a gyártás dátuma (az eredetiken biztos), de ez ugye fogyóeszköznek tekinthető, így az alapján nehéz lenne azonosítani a gépet. Ha nagyon biztire akarsz menni akkor meg hívj fel egy Honda kereskedőt, alváz és motorszám alapján tuti megmondják az évjáratot.
Hallod neked nincs jobb dolgod, mint itt a forumokba belepofázni egy két okoskodást, amihez fingod nincs(na mind1)....Mellesleg ha unatkozol akkor menj el a WC-re csapd ki a kis piros orru bohocot és rángasd addig az orrát amig nem jön belőle valami
Kicsit rosszul tod a dolgokat nekem egy 97 cr 125 hondám van es Factory racinges!
Renthal kormány van rajta nemtom h gyári e de én így vettem. Acerbis idomok kayaba telók és 1 kibaszott rossz szavam sincs rá!sőőőt bárki aki kiprobálta akár profi akár amatör csak annyit mondott h KEGYETLEN annyira megy!
ha érdekel irj msn-en(adatlap)
Valóban volt CR-em (több is), a "99-es volt a kedvencem, talán azért is mert ez volt az első dobozból kicsomagolt mocim. Ha lehet akkor a "97-es modellt kerüljétek (ez volt a Hondának az első aluvázas gépe), iszonyatosan rossz benne az első teló, rugócserével meg apróságokkal valamilyen szinten orvosolható volt a keménysége, de ezt még a Honda is elismerte, hogy nem a legjobbra sikerült. Egyébként én úgy gondolom (tapasztaltam), hogy a Honda az egyik leg "emberközelibb" motor 2T területen. Rendszeres, gondos karbantartással nagyon hosszú ideig kifogástalanul üzemelnek. Értem ezalatt a sűrű olajcserét a váltóban, full synt olaj a benzinbe (akkoriban is Castrol A-747 olajat használtam), így nincs lerakódás a kipufogószelepen és rendszeren, fékolaj cseréje szezononként kb. 2 alkalommal, himbarendszer ellenőrzése, zsírzása szintén évente legalább 1x, ami nagyon fontos, hogy mindig tiszta levegőszűrő kerüljön a mociba. Van olyan nap mikor kimegyek motorozni tiszta szűrővel és délutánra már cserélem le, mert tiszta barna az egész a ráragadt portól. Nem olcsó mulatság a motocross, de én inkább erre költök, minthogy a kocsmába könyököljek a kisfröccsök mellett.
Régen motoroztam már 2T-vel, nem is vágyom rá, hiszen 2003-ban váltottam 4T-re, amit azóta is imádok. Ami rossz benne, hogy sokkal költségesebb, mint a 2T.
Csak arra figyelj hogy nehogy Factory Racing-es motort vegyél,mert az borzasztóan megy ám!
És alkatrészt sem kapsz hozzá csak minden boltban!Ja és a Honda sosem jött Kayaba telókkal(még a VB menőké sem)mivel ez a gyár a Showa-val áll szerződésben legalább 20 éve!Az Acerbis meg fő profiban utángyártott műanyagokat gyárt és azon kívül Olasz.És még sorolhatnám!
Factory Racing
Az alkatrészeken (itt nem csak a felnire gondolok), mindig a gyártás dátumát jelölik. Cimborámnak holnap érkezik a 2008-as CRF450R, abba már sehogy sem kerülhetne "08-as felni igaz? Az új modellek már hosszú évek óta megérkeznek előző év őszén. A felnin könnyű azonosítani az évjáratot, azt azért hobby motorosok ritkán cserélgetik, sőt versenyzők is inkább gyári felnikkel adják el a motorjaikat, hiszen sokkal jobb minőségű kerekekkel versenyeznek, mint amit gyárilag beleszerelnek a gépekbe. A műanyag idomok hátulján is szerepel a gyártás dátuma (az eredetiken biztos), de ez ugye fogyóeszköznek tekinthető, így az alapján nehéz lenne azonosítani a gépet. Ha nagyon biztire akarsz menni akkor meg hívj fel egy Honda kereskedőt, alváz és motorszám alapján tuti megmondják az évjáratot.
0630/6361813
tyűha...micsoda szövegek..anyááám....hívom a fókuszt