Az elvetemült emberünknek üzenem, hogy van eladó cr 500-asa a haveromnak, eladom ha kötsz életbiztit és megjelölsz kedvezményezettnek :).
125ös "94 CR-hez kerestem kb 1 hónapja hengert, mert lekopott a NiCaSil réteg. Körbekérdezgettem és azt mondták, h hüvelyezés 20-30e, NiCaSil-ozás 70e körül mozog, de öreg motorok esetében nem érdemes ezt megcsinálni.
Ehelyett rendeltem amerikából gyári hengert, kb 50e lesz, ha megjön tájékoztatlak titeket a minőségéről.
Szia!
Majdnem visszaírtam, hogy "köszi, wazze, már szinte minden hírdetést végignéztem..."
Csak aztán megnéztem a linket, és pont ezt az egyet kihagytam, ahol tele vannak alkatrészekkel.
Köszi a tippet!
Jah, már csak egy karbi híjja van, és lesz egy "89-es Suzuki RM125-ös crossgép eladó...
Nekem a crossmotorom előtt 1000-es csúcsmotorok voltak, de a cr 125-ösöm több mint elég első crossmotornak.
Előtte próbáltam yz 250 es-t nagyon tetszett a brutalitása, de a 3. napon rájöttem, hogy jobb motorozni, mint táppénzen lenni. Előbb utóbb beleszaladsz hidd el. Kértem tanácsot tapasztalt versenyzőktől. Ők javasolták a 125-ös kategóriát, mert azzal a legjobb, legélvezetesebb crossozni.
A 250-es sok benzint eszik, és a sok benzinhez sok -drága- olaj kell. A motorok üzemidősek, asszerint kell cserélni az alkatrészeket, nem pedig a kopásuk alapján.
És ahogy leírtad, hogy te full gázon jársz mindennel, akkor nem is nagyon tudsz rajta tolni plusz órákat :-)
Szerintem te összekevered a crossmotorzást az endúróval, vagy a földutakon való motorozással. Nem bírom elképzelni, hogy hogy egy kezdő crossos lenyom egy versenytávot egy normális pályán egy 125 2T-vel, és azt mondja, hogy neki ez kevés.
Szerintem próbálj ki 2-3 alkalommal minden motort ami szóba jöhet, és dönts asszerint, hamár a tapasztaltabbak véleményére nem adsz.
Igazad van ! Én Romet után ültem Yamaha RD 350.-re ( 1993.-ban ) Ez egy zabolátlan nyers 63 lovas kétütemű sportmotor . Lehet nulláról nagyot lépni . Lehet, DE !
Te azt írtad vagy tolod ész nélkül vagy rácsukod a garázskaput . Egy előttem szóló szellemesen "öngyilkos típusnak " talált . Hát te nem lépj a lehető legnagyobbat . - a szüleid jól ismernek , ezért nem vizitdíjra csak egy szr.50-esre adrak pénzt.
Te ne lépjed meg a maximumot. Mégegy nekem vagy 30 gépem volt. És a legnagyobb ccm mindíg a haveroknak szólt. A kissebb ccm.-es géppel nagyobbat élvezel. Miért? Nyomod "ész nélkül" pörög , jó a hangja , látványos, de nem mész túl gyorsan van idő korrigálni , és mikor takarsz és a haverok rádröhögnek könnyen felemeled mivel a 125-os 88 kg a 250 se nehezzebb sokkal .
Azt tudod , hogy a MX 500 mért szűnt meg. Mert a 250-es kg LE aránya jobb ! Tehát ha te profinak tartod magad a haverjaid előtt MX 250. Ha streetfighter kell ott a köridő nem számít legyen 500.- ja jut eszembe egy sztori a baráti körömből CR 500 buliból vette és az első napokba hirtelen egykerék után a kormány felütött és a románosztrák csákó álla-arckoponyája körbe letört .
És senki nem adott tanácsot a neked fontos költségekre / tudod miért mert nem kell csak aprofiknak ilyen sűrön dugót cserlni /. 30 as keverék 3-4000 ft /l Én essót hasnáltam . Ez nagyon fontos semmi ricinus meg a haver apjának sthill olaja ! Ha jól vettem ki te tekeregni akarsz . Majd meglátod az sokkal könnyebb mint a krosszpálya. Majd hiányozni fog a lámpa , amit krosszgépre gyakorlatilag nem tudsz tenni - ezt mind tapasztalatból mondom - Én egy 93"as KX 125.-öt úgyanerre használtam az 2 év cirka 100 üzemóra , ami úgy 10 000 Km . Oszt 85 000 Ft ... javítás amitől te félsz / dugó 27500 ft / a 250.-es kb ugyan ez / dugó 30 000 ft/ Az 500.-asra meg a dugó kb 40-50 000 ft /
A légszűrőt spec anyaggal pucold. A másik ami miatt nem jó a 500 tudod mennyit eszik ? Ja mit számít ! Hát ha majd töltöd számítani fog hidd el . Csak mondom a 125 egy délután 3-4 óra egy tank 2 000 ft Négy sör. A 250 úgy 10 litert ennyi időre . És ki tudja az 500 ?
Úgy hogy a javítás miatt nbe aggódj 4 év alatt pont úgyanannyiszor fogod őket nem dugózni , hanem felújítani . Tehát egyszer neked két év után , egyszer annak akinek eladod.
Még egy Ha veszel onnan veszed észre hogy nem kopott , hogy van nyomaték - alacsony fordulaton is tol , rúg , és ordenálé a hangja . Sok sikert Ja és egy speciális alternetíva csak neked !
2002-2003 honda v. yamaha 250-es zweitakt. De az tényleg érdekelne, amit egy szerelő srác mondott, hogy 30 üzemóránként kell a cr-ben cserélni a dugatyút, mert különben könnyen letörik és beleesik a forgattyúsházba, aztán jóétszakát...
cr 250-nél hány üzemóránként kell dugót cserélni? Igaz ez, hogy ellentétben a többi 250-essel (50 üó) ennél csak 30 üzemóránként? Állítólag a szívóoldalon van vmi olyan könnyítése a dugatyúnak, ami miatt sűrűbben kellene. Ha valakinek van tapasztalata, akkor pliiiiz irjon már vmit, mert nézegetek ilyen motort ...
Legalább adj esélyt magadnak a tulélésre! Ha nem akarod 250 alá adni(még mindig baromságnak tartom) akkor 250es endurot vegyél! KDX, RMX, CRM....A WR(2T)-t direkt nem mondtam, mert az kb egy lámpás yz.
Hidd el bőven elég az(még sok is), Nálad sokkal tapasztaltabb motorosok mennek 250es crossal és enduroval és kevesen érzik úgy, hogy kevés lenne!
Szerintem nem kéne neked 125-nél nagyobb géposztályban gondolkodnod 50-es után,főleg nem egy crossban. Elhiszük itt mindannyian hogy tökös legényke vagy és a robogódon tövig húzod a gázt,de ez kicsit más világ. Csak bírd ki pityergés nélkül az ambulancián a műtő előtt várva!
Nekem cr250-em is van és 1000-es sportmotorom is. Mind a kettő nagyon brutál. Van tapasztalatom mindkettőröl.
De elhiheted nekem és a többi sporttársadnak is hogy egy 250-es cross nem gyerekjáték.
Az aszfalt és a terepezés(crossozás) nem ugyanaz. El kéne döntened mit is akarsz valójában. Ne akarj terepen száguldozni, és ne próbálj aszfalton repülni(gsxr1000)
Kezdésnek még sok is lesz egy 125-ös cross.
Az 500-as meg csak maradjon meg az álmaidban jobb lesz így neked is és a szüleidnek is.
500 as cr-el nem tudnál motorozni az neked csak kínlódás lenne hidd el nekem, jo lenne neked az hogy te puhenteted a karod mig a többiek hajtják a gépet a páylán?
Itt egy tanmese
Egyszer volt ,hol nem volt..........
Van az egyik barátomnak egy KX 500 R masinája.Néhány éve volt nálunk egy motorostalálkozó(Esztergom vadvirág kemping),és azon belül egy hivatalos negyed mérföldes gyorsulási verseny!
A haver elindult rajta a Kawáwal a 600-as géposztályban.Mivel nem volt túl sok 6-os bringa összevonták őket a 750-es kategóriával.
A 500-ason mindössze egy 15-ös első lánckerék(gyárija ugye 14-es)valamint hátul egy salak,elöl egy enduro gumi jelentette a tuningot.
Hogy nem nyerte meg a kategóriát ,csak azon múlt hogy a döntőben elizgulta a rajtot(felállt kerékre).
Így a GSXR lenyomta. De pl az R6-ot meg ZX-6r-t és a többieket lenyomta vele
Itt a vége. Aki nem hiszi........
Sokan ki tudják motorozni, mint ahogy az ezres, ezerhármas Hayaponty...keszeg...ja, nem. Busákat!
EGYENESBEN hihi...
Az elvetemült emberünknek üzenem, hogy van eladó cr 500-asa a haveromnak, eladom ha kötsz életbiztit és megjelölsz kedvezményezettnek :).
125ös "94 CR-hez kerestem kb 1 hónapja hengert, mert lekopott a NiCaSil réteg. Körbekérdezgettem és azt mondták, h hüvelyezés 20-30e, NiCaSil-ozás 70e körül mozog, de öreg motorok esetében nem érdemes ezt megcsinálni.
Ehelyett rendeltem amerikából gyári hengert, kb 50e lesz, ha megjön tájékoztatlak titeket a minőségéről.
Majdnem visszaírtam, hogy "köszi, wazze, már szinte minden hírdetést végignéztem..."
Csak aztán megnéztem a linket, és pont ezt az egyet kihagytam, ahol tele vannak alkatrészekkel.
Köszi a tippet!
Jah, már csak egy karbi híjja van, és lesz egy "89-es Suzuki RM125-ös crossgép eladó...
Én vasárnap megyek ki. Ha van időd és kedved nézzél ki.
Most voltam 2 hétvégén, de már nem a pályánál szoktunk megállni, hanem a homokbányánál.
mi újság?
régen láttalak?
motorozol még?
OLvasgatom a forumot
Mi véletlenül nem ismerjük egymást?
nézd meg a képeimet
Nekem a crossmotorom előtt 1000-es csúcsmotorok voltak, de a cr 125-ösöm több mint elég első crossmotornak.
Előtte próbáltam yz 250 es-t nagyon tetszett a brutalitása, de a 3. napon rájöttem, hogy jobb motorozni, mint táppénzen lenni. Előbb utóbb beleszaladsz hidd el. Kértem tanácsot tapasztalt versenyzőktől. Ők javasolták a 125-ös kategóriát, mert azzal a legjobb, legélvezetesebb crossozni.
A 250-es sok benzint eszik, és a sok benzinhez sok -drága- olaj kell. A motorok üzemidősek, asszerint kell cserélni az alkatrészeket, nem pedig a kopásuk alapján.
És ahogy leírtad, hogy te full gázon jársz mindennel, akkor nem is nagyon tudsz rajta tolni plusz órákat :-)
Szerintem te összekevered a crossmotorzást az endúróval, vagy a földutakon való motorozással. Nem bírom elképzelni, hogy hogy egy kezdő crossos lenyom egy versenytávot egy normális pályán egy 125 2T-vel, és azt mondja, hogy neki ez kevés.
Szerintem próbálj ki 2-3 alkalommal minden motort ami szóba jöhet, és dönts asszerint, hamár a tapasztaltabbak véleményére nem adsz.
Karburátort keresek Honda CR125 vagy Suzuki RM125-öshöz, 85-92 körülit, ha van valakinek, és cserébe érdekli némi pénz vagy más, hasznos cucc, írjon:
rendes77@freemail.hu
Te azt írtad vagy tolod ész nélkül vagy rácsukod a garázskaput . Egy előttem szóló szellemesen "öngyilkos típusnak " talált . Hát te nem lépj a lehető legnagyobbat . - a szüleid jól ismernek , ezért nem vizitdíjra csak egy szr.50-esre adrak pénzt.
Te ne lépjed meg a maximumot. Mégegy nekem vagy 30 gépem volt. És a legnagyobb ccm mindíg a haveroknak szólt. A kissebb ccm.-es géppel nagyobbat élvezel. Miért? Nyomod "ész nélkül" pörög , jó a hangja , látványos, de nem mész túl gyorsan van idő korrigálni , és mikor takarsz és a haverok rádröhögnek könnyen felemeled mivel a 125-os 88 kg a 250 se nehezzebb sokkal .
Azt tudod , hogy a MX 500 mért szűnt meg. Mert a 250-es kg LE aránya jobb ! Tehát ha te profinak tartod magad a haverjaid előtt MX 250. Ha streetfighter kell ott a köridő nem számít legyen 500.- ja jut eszembe egy sztori a baráti körömből CR 500 buliból vette és az első napokba hirtelen egykerék után a kormány felütött és a románosztrák csákó álla-arckoponyája körbe letört .
És senki nem adott tanácsot a neked fontos költségekre / tudod miért mert nem kell csak aprofiknak ilyen sűrön dugót cserlni /. 30 as keverék 3-4000 ft /l Én essót hasnáltam . Ez nagyon fontos semmi ricinus meg a haver apjának sthill olaja ! Ha jól vettem ki te tekeregni akarsz . Majd meglátod az sokkal könnyebb mint a krosszpálya. Majd hiányozni fog a lámpa , amit krosszgépre gyakorlatilag nem tudsz tenni - ezt mind tapasztalatból mondom - Én egy 93"as KX 125.-öt úgyanerre használtam az 2 év cirka 100 üzemóra , ami úgy 10 000 Km . Oszt 85 000 Ft ... javítás amitől te félsz / dugó 27500 ft / a 250.-es kb ugyan ez / dugó 30 000 ft/ Az 500.-asra meg a dugó kb 40-50 000 ft /
A légszűrőt spec anyaggal pucold. A másik ami miatt nem jó a 500 tudod mennyit eszik ? Ja mit számít ! Hát ha majd töltöd számítani fog hidd el . Csak mondom a 125 egy délután 3-4 óra egy tank 2 000 ft Négy sör. A 250 úgy 10 litert ennyi időre . És ki tudja az 500 ?
Úgy hogy a javítás miatt nbe aggódj 4 év alatt pont úgyanannyiszor fogod őket nem dugózni , hanem felújítani . Tehát egyszer neked két év után , egyszer annak akinek eladod.
Még egy Ha veszel onnan veszed észre hogy nem kopott , hogy van nyomaték - alacsony fordulaton is tol , rúg , és ordenálé a hangja . Sok sikert Ja és egy speciális alternetíva csak neked !
ár=185eft
érd:705377495
Hidd el bőven elég az(még sok is), Nálad sokkal tapasztaltabb motorosok mennek 250es crossal és enduroval és kevesen érzik úgy, hogy kevés lenne!
Szerintem nem kéne neked 125-nél nagyobb géposztályban gondolkodnod 50-es után,főleg nem egy crossban. Elhiszük itt mindannyian hogy tökös legényke vagy és a robogódon tövig húzod a gázt,de ez kicsit más világ. Csak bírd ki pityergés nélkül az ambulancián a műtő előtt várva!
Nekem cr250-em is van és 1000-es sportmotorom is. Mind a kettő nagyon brutál. Van tapasztalatom mindkettőröl.
De elhiheted nekem és a többi sporttársadnak is hogy egy 250-es cross nem gyerekjáték.
Az aszfalt és a terepezés(crossozás) nem ugyanaz. El kéne döntened mit is akarsz valójában. Ne akarj terepen száguldozni, és ne próbálj aszfalton repülni(gsxr1000)
Kezdésnek még sok is lesz egy 125-ös cross.
Az 500-as meg csak maradjon meg az álmaidban jobb lesz így neked is és a szüleidnek is.
Eszed legyen,Ne étvágyad!
Üdv mindenkinek.
ha majd a cr 500 ra kell költened akkor fog rámenni a gatyád is
csak a gyujtás 250 ezer ropi
hali
Egyszer volt ,hol nem volt..........
Van az egyik barátomnak egy KX 500 R masinája.Néhány éve volt nálunk egy motorostalálkozó(Esztergom vadvirág kemping),és azon belül egy hivatalos negyed mérföldes gyorsulási verseny!
A haver elindult rajta a Kawáwal a 600-as géposztályban.Mivel nem volt túl sok 6-os bringa összevonták őket a 750-es kategóriával.
A 500-ason mindössze egy 15-ös első lánckerék(gyárija ugye 14-es)valamint hátul egy salak,elöl egy enduro gumi jelentette a tuningot.
Hogy nem nyerte meg a kategóriát ,csak azon múlt hogy a döntőben elizgulta a rajtot(felállt kerékre).
Így a GSXR lenyomta. De pl az R6-ot meg ZX-6r-t és a többieket lenyomta vele
Itt a vége. Aki nem hiszi........