Te ez nem letámadás az 500/2T elött ajánlatos szerezni 1kis tapasztalatot kisebb crossal is,nem szégyen ám .1 125ös is tud meglepetést okozni ám +szerintem nemárt a fokozatosság sem.A dugorol meg mivel nemforgatod mert nemkell éveket kibir(jó olaj)de amugy ha kevésnek találod a cr-t,ajánlom a KX500-at(az powerszelepes)
Nem vagyunk veled rosszindulatúak ! Ha azok lennénk, buzdítgatnánk, hogy persze vegyél olyat, az király!
hátad mögött meg röhöghetnénk, mikor kezed-lábad töröd ! Mindannyian ha húzzuk, akkor húzzuk neki, elhiheted ! De általában mindenki végigjárja a szamárlétrát ! Ha aszfalton szeretnél inkább motorozni, fontos számodra, hogy mennyit megy a gép stb.., inkább speed motort végy !
ja múgy meg csak az 1 hsz em csak érdeklődés volt hogy mennyira kopik a cr 500 asnak a dugója stb ti meg erre leáltok itt fikázni meg szapulni én csak értelmesen feltettem egy kérkést erre ti meg letámadtok
jólvan na attól hogy xar 50 es mocim van amit nem én akartam mert 125 ösö kelett volna de az idióta szüleim mindíg beleszólnak mindenbe amiért rühellem ökel
cr 125 ös szóba sem jöhet aki azt mondja hogy elég akkor nemtudok mit mondani kizárt nekem nemlenne elég azt nem arcoskodásból mondom mert az nem az én stílusom 25 ös mocit vegyek kizárt az tény hogy van benne erő ezt nemkétlem de a karbantartáso költség azért magasabb ez tény akárki akármid mond az alkatrészek gyorsabban elkopnak a kihegyezett teljesítmény miatt
aki engem ismer az tudja hogy vagy húzom a motornak ahogy azt illik vagy elsem indulok vele
250 nek kisebb költségek miatt ( motorfelújitás ) inkább azt választanám vagy a nagyobb társát
attól hogy már hülyének néztek hogy 50 es után 250 es vagy nagyobb attól még nemvagyok az csak mérlegelem a lehetőségeket méghogy 250 es vagy nagyobb nagylenne
akkor mitszóltok ahoz hogy haverom 50 es után suzuki talánn 750 gsf vagy mit akart venni énis hülyének néztem mert az már tényleg baromira nagy meg erős
"125 ös szóba sem jöhet ojan moci kell ami max 4 évig jólessz tanuló mocinak " LoL majd egyszer ha ráérsz megtaníthatnál motorzni, nekem "csak" 125 ös cr em van, és nekem elég, te pedig ezek szerint pályán is ki tod motorozni, ami nekem még egyáltalán nem megy, szóval taníts MESTER
hali
átnéztem ebbe atopikba de nem birtam ki hogy ne irjak
az 500 as cr az állat szerintem eegy 50 es robogo után kicsit nagy változás lenne
majd ha kidobod véletlenül a kuplungot elinduláskor
hi
terepen egy 125ös cross nagyon sokáig elég szerintem, egy 250 2T pedig még 40éves korodba is elég lenne. Mivel Te még azt sem tudod, hogy terepen vagy aszfalton akarsz motorozni szerintem elöször ezt kéne eldönteni.
Ha a terep mellett döntesz akkor kezdésnek szntem tuti elég egy 125ös enduro, de mivel öngyilkos típus vagy legyen 125ös cross.
De azt irtad, hogy majd 1000es gixxert akarsz, akkor nem értem, hogy miért akarsz most terepmotort(amugy az 500as CR-től lefosnád a bokádat, szerintem produkál majdnem olyat mint a gsx-r). Ha utca mellet döntesz, vegyél valami 125ös NSR, RS, Mito akármit....
azt sose nézd szivesen elköszönök a szeretteimtől meg a liberót is felveszem valahol elkell kezdeni a motorozást 125 ös szóba sem jöhet ojan moci kell ami max 4 évig jólessz tanuló mocinak legyen benne erő mert kb 4 év mulva ha minden összejön ( remélem hogy összejön) akkor márt gsxr 1000 akarok venni de ez csak 4 év mula lessz ami sok idő még
Dkoma ! Nem akarlak megbántani, de menj próbálj ki egy 500-ast, azonban mielőtt felülsz rá vegyél fel liberót és köszönj el a szeretteidtől ! Majd ha rajta állsz a lábtartón és üresben csavargatod a gázmarkolatot és ennek köszönhetően az egész motor rezonál az erőtől, emlékezz mit írtam-tak neked !
Sok-sok szerencsét !
Látom képben vagy!
Először is elárulom hogy egy 500-as sem megy a gyári áttételével 140-et.
Másodszor miből gondolod hogy a 250-esbe "TE" havonta cserélgetnéd a dugót.(Bár ha azfalton menősködsz vele akkor elképzelhető,bár így sem valószínű)
A DRZ 400 meg pont egy kategória a CR legnagyobbik kétüteműjével.
Szerintem az effajta motor nem neked való,úgyhogy aludt ki holnapra
Ui.Mindenki a képességének és a stílusirányának megfelelő motort válasszon.A lazáskodás nem a hosszú élet titka!
125 öst mocit semmiképp sem vennék nemfogok vele xarakodni hogy csak 130 -140 a vége meg gyenge is
mijen terepen szeretnék monorozni ? ez nehéz kérdés gyorsasági is jólenne csak nemcsak közúton akarok motorozni hanem terepezni is akarok ja meg télen nyáron is tudjam használni a legnagyobb hóban is mert hóban motorozni nagyon faja
költségkeretet még pontosan nemtudom de a drz400 as negyon bejon miven ha akarom supermotot csinálok belőle vagy terepen is tolhaton neki csakis használtan vennék mocit
Pajti nagyon gondold meg azt az500-ast azok nem normálisvadállatok nekem egy öreg 86-os volt igaz már belenyúltak rendesen és már 538 körül volt hüvelyezés után tolt olyat hogy 10 perc után azt hittem a kezem kiszakad a helyéről és mindez egy tt 600 után amivel egy tankot simán kigurítottam és már az is elég bitang,nem mertem feltenní rá az uj gumit hátra de így is alkamanként 2-3 hátas befigyelt utána egy hét pihi,kerekezni gázrol mind az 5 fokozatban lehetett ez volt a legjobb
ha mégis beválalsz egyett sok szerencsét találkozunk a tuloldalon
Hellonked honda cr 500-asod van? hol vetted én is unom már ezeket a kis gépeket! Nem adod el? mert én vevő lennék rá vagy ha tudsz akkor husqvárna 500-askörüli gépet az a lényeg h 400ccm felett 2 ütem! nah majd írj hello!
most miért ne nem vagyok hülye de minek vegyek 250 eset drága ahoz képest cr500 ast majd valahogy megszokom az a lényeg hogy legyen benne tartalék erő szerintetek van benne
meg most minek vegyek 125 vagy 250 eset nemakarom 2 havonta cserélni a dugót kicsit drgága lenne szerintem
hátad mögött meg röhöghetnénk, mikor kezed-lábad töröd ! Mindannyian ha húzzuk, akkor húzzuk neki, elhiheted ! De általában mindenki végigjárja a szamárlétrát ! Ha aszfalton szeretnél inkább motorozni, fontos számodra, hogy mennyit megy a gép stb.., inkább speed motort végy !
cr 125 ös szóba sem jöhet aki azt mondja hogy elég akkor nemtudok mit mondani kizárt nekem nemlenne elég azt nem arcoskodásból mondom mert az nem az én stílusom 25 ös mocit vegyek kizárt az tény hogy van benne erő ezt nemkétlem de a karbantartáso költség azért magasabb ez tény akárki akármid mond az alkatrészek gyorsabban elkopnak a kihegyezett teljesítmény miatt
aki engem ismer az tudja hogy vagy húzom a motornak ahogy azt illik vagy elsem indulok vele
250 nek kisebb költségek miatt ( motorfelújitás ) inkább azt választanám vagy a nagyobb társát
attól hogy már hülyének néztek hogy 50 es után 250 es vagy nagyobb attól még nemvagyok az csak mérlegelem a lehetőségeket méghogy 250 es vagy nagyobb nagylenne
akkor mitszóltok ahoz hogy haverom 50 es után suzuki talánn 750 gsf vagy mit akart venni énis hülyének néztem mert az már tényleg baromira nagy meg erős
átnéztem ebbe atopikba de nem birtam ki hogy ne irjak
az 500 as cr az állat szerintem eegy 50 es robogo után kicsit nagy változás lenne
majd ha kidobod véletlenül a kuplungot elinduláskor
hi
Ha a terep mellett döntesz akkor kezdésnek szntem tuti elég egy 125ös enduro, de mivel öngyilkos típus vagy legyen 125ös cross.
De azt irtad, hogy majd 1000es gixxert akarsz, akkor nem értem, hogy miért akarsz most terepmotort(amugy az 500as CR-től lefosnád a bokádat, szerintem produkál majdnem olyat mint a gsx-r). Ha utca mellet döntesz, vegyél valami 125ös NSR, RS, Mito akármit....
akkor mi a faszt keresel a CR topicban?
menj a mito-ba, részemről lezártam
Sok-sok szerencsét !
Először is elárulom hogy egy 500-as sem megy a gyári áttételével 140-et.
Másodszor miből gondolod hogy a 250-esbe "TE" havonta cserélgetnéd a dugót.(Bár ha azfalton menősködsz vele akkor elképzelhető,bár így sem valószínű)
A DRZ 400 meg pont egy kategória a CR legnagyobbik kétüteműjével.
Szerintem az effajta motor nem neked való,úgyhogy aludt ki holnapra
Ui.Mindenki a képességének és a stílusirányának megfelelő motort válasszon.A lazáskodás nem a hosszú élet titka!
mijen terepen szeretnék monorozni ? ez nehéz kérdés gyorsasági is jólenne csak nemcsak közúton akarok motorozni hanem terepezni is akarok ja meg télen nyáron is tudjam használni a legnagyobb hóban is mert hóban motorozni nagyon faja
költségkeretet még pontosan nemtudom de a drz400 as negyon bejon miven ha akarom supermotot csinálok belőle vagy terepen is tolhaton neki csakis használtan vennék mocit
Vegyél egy 25-ös MTX-et vagy max CR-t. Tudod te egyáltalán hogy milyen terepen motorozni?
ha mégis beválalsz egyett sok szerencsét találkozunk a tuloldalon
meg most minek vegyek 125 vagy 250 eset nemakarom 2 havonta cserélni a dugót kicsit drgága lenne szerintem