Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én vennék ha beszámítod a cr-emet!Videó is van róla!
nem akar valaki vasarolni xr600ast 91es.holnap meg probalok kepet felrakni
énis ma kimentem gyakorolgatni de én nem azt éreztem hogy "hazaérkeztem" hanem mintha a pokolban lennék..
kezem bedurranva mintha 200-al szériáztam volna meg a többi finomság:D
elég keményet tud menni,énszerintem
eddig EGY olyan 250 2T-n ültem, ami olyan volt, hogy "hazaértem"-feeling szállt meg...
Arra fájna a fogam, egy 2001-es KX250 (bocs, Honda)...
Elképesztően megkímélt állapotban, pont minden a kezem-lábamhoz állítva. (mellesleg tudomásom szerint hamarosan eladó lesz, ha addig nem veszek egy CR250-est, talán ő lesz az utód)
Ha erre jársz 1X enyémet is kipróbálhatod!
köszönöm!
amugy az nagy gáz hogy most egyg kis sufni tuniggal lett helyrehozva a kuplungom?
azaz rátettem a csavarokra alátétet..
WWW. pink-motor .hu tól tudsz újat!
megéri a gyárit rendelni vagy jó lessz valami "noname" is?
gyári újat évszám alapján bármelyik Honda márkakereskedőtől. Heroinárban.
kedden mentem egy 91-es CR250-nel (köszi Sokadix ), ami arra volt jó, hogy megint rájöjjek, hogy nekem az KELL.
valaki légyszi mondja meg hogy honnan tudnék kuplung lamellát és kuplung rugót rendelni
cr 250-ről lenne szó
Nekem olyan a fuvókám ahogy vettem, és állatul megy ha nyit a POWER örülök ha meg tudom ülni!

Ezekbe a hidegekbe is 1-ből megy , csak fel kell bátorodnom hozzá!
Amikor megindul görcsösen szorittom a kormányt, amikor ugrattam nem is engedtem el a gázt bőgött mint állat!
De hát még csak most lett kész 3 évet vártam rá!
semmi baj. Örülök, hogy végre van egy cross onboard.
Eszembe jutott, amit Faisst-tal csináltunk, mikor behaltak a főtengelycsapágyaim...
http://www.sportmotor.hu/motor
...


megy csak nem mindegy meddig most lett új hajtókar pont ez miatt akkor még csak beljebb kelett volna 1-et tekerni a levegőcsavaron de mostmár sokkal hidegebb van
ezeket mind tudom, de valahogy nemjött össze ez a mai nap Én a kanyart a következőképp csinálom:előtte felállok súly hátra térdel szorit és ahogy elkezd ivelni abba a pillanatba becsúszok a tankhoz és gáz az elejétől fogva nekem iyg megy na majd 2-3-ára beszervezek valami motorozást
Minek fúvóka , ha húzod a gázt megy az evvel a fúvókával is !
PICSÁBA gondoltam, hogy letörlöm az első köröket és felveszem a végét amikor jobban megyek áááhh mindegy leszarom
Na, ez már tökös hozzáállás.
Annyit tudok mondani, amit a nagyoktól hallok, meg a bőrömön tapasztalom: a lehető legtöbbet állni, éles kanyarban ülni csak, nyeregben előre csúszni, és kb. folyton power fölött menjen a gép.

Pl. holnap kimegyünk Bugyira, a kanyarokat fogom gyakorolni főleg, mert marhára nem megy az a "kanyar előtt fékez, első harmadban kuplung be, gáz csumáig, második harmadtól kupli rávág, és a kanyarból már dúrja ki magát a kapálógép"
még úgyse volt olyanom azt az 1-et nem garantálom, hogy ezen a pályán lesz és aztse, hogy on-board
de azért csak óvatosan , a gipsz az gipsz
KB: 0 najo talán 1-szer most, ugy felbosszantottatok, hogy veszek fúvókát és csakazértis megmutatom,hogy ez a nap csak nem volt szerencsés és tudok jobban is menni
jólvan na ettől csak jobb lehet
Pl. egy kézen meg tudom számolni, hányszor nyitott a power