énis ma kimentem gyakorolgatni de én nem azt éreztem hogy "hazaérkeztem" hanem mintha a pokolban lennék..
kezem bedurranva mintha 200-al szériáztam volna meg a többi finomság:D
elég keményet tud menni,énszerintem
eddig EGY olyan 250 2T-n ültem, ami olyan volt, hogy "hazaértem"-feeling szállt meg...
Arra fájna a fogam, egy 2001-es KX250 (bocs, Honda)...
Elképesztően megkímélt állapotban, pont minden a kezem-lábamhoz állítva. (mellesleg tudomásom szerint hamarosan eladó lesz, ha addig nem veszek egy CR250-est, talán ő lesz az utód)
Nekem olyan a fuvókám ahogy vettem, és állatul megy ha nyit a POWER örülök ha meg tudom ülni!
Ezekbe a hidegekbe is 1-ből megy , csak fel kell bátorodnom hozzá!
Amikor megindul görcsösen szorittom a kormányt, amikor ugrattam nem is engedtem el a gázt bőgött mint állat!
De hát még csak most lett kész 3 évet vártam rá!
semmi baj. Örülök, hogy végre van egy cross onboard.
Eszembe jutott, amit Faisst-tal csináltunk, mikor behaltak a főtengelycsapágyaim... http://www.sportmotor.hu/motor
...
megy csak nem mindegy meddig most lett új hajtókar pont ez miatt akkor még csak beljebb kelett volna 1-et tekerni a levegőcsavaron de mostmár sokkal hidegebb van
ezeket mind tudom, de valahogy nemjött össze ez a mai nap Én a kanyart a következőképp csinálom:előtte felállok súly hátra térdel szorit és ahogy elkezd ivelni abba a pillanatba becsúszok a tankhoz és gáz az elejétől fogva nekem iyg megy na majd 2-3-ára beszervezek valami motorozást
Na, ez már tökös hozzáállás.
Annyit tudok mondani, amit a nagyoktól hallok, meg a bőrömön tapasztalom: a lehető legtöbbet állni, éles kanyarban ülni csak, nyeregben előre csúszni, és kb. folyton power fölött menjen a gép.
Pl. holnap kimegyünk Bugyira, a kanyarokat fogom gyakorolni főleg, mert marhára nem megy az a "kanyar előtt fékez, első harmadban kuplung be, gáz csumáig, második harmadtól kupli rávág, és a kanyarból már dúrja ki magát a kapálógép"
KB: 0 najo talán 1-szer most, ugy felbosszantottatok, hogy veszek fúvókát és csakazértis megmutatom,hogy ez a nap csak nem volt szerencsés és tudok jobban is menni
kezem bedurranva mintha 200-al szériáztam volna meg a többi finomság:D
elég keményet tud menni,énszerintem
Arra fájna a fogam, egy 2001-es KX250 (bocs, Honda)...
Elképesztően megkímélt állapotban, pont minden a kezem-lábamhoz állítva. (mellesleg tudomásom szerint hamarosan eladó lesz, ha addig nem veszek egy CR250-est, talán ő lesz az utód)
amugy az nagy gáz hogy most egyg kis sufni tuniggal lett helyrehozva a kuplungom?
azaz rátettem a csavarokra alátétet..
cr 250-ről lenne szó
Ezekbe a hidegekbe is 1-ből megy , csak fel kell bátorodnom hozzá!
Amikor megindul görcsösen szorittom a kormányt, amikor ugrattam nem is engedtem el a gázt bőgött mint állat!
De hát még csak most lett kész 3 évet vártam rá!
Eszembe jutott, amit Faisst-tal csináltunk, mikor behaltak a főtengelycsapágyaim...
http://www.sportmotor.hu/motor
...
Annyit tudok mondani, amit a nagyoktól hallok, meg a bőrömön tapasztalom: a lehető legtöbbet állni, éles kanyarban ülni csak, nyeregben előre csúszni, és kb. folyton power fölött menjen a gép.
Pl. holnap kimegyünk Bugyira, a kanyarokat fogom gyakorolni főleg, mert marhára nem megy az a "kanyar előtt fékez, első harmadban kuplung be, gáz csumáig, második harmadtól kupli rávág, és a kanyarból már dúrja ki magát a kapálógép"