Sziasztok.
Kollega úr. Nem hiszem hogy ez álltalános probléma volna a CRF-en,de azt sem mondom hogy egyedi eset.
"Az egy szezon" az nem kevés üzemórát is tartalmazhat,és ugye az sem mellékes hogy a pilóta mennyire tudja kihasználni a motort.
Volt itthon CRF( egy 05-ös és most egy 07-es)de egyikre sem mondható hogy fogyassza a szelepet.
Az 05-ös kb 100-120 üo val került hozzánkegy dugattyú cserén kívül lényegében semmit nem csináltam rajta egy szezonon keresztül.Igaz az apósom használta(Amatőr Seniorban végigment vele a Kupasorozaton)
Nagyjából 80 óra ugrott bele nálunk.Ami ugye így már kb 200.
Persze aki tudja használni,ezek a szervízigények lényegesen lerövidülnek.
A 07-esben most van 70 óra és még a szelepdekli sem volt levéve róla.
De mégegyszer mondanám hogy Amatőr szinten használja az Öreg.
Aztán Száraz.
99% hogy nem jó a motorodra a KX cső.Ami szóba jöhet az a CR250 cső mégpedig 92-96 évjáratoké!
Sziasztok!
Kellene a velemenyetek!
Egy havernak Crf 450 -ese van es mar tobszor volt szelep problemaja ,vagyis "megnyultak "a szelepek es cserelni kellett (szezonba 2 szer),ez nem is lenne akora problema ,csak en is kineztem magamnak egy Crf 450-est ,es azt szeretnem megkerdezni toletek nektek mi a velemenyetek ? ,csak neki van ilyen balszerencseje vagy altalanos hiba ?
elore is koszi a hozzaszolasotokat!
Szasztok.
Ha színte semmi fékhatás nincs,és nem is levegős(Csak úgy magától amúgy sosem fordul elő) és a fékfolyadék sehol nem szivárog,akkor nagy valószínűség szerint átszakadt,vagy elkopott benne a karmantyú.
Ez a Hondánál(pláne a 2002 utánin) nem csoda.
Ha minden igaz azóta van rajta a 3/8 os Nissin főfékhenger(egybetartályos),és mivel egy kissé lecsökkentették a dugattyú méretét így jobban igénybe van véve a karmantyú,és a fékfolyadék is kevesebb,ezálltal jobban melegszik és az köztudott hogy a magas hőt sem szereti a gumi.
Ergo,lehet kapni hozzá javítószettet,mely tartalmazza a dugattyút,a két karmantyút,nyomórugót és a záró zégergyűrűt a porfogóval.
Az ára kétségbeejtő,12,000 pénz körül volt mikor utoljára vettem (2006)CRF hez.
Akkor még nem volt utángyártott,remélhetőleg azóta már ráállt valaki,és a harmadáért árulja.
Sok sikert a keresgéléshez.
Ui.ugyanez a mutatvány a "régi" 1/2" főfékhengerhez 3500 pénz.
Nem kis külömbség
hát nem tom mert van az az elsőbségi vagy milye posta én olyannal rendeltem és 2 hét alatt megjött.a vámot meg megusztam:D
hol találtad a hengert amúgy tudnál esetleg linket adni?
Hali mayter!
Én már rendeltem amcsiból az ebay-en keresztül egy hengert 125-ös cr hez.
212 dolcsi volt a henger plusz 40 dolcsi a posta meg mikor ide ért magyar országra akkor még 11000 Ft vám. Másfél hónap telt el mire meg kaptam de megérte.
Na csá!
Sok sikert!
Megnézted h nem levegős e a cucc? akkor lehet pumpálni, de ha teljesen benyomható, akkor talán olaj sincs benne, nézd meg ezeket, de ha ezzel nincs gond akkor mást nem tudok
Sziasztok.
HONDA Crf 450 r -el motorozok
segicsetek létezik hogy a hátso fékem azért lenyomhato (teljesen ) mert a fékcsövem elöregedett?
olyan mintha pumpálnák valamit de fék az one( GYenge)
hát én akit találtam ők 8 napon belül küldik elvileg vagyis remélem majd még megnézem akkor hogy s minkét működik.szal elehet lessz egy eladó főtengely cr 125 höz ha érdekel valakit
ja és még annyit hogy a bevonatos és a sima henger között mekkora a hátrány.tudom jobba bevonatos de nem vágom a hátrányait a simának.gondolom előbb megdöglik a dugó meg hát gyengül is nem?
Az a főtengely nagyon megéri, megnéztem ebay-en és tényleg annyi, de ki van írva, hogy 28 nap míg kiküldik, és az gondolom nem magyarországra értetődő, de ha van pénzed és időd kivárni akkor tényleg jó cucc
hát nem tom mert találtam 23 ért wiseco hajtókart főtengelyel csapágyak szimeringek és tömitések.ezt igy szetben 23.000ft.vadonat új.usa-ba van még rájön a post költ is tom de redelek még akkor dugót meg egy lamella szettet ugyanarról a helyről.azt úgy már fasza is.mert ha simán hajtókart 13 ért találtam most akkor még azt szétszedetni meg összerakatni meg stb.szal majdnem ott lennék mint amennyiért van kopletten új.vagy hülyeség?:)
Kollega úr. Nem hiszem hogy ez álltalános probléma volna a CRF-en,de azt sem mondom hogy egyedi eset.
"Az egy szezon" az nem kevés üzemórát is tartalmazhat,és ugye az sem mellékes hogy a pilóta mennyire tudja kihasználni a motort.
Volt itthon CRF( egy 05-ös és most egy 07-es)de egyikre sem mondható hogy fogyassza a szelepet.
Az 05-ös kb 100-120 üo val került hozzánkegy dugattyú cserén kívül lényegében semmit nem csináltam rajta egy szezonon keresztül.Igaz az apósom használta(Amatőr Seniorban végigment vele a Kupasorozaton)
Nagyjából 80 óra ugrott bele nálunk.Ami ugye így már kb 200.
Persze aki tudja használni,ezek a szervízigények lényegesen lerövidülnek.
A 07-esben most van 70 óra és még a szelepdekli sem volt levéve róla.
De mégegyszer mondanám hogy Amatőr szinten használja az Öreg.
Aztán Száraz.
99% hogy nem jó a motorodra a KX cső.Ami szóba jöhet az a CR250 cső mégpedig 92-96 évjáratoké!
Na mentem mert sok a dolog.
Tső!