Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vettem észre, hogy írtál, az e-mailem valószínűleg spambe rakta az értesítést

Az a szervizkönyv érdekelne, minél több dokumentumot össze szeretnék szedni a motorról.
Szia. Nos a választásban nem tudok segíteni. Én tavaly decemberben vettem motort és a chopper, túraenduró kivitelből kellett választanom. Aztán 1-én megvettem a Honda Steed-et, ami V2-es chopper. Ahány motoros annyi stílus, mindenki maga dönt mi tetszik. Sok sikert a jó döntéshez. Ha segítség kell, csak írj ide, időnként benézek és ha tudok segítek. Minden jót!
Nos tegnap beinditották a Kawa eliminator 250-et. Volt némi csörgés a henger felső része körül, és egy karakteresebb, hang a blokkból, de nem zavaró, és ahogy a gázt adtam neki az nem erősödött, sőt egyenletes motorhang lett belőle amire az eladó azt mondta ez Kawasaki. Ennek erősebb jellegzetes Kawa hangja van. Viszont az első villát túl lágynak találom, és ha mozgatom akkor olajsercegős hangja van. Erre azt mondta, hogy nem baj ha lágy, mert különben pattogna. Szerintem kicsit gyenge benne a rugó és talán túl híg az olaj. Olajfolyást nem láttam rajta. Szóval még kicsit dilemmában vagyok. A Suzuki régebbi papíron de az csili vili és a motor hangja mint az óramű, duruzsol szépen. De stilusra ez tetszik. A CM-et pedig Pesten találtam, ha érdekel átküldöm a hírdetést privátban.
Üdv. Jól csinálod, többet is meg kell nézni, és ilyen idős gépeknél csak az állapot, a hang számít, csak a szemednek és a fülednek szabad hinni. Jó vételt a motorhoz.
Ja az érdekelne, hogy a CM250-est merre láttad?
Minden jót! István
Szia. Koszi a segitseget. Megneztem a vasat, gyonyoru volt, fenyezo a tulaj... Viszont a motor hangja szamomra zavaroan zajos volt. Volt egy erosebb zakatolo hang es egy elesebb gyengebb rendszertelenul csorompolo hang a hengerek kornyekerol... Szoval igy dobtam, fontos szamomra, hogy szep hangja legyen a gepemnek. Azota megneztem egy suzuli 250 gsx 82' motort 32000 km volt benne, latvanyra is es a hangja egy alom, ugy duruzsolt. Semmi felesleges zakatolas, csorges. Raadasul a tulaj a garazsban is vaszomlepedo alatt tartotta a gepet. Szoval ez egy idealis es realis valasztas LENNE. Na de megneztem egy Kawasaki eleminator 250 est is 96'. Szep fenyezes es az elado minden jot elmondott rola. Ha a fele igaz mar nyero valasztas. De le van teliesitve es csak kedden lesz beinditva. Viszont neztem youtube-on ilyeneket es mindnek volt egy jellegzetes kalapalo v zakatolo hangja. Szoval most leszek bajban ha kedden beinditjak es nem tetszik a hangja..
Szia. Nekem volt egy ilyenem. Mivel már nem fiatal a jármű sok múlik milyen volt az előélete. Az enyém 233 ccm volt, egy karburátorral, Y torokkal. A karburátora Keihin, vákumos, de nincs benne membrán, örök darab. Szerintem 4 literes fogyasztása lenne, ha jól be van állítva és még meg van az eredeti, trombita szerű kipufogója. Sok sikert a vásárláshoz, ezekbe a motorokban még van anyag. Ha van konkrét kérdésed szívesen válaszolok. István
Sziasztok. Most keszulok, elso ilyen jellegu motoromnak venni egy CM250 est. Kivancsi volnek milyen hibakra erdemes odafigyelnem vasarlaskor? Ez 1982 kiadas es elvileg az ora szerint 60e km van benne. A tulaj azt allitja, h utazoban megy 110 km/h es kb atlag 5L a fogyasztasa....
Szia

Ha még érdekel, szivesen küldök szercízkönyvet, igaz csak cb125T tudok, de a blokja majdnem ugyan az. Ha kormol akkor vagy a súbert tú van túl magasan, vagy az úszóban a benzin szint magas. Hátsó féklámpa "kapcsoló" kínai robogós boltban érdemes venni/cserélni, és megszűnik a gond.

http://e-motorparts.addel.hu/2...
Szia. Ha dús a keverék én a gáztuskó környékén keresgélnék. Tehát a karbi tetején ahol be megy a bowden. Ott kellene valahogy szegényíteni a keveréket. A féklámpát pedig egy a motor jobb oldalán található kis "kütyü" vezérli, ami a jobb oldali dekli mögött van, és egy rugó köti össze a fékkarral. A pedál lenyomásakor ez ad valahogy jelet. Ha jól emlékszem. Jó keresgélést!
Jaj, és bocsánat a duplázásért, de kifelejtettem az előzőből:
hátsó fékre nem villan fel a féklámpa. Merre kéne keresni a hiba forrását? Szoci motorról ültem át, és ez már egy fokkal összetettebb, aztán semmit nem találok rajta
Sziasztok!
Nem olyan régen csatlakoztam a Honda CM-esek sorába('84-es, 125-ös). Lenne egy problémám/kérdésem. A keverékem túl dús, és egyrészt kormol nagyon a kipufogó, másrészt leeszi a gatyámat is.
A karburátoron viszont nem találom a keverékképzést állító csavart. Merre van az?
A jobb oldalán ott van az alapjárat állító, alul gondolom a benzint (a karbiból) kiengedő csavar. Ennyit látok, többet nem.
Köszönöm előre is!
Hello! Nagyon köszönöm a gyors reagálást,én meg 100év múlva reagálok,elnézést kérek!
Sajnos menet közben a dolog változott, bizony kipufogót vadászunk!
Köszönöm szépen!
Szia.

Nekem lenne egy komplett váltóm, honda cm 125 c-hez. Sajnos a kipufogókat már elvitték. Üdv. István
Hallo!nagyon keresek 125 twin-hez váltót,kiput, bizony nem ment át a vizsgán(ki volt vonva véglegesre,most csak államira vihetem!szííívás!ott meg rögtön kiszúrták,hogy ez-az sufni de nem én voltam!egyik előző tulaj )szóval él még ez a topik?Vannak még honda cm tulajok errefelé?
Köszönöm szépen!
Köszönöm, ez már tényleg hasonlít. Remélem meghozza a megoldást :) Köszönöm a lelkesedésed.
Szia

Sajnos messze laksz tőlem, pedig én szívesen átnéztem volna, de Debrecenben lakom.

Még ezt találtam:
http://www.classiccycles.org/m...

Érdemes megnézni mert itt más a vezetékezés, csak 1 szál sárga, egy rózsaszín,Zöld/sárga és fehér sárga vezetékek vannak. Ez hasonlít leginkább a te vezetékezésedre.
Nos, ott is csak 5 kábelt találtam.
Viszont kezedem nagyon unni a dolgot, mert láthatólag semmi nincs úgy, ahogy annak lennie kellene.
Tudtok valakit, aki viszonylag gyorsan átkábelezi az egészet, és rendbe rakja elektromosan, és még érte is tud jönni Erzsébetre?
Eddig még eljárkáltam vele 2 akksival, szépen cserélgetve őket, de tegnap addig ba**tatam, amig már be sem indul. Én pedig nem értek hozzá.
Szia

Ez kicsit fura, főleg hogy csak egyetlen szál sárga vezetéked van. Érdemes lenne megnézni magából a motorblokkból hány vezeték jön ki.
Elvileg 6 szál:
3 sárga a generátor
2 szál a gyújtás ( ha jól tudom, kék és fekete talán)
1 szál üres fokozat visszajelző (talán zöld)
Ezek lennének.
Sajnos én akárhogy számolom, ott bizony 4 kábel van, 1 sárga, egy rózsaszín, zöld és piros. és itt le is akadtam.
Most nyomtatom a gépkönyvet, hátha abból kibogozok valamit.
Hogyha nem akarsz készen venni, akkor tudom ajánlani, hogy ilyet szerezz be:

http://www.conrad.hu/conrad.ph...

Igaz ez csak egyenirányító, nem stabilizálja a feszültséget, de ezzel már lehet használni valamennyire a motort.
Szia
6 vezeték jön ki belőle összesen.
A bekötése:
3db sárga vezetők, ez jön a generátorból.
1db piros vezeték, ami megy az aksi pozitív oldalára, ez végül is a töltő
1db zöld, ez a földelés, ezt kell a vázhoz kötni
1db Fekete, a gyári kapcsolásból annyit tudtam kihámozni, hogy a gyújtáskapcsolótól jön vissza a felszabályzóba. Ez azért kell, mert ha ott nincs rajta feszültség, akkor letilt a fesz szabályzó. Erre azért van szükség, mert ha nem lenne, nem adnád rá a gyújtást, de mégis beindulna a motor, mert a generátorból kapna áramot a gyújtótrafó, ha éppen rugdosod a berúgókart. Magyarán,ha ez nincs, kulcs nélkül is beindulna a vas.
Nekem egy ilyen szörnyűség van fent, csati nincs rajta. Viszont csak 4 kábelem van amire kötni kellene. A tiéden mintha 5-öt látnék.
Szia!

Nekem nagy hasznomra lenne.
slidey@expeditiv.com

Köszönöm!
Ő lenne a fesz szabályzó, nézd meg neked ilyen csatlakozó van-e rajta. Tudomásom szerint 2 féle létezik, ezen 2 kisebb 2db csatlakozó van. A Másik fajtán csak 1 nagy csatlakozó van.