Kompressziót még nem mértem, nincs mivel. Most jó volt a gép, csak az alapjárat ingadozott.
A vasdarabokat mágnes gyűjti. Se előtte se olajcsere után nem volt csörgés-csattogás. Nem szedtem szét csak annyira hogy a belsejét ki tudjam pucolni a vasaktól. Azóta az jó. A porlasztó arany tiszta volt.
Már képet nem tudok a gyertyáról adni, de egyazon gyertya porcelánja kormos és arany tiszta is volt hosszabb táv után. Én magam sem értem miért.
Ma visszaraktam a C7HS gyertyát, persze drótkefézve volt, egyből indult mind a két henger. Próbálgattam és semmi gond, pedig tegnap azzal nem volt jó
Amíg rossz idő volt, semmi gondom nem volt. Mióta jó az idő azóta szenvedek.
Helló!
Elég régen jártam erre, és értesítést nem minden hozzászólás után kapok a levelező progitól.
Zoli!
Az első fotód bal felső részén van egy kis kampós/horgas darabocska. Ha annak nagyjából hengeres, félhengeres a nyaka, akkor én egy elnyűtt és legyilkolt sasszegre tippelnék. Ha semmilyen lógást, csörgést nem tapasztalsz, akkor ne szedd szét jobban a gépet. Lehet egy régi figyelmetlenség is az ok. A rajzokon kellene megnézni, hogy van-e sasszeg valahol a kuplung, vagy a berugótengely környékén, és megvan-e!? Mágnes fogja a darabokat?
A második problémát nem annyira értem. Egy gyertya két oldala másképpen néz ki? Ha felcseréled a két gyertyát akkor egyik-egyik átalakul másmilyenre? Tehát a bal henger a hunyó, vagy esetleg az egyik gyertya? A kompresszió egyforma a két hengerben? Egyszer csak jelentkezett a gond? Vagy az új gyertyákkal már így indult? Hm... Van mit nézegess. Azért mindenképpen írd meg, hogy mit találtál, vagy mire jöttél rá! Nekem sajna most egyáltalán nincs időm a mocira. Majd talán áprilisban. Írjál!
Helló: Péter
Sikerált lerendeznem ezt az olaj cserés dolgot. Összepakoltam a gépet, beleraktam a nyári "C7HS" gyertyát. Kerülgettem párat.
Aztán a feleségemmel elindultunk olyan öt óra felé. Városon kívül szépen mentünk, mikor is észrevettem hogy nem úgy megy ahogy kéne.
A bal henger vacakolt. A gyertya egyik oldala nagyon fehérre volt kiégve, míg a másik oldala kissé kormos. A jobboldali jó.
Még az úton kicseréltem a "télire" de semmi változás.
A kellemes élmények helyett egyenlőre a szívás maradt.
Holnap górcső alá veszem a gépet ez ügyben.
Olajat leengedtem, deknit levettem, olajszűrőn volt egy kis reszelék. Ahogy mosogattam a belsejét, az alárakott tartályba koppant valami. Hát nem kis darabka vasak potyogtak. Valamiféle hézagoló alátát lehetett. Kiszedtem a blokkot és még további darabkákat szedtem ki. Ezeddig nem jelentettek problémát mert az olaj alján voltak letapadva. Nincs lendkerék lehúzóm, így nem tudom szétkapni. Semmihez nem tudom hasonlítani. Ötlet valakinek?
Zoli!
Köszönöm a képet, sokat segítettél. A jövő héten talán meg tudom nézni a kötéseket! Mégegyszer kössz! Ja beléptem a CM klubba (iwiw).
szia: Péter
Hát remélem ez segít valamiben, egy kábelt nem sikerült nyomon követnem. Nagyon nem akartam szétszedni a gépet, így a gyujtás kapcsolónál nem tudom melyik kábel hová megy, de ha ez így nem elég, ha jobb idő lesz megnézem azt is.
Most látom hogy nem jól írtam a jeladóhoz vezető kábel színét, mert emlékeim szerint az kék-sárga.
Munkatársam beteg lett, a bérletét ugye el kellett neki vinni, ugye motorral. Az ürügy a bérlet volt és igaz csak a szomszédos településre [Hatvan-Heréd] kellett, de az út minősége néhol a 30-40 km/h-át engedte meg így gyönyörködi is volt időm a tájban.
Lassan. Nagyon lassan jön a tavasz!
Srácok! Nektek nem jutott még eszetekbe hogy kaerát szereltek a gépre és úgy mentek ?
Na srácok, már alakul ez az idő, alakul, csak az a baj, hogy a benzinárak jobban mennek fel mint a hőmérő higanyszála!
De nemsokára nyár van, én már motorozok, ezerrel:D
Szia Zoli!
Neked külön köszönöm a segítségedet előre is! Ha elindúl a gépem, Te leszel az első ember akit keresni fogok. Egyébként JÖHETNE MÁR AZ IGAZI TAVASZ ! (Motoros idő, vagy mi?)
Juhász Béla nevű bontós írt nekem vmi alkatrészügyben, hogy cdi gyújtása van eladó /igaz, hogy a négyszázashoz/ ,ha esetleg ugyanolyan akkor hívd fel / 06 30 9689828/
Ezeket pedig még akkor csináltam, mikor még nem az enyém volt.
Tisztán valahogy jobb szebb a gép. Mellesleg az akku ezen is kilóg a dekni alól, majd erről is lesz kép, itt még nem volt rajta oldallemez.
Eddig sajnos nem sikerült gyújtást szereznem. Ami nagyon nagy gond az az, hogy nem tudom a gyári kábelköteg színeit a CDI elektronikáján, így esélyem sincsen kisilabizálni, hogy hol melyik madzagnak kellene lennie. Az előző tulaj szerint ment a gép, jó volt a gyújtása. Gyűrűtörés miatt szedték ki a blokkot. Én összeraktam, de nem bírok szikrát csiholni belőle. A "jófej" elektronikagyártó pedig csak fekete vezetéket használt. Levágta a gyári csatlakozót és felkötögette a jelöletlen madzagokat a gyári kötegre. Én meg szívom, hogy nem tudom, jól van -e bekötve az elektronika, ami mellesleg műgyantával ki lett öntve. . Hát ez van. Még ha tudok szerezni gyári gyújtást, akkor is meg kell tudnom, hogy hová, milyen színű vezeték megy, ill. mi test, mi pozitív, stb.... Elég találós kérdés a dolog. Pedig már minden elektromos cucc működik rajta, kivéve a lelkét .
Zoli!
Te már megint motoroztál? Azért ez már nem semmi! Nekem még mindig nincs gyújtásom... Sajnos. De megcsinálom, ha a fene fenét eszik is.
Kedves Dánkovács!
Isten hozott közöttünk! Van még CM elég sok, csak valahogy nem vagyunk egymás látókörében. Remélem ez a fórum segít összejönni a márkatársaknak! Várjuk a fotókat a gépedről! A második oldalon, ha visszaolvasol van egy Somogybabodi bontós srác telefonszáma. Hívd fel, hátha van Neki 400-as bontva. Nagyon rendes tag. Postán is lehet vele üzletet kötni. Próba - szerencse...
Szeretettel üdvözlünk szűk, ámbár egyre bővülő körünkben!
Azokra a képekre kíváncsiak vagyunk, legalábbis én az vagyok.
Ellenben jó neked, az én feleségemnek ki kellett jelentenem hogy ez a gép kell és ha segít akkor könnyen, ha nem akkor nehezebben, de megveszem. Segítette
Mindenki.
Akkor az olajtéma lezárva, igazából csak a viszkozitása amiben mindenki egyetért. Majd próbálkozok.
Azt hiszem a hétvégén már meg kellene hajtani a kicsikét, bár lehet hogy az idő nem lesz éppen a legkegyesebb, de akkor is!
Japán klímája a motoros szezonban kb megfelel a miénknek /persze nem az extrameleg nyári napokon, de a többi 20-30fok közötti hőmérséklet megfelel. Én ebből indultam ki. Télen meg áll a paci.
Említettem vmi eladót? Inkább én vennék!
Na de vissza a téli elfoglaltságokra pl csinosítás: kis részlet ugyan a mocin, de szerintem ezek emelik az összkép minőségét viszonylag kis munkával- az öntési sorját finoman leköszörültem majd neki a rongykoronggal. Íme!
A vasdarabokat mágnes gyűjti. Se előtte se olajcsere után nem volt csörgés-csattogás. Nem szedtem szét csak annyira hogy a belsejét ki tudjam pucolni a vasaktól. Azóta az jó. A porlasztó arany tiszta volt.