Sziasztok! Ajándékba kaptam egy 1980-as Honda CM125 T motorkerékpárt. Jó pár éve állt. Szerettem volna belé életet lehelni, ami sikerült is, de az a gondom, hogy 6 voltos rendszerű, nincs meg az eredeti aksija így nem tudom, hogy milyen való bele. Valaki esetleg megtudná e mondani, hogy hány Ah -s és mekkora Amper indítóáramú kell bele gyárilag, mert semmilyen leírást nem találtam hozzá. Válaszokat előre is köszönöm!
Kipuff mindenkinek kellene, sajna ennyi idősen az összes lyukas :(
Gyári arany árban van, utángyárott európában nincs. Kínában a 2db 15eFt kerül, de mivel nagy ezért nem postázzák le....(Mondjuk 3-4 év alatt az is kilyukad mert sz** minőség)
Ha mindenképpen kell, akkor valami szakival le kell hajtatni, javaslom saválló acélból, és akkor 100+1 évig tuti nem lesz vele gond :)
Nem egyedi a motor, mert nekem CB125T van amiben ugyan ez a blokk van, csak erősebb.
Honda CB 400 N új hengerfejtömítés eladó. 4000 Ft
Nem gyári! Viszont nem is kisipari!
Szerintem jó CM400T -hez is.
Ugyanitt CB 400 N dugattyúk gyűrükkel használtan! Hátha valakinek még jó lesz. Átmérő 70,5 mm Alapméret.
4000 Ft
Sziasztok! A közös fórumon már kérdeztem, de itt is feltenném a 300.000-kérdésemet újra. Honda CM400c? Ki mit tud róla, érdemes-e megvenni (gyönyörű egy gazdás), milyen a blokk, mik a tipuskhibái? Lényegében minden és bármi érdekel. Alkatrészellátottság... Tényleg japán belpiacos? A válaszokat előre is nagyon köszönöm!
Szerelő a karbit megnézte minden ok.Próba kör ugyanúgy csinálja a rángatást.Majd minden csatlakozót átnézett, megtisztított és ezután elmúlt a dadogás.Hogy hol volt a hiba az rejtély maradt.
Szia. Nekem volna egy kormányom és egy km óra, fordulatszámmérő pár. Bár ez nem műszerfal, de ilyen régi Hondára való. A fordulatszámmérőben van helye az üres és az irányjelző, visszajelzőjének. Nippon seiki, működik.
06-30-2789718
Szia
Nekem hasonló jelenség volt, lecseréltem az egész gyújtást. Mint utólag kiderült a CDI elektronika volt hibás. De persze lehet még karbi probléma is.
Amit tudnék javasolni, menet közben mikor dadog húzd rá a szívatót, ha kevés a benzin az segít felpörgetni. Ha nem segít, vagy rosszabb lett, zárd el a benzincsapot, és hagyd hogy menet közben kifogyjon a benzin. Így ha eredetileg sok volt a benzin, ahogy fogy ki egyre jobban kell menni-e. Ha ez sem segít, akkor szerintem gyújtás. Stroboszkóppal lehetne jól diagnosztizálni.
Honda cm 125 c motoromnak rejtélyes hibája van.Gyorsításkor egy darabig szépen gyorsul, majd elkezd dadogni,toporogni, és nem pörög tovább.Először 5-ben 50-nél vettem észre,hogy nem gyorsul tovább,de mostmár minden fokozatban,egy bizonyos fordulat után nem gyorsul tovább.Egyébként jól indul szépen jár alapjáraton és kis fordulaton.
GYertya csere meg volt.Talán karbi?
Üdv !
Segítséget kérek ha van valakinek vagy tud olyan helyet ahol lehet venni HONDA CM 125 Twin SZÍVÓCSONKOT megköszönöm !
Sándor 0670.661-6913 emailom : exfliger.orcsik1893@gmail.com
Üdv !
Segítséget kérek ha van valakinek vagy tud olyan helyet ahol lehet venni HONDA CM 125 Twin SZÍVÓCSONKOT,DAELIM VS 125 HENGERFEJET(4 szelepest)- megköszönöm !
Sándor 0670.661-6913 emailom : exfliger.orcsik1893@gmail.com
hali mpeter
vissza néztem és meg találtam a könyvet!
amit nagyon szépen köszönök!
alkatrész igazábol ami kellene az egy fesszabájzo iletve magyar forgalmi, rendszám, törzskönyv és ezen iratokhoz tartozo váz...
CM400T kilométerórát és gyújtáskapcsolót keresek. Ha lenne valakinek a sufniban egy felesleges, ne tartsa magában! Köszönöm!