Az első Zsozseket én írtam de a másodikat már Ő - nah ez a szép....-szerintem jobban örültél volna, ha ezt az infót nem tudod meg
Tudod mire akarják rábeszélni? EGY kátéjemmre Szójjámáneki
A ventillátort az ECM vezérli és azért indul be néha, hogy a kipufogó ne melegítse túl. Ha megemeled a fordulatszámot 2500 fölé és tartod, akkor is elindul.
haat.nemtom mekkora jelentos kulombseg van a 2004-es 2007 es kozt. de:az enyem es a haverjaimé 2005os.:igen .startolas az olyan furan,lustan startol......a ventilator tenyleg neha beindul akkor is amikor nem kene .a gazra mondjuk harapnia kell....nemtom mekkora kulombsegre gondolsz.-nekem sokat segitett a levego szuro csere
Hello!
Tegnap voltam megnézni egy 2007-es 1000 RR-t.Még tetszett is,csak van néhány furcsaság.
pl. már a startolás is elég fura.Olyan mintha picit gyenge lenne az aksi-elég lassan forgat,
majd olyan 2-3 másodperc után indul csak be.így csinál minden startolásnál.
ezenkívül már 60 egynéhány foknál beindult a ventilátor kb 25 másodpercre.Utána meg csak már 103-nál.
Azonkívül még az is nagyon fura volt hogy nemigazán mondható el róla hogy a gázfröccsökre olyan nagyon agresszívan
reagál,mint pl. a régi 92-es RR-em.Normális dolgok ezek ennél a motornál?
FG-vel vigyázz, azonnal rádstartol
Tudod mire akarják rábeszélni? EGY kátéjemmre Szójjámáneki
meg is volt... van még?
ja,és ez most Sandra volt megint vajon?
Egy...
Kettő...
Tegnap voltam megnézni egy 2007-es 1000 RR-t.Még tetszett is,csak van néhány furcsaság.
pl. már a startolás is elég fura.Olyan mintha picit gyenge lenne az aksi-elég lassan forgat,
majd olyan 2-3 másodperc után indul csak be.így csinál minden startolásnál.
ezenkívül már 60 egynéhány foknál beindult a ventilátor kb 25 másodpercre.Utána meg csak már 103-nál.
Azonkívül még az is nagyon fura volt hogy nemigazán mondható el róla hogy a gázfröccsökre olyan nagyon agresszívan
reagál,mint pl. a régi 92-es RR-em.Normális dolgok ezek ennél a motornál?