Az eljárás a következő:
Beviszed a biztosítóhoz a vasat ahol minden egyes sérült alkatrészt felvesznek cserére (a gyári árakon). Ebből az összegből fogják levonni a te önrészedet.
(fejidom, tükrök, fékkaron kívül gondolom van még elég kár)
Ha megcsináltattad a motort, újra beviszed, ott lefotózzák és küldik neked a pénzt.
A "megcsináltatás":
Kinyomozod, hogy a neked szükséges alkatrészeket kitől tudnád "megvenni" (!), aztán átszerelitek ami kell. Ezután beviszed a szemlére, ahol ha kérdezik akkor nem javítva lettek az alkatrészek, hanem megvetted őket(!).
Ma sikerült megismerkednem közelebbről a árokkal ,megszívtam a kezdeti nyálkás,éppen hogy csak eleredt esős út átkát, egy jobbs kanyaeban kanyarban. (Csákvár és Lovasberény közt)
60-70-es tempónál(még szerencse hogy az út miatt ennyire lassítottam vissza,de még ez is sok volt) egy jobbos kanyarban elkezdett átkúszni a motor a bal sávba,szemből jöttek úgyhogy sok választás nem volt.
Bal árok,csattanás frontálisan vagy megpróbálni jobban dönteni hogy visszatérjek a jobb oldalra,sikerült de a motor segge kiment alólam abban a pillanatba ahogy a felezővonal festésre ért a hátulja
Nekem semmi bajom,hátamon csúszva álltam meg a padkán,a motor meg az árokba érve még csinált egy szaltót,na ez volt a gond.
A motor cascos,csak a bibi, a 300e önrész,ha valaki jártas ilyen töréskár okos rendezésében ,annak a tanácsait szívesen meghallgatom.
Egy kis tükörtrükk F-s CBR-hez.
A tartótalpak átforgatásával, és a távtartó alátétek átrendezésével,oldalanként Kb. 5-7mm-el kifelé lehet rakni a tükröt javítva a hátraláthatóságot.
(de azért így is tessék csak intenzíven hátranézegetni sávváltás, és előzés megkezdése előtt)
Még mielőtt papucsnak néznétek elárulom, h az előbb én írtam be a nevébe
Csak úgy ahogy szoktam...bár a kutyáját tényleg kidobhatná...az előbb is úgy belecsípett a lábamba a kis dög...
A Sandra a legkedvesebb, legszebb, legokosabb és legeslegeslegmegbízhatóbb nő, akit életemben ismertem...- érte lemondok mindenről az életben és azt teszem, amit megkíván tőlem...
Még a kutyámat is kidobom a harmadikról
de bizti h rendberakod..!
A lényeg h nem lett semmi bajod!
Beviszed a biztosítóhoz a vasat ahol minden egyes sérült alkatrészt felvesznek cserére (a gyári árakon). Ebből az összegből fogják levonni a te önrészedet.
(fejidom, tükrök, fékkaron kívül gondolom van még elég kár)
Ha megcsináltattad a motort, újra beviszed, ott lefotózzák és küldik neked a pénzt.
A "megcsináltatás":
Kinyomozod, hogy a neked szükséges alkatrészeket kitől tudnád "megvenni" (!), aztán átszerelitek ami kell. Ezután beviszed a szemlére, ahol ha kérdezik akkor nem javítva lettek az alkatrészek, hanem megvetted őket(!).
Valahogy így.
Jobbulást nektek Mesca!
60-70-es tempónál(még szerencse hogy az út miatt ennyire lassítottam vissza,de még ez is sok volt) egy jobbos kanyarban elkezdett átkúszni a motor a bal sávba,szemből jöttek úgyhogy sok választás nem volt.
Bal árok,csattanás frontálisan vagy megpróbálni jobban dönteni hogy visszatérjek a jobb oldalra,sikerült de a motor segge kiment alólam abban a pillanatba ahogy a felezővonal festésre ért a hátulja
Nekem semmi bajom,hátamon csúszva álltam meg a padkán,a motor meg az árokba érve még csinált egy szaltót,na ez volt a gond.
A motor cascos,csak a bibi, a 300e önrész,ha valaki jártas ilyen töréskár okos rendezésében ,annak a tanácsait szívesen meghallgatom.
a városban?
eggyel többet rakok vissza....
A tartótalpak átforgatásával, és a távtartó alátétek átrendezésével,oldalanként Kb. 5-7mm-el kifelé lehet rakni a tükröt javítva a hátraláthatóságot.
(de azért így is tessék csak intenzíven hátranézegetni sávváltás, és előzés megkezdése előtt)
Ez az tessék...kövezzétek meg! Gyerünk , gyerünk kövezzétek halálra FG-t
Nah mindjárt indul egy lightos 80 km-es motorvulás egy kis körforgóvadászattal összekötve
Nálunk ez a műsor, nálad a TV2?
Csak úgy ahogy szoktam...bár a kutyáját tényleg kidobhatná...az előbb is úgy belecsípett a lábamba a kis dög...
pedig...
Még a kutyámat is kidobom a harmadikról