Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

abban van még nagyon sok
az még több mm vastag
de azt sokkal sokkal kevesebbet használom...
és a hátsó betét?mennyit bír?
jaaaj bocs -az neked szolt.vagy kérdeztem vag mi?
hát nem tudom
ez meg 22000 ezret elment
és nem szeretném ezt is 6000-ként cserélni ,mint a gumit,meg az olajat
De mondom, az angol tesztben is 6000km-t írtak a gyári betétre.
Tudni én sem tudok, eddig 1 kezemen meg tudnám számolni, hányszor jött föl az eleje.
Bár legutóbb már néha szándékosan is feljött, de csak gázra, kb 15-20cm-re...
Az viszont igaz, hogy a célegyenes végi rendszeres 210-ről fékezés eszi rendesen. De mondom, az angol tesztben is 6000km-t írtak a gyári betétre.
az szép! hát az 1kero ....inkább neis csináld mert aztán , konnyu rászokni és mindig akarod emelgetni ...O22] . aztán meg káromkodsz 2 év múlva h mi van géppeddel...
és (még) nem tudok és nem is szoktam egykerekezni
talán párszor Sénig Tibi barátom szippanttatta fel vele az elejét,tehát benne van a 22000 az elejében is
akkor nekem mi lehetett benne? valami két centi vastag ferodolos?
7880-nal vettem a motort és most 22000 van benne.most van rajta alig fél milliméter...
a 20 szerintem nem sok...28 körül emléxem (száj után mondom)a gyárira.
a 6000 elég fura.
22000 az eredeti első fékbetétekkel?
A 20ezer az elejéhez való készlet, vagyis 4db betét. Határozottabb a nyomáspont, még pályán is. Ami fura, a hangja, hiszen zizegős lett, de megszokható. Hidegen is fog rendesen, nem igazán kell "bemelegíteni".
Nekem 6000km alatt 1mm maradt a betétből, egységesen, mind a 4 gyárin. És utána olvastam az angolok idei 600as tesztjében, hogy miután idén is megvert mindenkit, ezt az egy negatívumot tudták felhozni.
Szia Alex!
a stabilabb azt jelenti ,nem melegszik el?
a 20 a két garnitúra ára? (gondolom nem)
mi fogyott el 6 ezer alatt?
22000 ezer van a motoromban és most kell cserélni. és ha nem ,egyek pályára,még egy ezres lehet marad benne.
Nekem bevált, én stabilabbnak érzem, mint a gyárit, bár sokan állítják, hogy kb félidőig nagyon jó, utána kevésbé. Ezügyben még nincs tapasztalatom. Az ára valahol 20körül van, most a honlapon nem találtam a pillanatnyi árát. A gyári árát nem tudom, nekem a nyáron hírtelen kellett, mert ahogy az angolok is megírták, ez gyenge pont, hogy 6ezer alatt elfogynak.
na az akkor kécceresennem fog menni(3?)
Hella Gemmmmancs
De nagyon is érdekel! Újra elküldtem a mailt, remélem mostmár megkapod! Puszi
akkor is kellett a betét,de akkor más sztoriban voltam nyakig
van olyan jó,min t a gyári?te azzal pályázol?háu mács dáz it koszt?
Van 2 féle is, az egyik a villa aljához csatlakozik, a másik meg a kormánynyaknál emel. Kerékkivételhez mind a 2 megfelelő, ha a telót is ki akarod venni, akkor a másodikra van szükséged.
oldaltámaszon a kipufogó alá ahol a 4 1-be összejön,krokodilemelő
na végre 1 okos beszólás !
Ha azt a karton sört felajánlod , akkor innen a topicból elmegyünk egy páran és megtartjuk a moccot , míg kiveszed a kereket!
Na jó, mindegy is első emelőm sincs

Mellesleg vettem ki első kereket másik motorból, középállványról,
olyan szakszerűen hogy egy karton dobozossörrel leterheltem a hátulját a mocinak

CSak most akadtam el..
Azért köszi...